AndroidHealthClinic

Verkapt ik ben bodybuilder topic

Lekker hoor die 195, zag er gewoon nog prima uit. Die 200 + is binnen handbereik.

Ziet er solide uit man!
Benieuwd waar dit heen gaat! :)

jezus dat ziet er makkelijk uit

Dat je die 200 niet hebt geprobeerd!

Volgende keer dan maar, alvast gefeliciteerd ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lekker hoor die 195, zag er gewoon nog prima uit. Die 200 + is binnen handbereik.

Ziet er solide uit man!
Benieuwd waar dit heen gaat! :)

jezus dat ziet er makkelijk uit

Thanks heren!

Dat je die 200 niet hebt geprobeerd!

Volgende keer dan maar, alvast gefeliciteerd ;)

Haha op het filmpje ziet het er wel "redelijk makkelijk" uit ja.
Misschien was dit ook wel geen echte RPE 9, maar iets lager.
Zat ook nog te twijfelen om de 200 te proberen, maar heb me aan het plan gehouden.
Verbaasde me ook hoe makkelijk de 195 ging in vergelijking met de vorige keer 2x185, die 185 voelde toen echt vies zwaar.

Thanks heren!

Haha op het filmpje ziet het er wel "redelijk makkelijk" uit ja.
Misschien was dit ook wel geen echte RPE 9, maar iets lager.
Zat ook nog te twijfelen om de 200 te proberen, maar heb me aan het plan gehouden.
Verbaasde me ook hoe makkelijk de 195 ging in vergelijking met de vorige keer 2x185, die 185 voelde toen echt vies zwaar.

Hoe zat je toen qua totaal fatique %?
Dat zal daar verwacht ik wel een rol in gespeeld hebben ;)

In other words, you’ve done more fatigue throughout the cycle than you can reasonably expect to recover from.
So, realistically, it isn’t until the end, meet week, that you’re truly fully rested and ready to go.

~Izzy Narvaez

Wat me trouwens iedere opvalt op die filmpjes van je, is dat wij ongeveer even lang en even zwaar zijn, maar dat jij er een stuk steviger uitziet dan ik. Zou je zo 10-15 kg hoger inschatten.

Bijna 200 kg skwot alweer, deze man gaat hard. Binnenkort een double met 187,5/190?

UB

#Paused bench press
x1 @9
20 x 10 x 3
40 x 3
60 x 3
80 x 3
100
120 @7
125 @8.5
130 @8.5
132.5 pr @9

#Reversed mini bench press x2 @9
120 x 2 @8
130 x 2 @8.5
135 x 2 pr @9

#Seated db press
24 x 20
24 x 17

#Lat pulldown
40 x 20
40 x 18

#Face pull
20 x 20 x 2

Bench voelde goed sterk vandaag! Je kunt echt duidelijk zien dat mijn zwakke punt veel sterker is geworden (al was dit geen all-out max natuurlijk).
Me armen zwabberen nog wel wat heen en weer :o

http://www.youtube.com/watch?v=uFokPh_ze5o

Sinds ik me in heb geschreven voor de wedstrijd krijg ik ook meer support van ouders.
Eerder vroegen ze nooit naar mijn trainingen, het leek ze niet te interesseren.
Nu kookt me vader echt idiote hoeveelheden avondeten en zegt er bij je moet groeien en goed voor de dag komen op de wedstrijd.
Hij wou er zelfs een famieliedag voor afzeggen (de eerste familiedag sinds 5 jaar ofzo), later bleek de wedstrijd een dag na de familiedag te zijn.
Kreeg ook een opmerking over hoe gedisciplineerd ik was met trainen.

Hoe zat je toen qua totaal fatique %?
Dat zal daar verwacht ik wel een rol in gespeeld hebben ;)

De eerste week 33% en de tweede 26 op LB. Heeft wel meegespeeld inderdaad, plus weekend met te weinig slaap.
Afgelopen week maar 18% op LB wat deze week wel heeft bijgedragen aan de prs.

Wat me trouwens iedere opvalt op die filmpjes van je, is dat wij ongeveer even lang en even zwaar zijn, maar dat jij er een stuk steviger uitziet dan ik. Zou je zo 10-15 kg hoger inschatten.

Niet overdrijven kraak :P, 15kg meer is wel een heel groot verschil. Wellicht dat het wat vertekend op film.
Bijna 200 kg skwot alweer, deze man gaat hard. Binnenkort een double met 187,5/190?

Gaat zeker hard, laatste keer dat ik zo snel kracht gainde was toen ik na een paar je "BB-en" ging focussen op kracht.
Voor ik weer in een lage reprange kom ben ik 5 a 6 weken verder. Hangt beetje van de schade van de wintersport van volgende week af denk ik, heb meestal wel wat weken nodig om weer op kracht te komen :D.

#SSB squat w/belt
28.5 x 8 x 3
68.5 x 5
88.5 x 3
108.5 x 3
128.5 x 3
148.5 x 3 @8
158.5 x 3 @8.5
163.5 x 3 pr @9

#Squat w/belt
110 x 27 pr

Wat is de SSB sqaut toch een belachelijk zware oefening :eek:.
Training van morgen heb ik geen tijd voor en zaterdag op wintersport :cool::D

Fijne vakantie, mooie afsluitende training gehad

in, succes!

FB

#Squat

20 x 5
40 x 5
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5

#Bench Press
20 x 5
40 x 5
60 x 5
70 x 5
80 x 5

#Sumo deadlift
60 x 5
80 x 5
100 x 5
110 x 5

#Military Press
20 x 5
30 x 5
35 x 5
40 x 5

#kb swings
24 x 12 x 2

Super easy training om weer in te komen. De komende 2 weken rustig opbouwen en dan weer een RTS cycle doen.

Fijne vakantie, mooie afsluitende training gehad

Thanks!

Welkom :D

Altijd lekker.
Hoe was je vakantie?

Niet overdrijven kraak :P, 15kg meer is wel een heel groot verschil. Wellicht dat het wat vertekend op film.

Als ik het spek op mijn pens zou kunnen inruilen voor proportioneel meer spieren (dus wel gelijk gewicht), dan ben ik even stevig als jij :P

FB

#Paused squat
20 x 5
40 x 5
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5

#Paused bench press
20 x 5
40 x 5
60 x 5
70 x 5
80 x 5

#Sumo deadlift
60 x 5
80 x 5
100 x 5
110 x 5
120 x 5

#Military Press
20 x 10
30 x 5
40 x 5
45 x 5

#Pull-ups
BW x 5 x 3

#kb swings
24 x 10 x 3

Altijd lekker.
Hoe was je vakantie?

Ja was fucking mooi. Hele dag op de piste, lekker boarden, apres ski, uit eten en dan weer apres ski.
Hele week geleefd op hamburgers, patat, stokbrood, croissants, pizza's en patat :eek:.
Nu weer tijd voor een wat strakker regiem, ook omdat de beginnerswedstrijd nu wel met gewichtsklasses is.
Hopelijk is de -93 op zondag, die zaterdag kan ik niet.

Heb je zo'n lekker poephoofd, behalve rond je ogen want zonnebril? :D

Als ik het spek op mijn pens zou kunnen inruilen voor proportioneel meer spieren (dus wel gelijk gewicht), dan ben ik even stevig als jij :P

Oke oke, ik ben heel buff :rolleyes::cool::o

Heb je zo'n lekker poephoofd, behalve rond je ogen want zonnebril? :D

Nee, ik ben nog nooit bruin geworden, geen tint bruiner niks, rood/bruin haar, sproeten en na een kwartier in de zon verbranden zijn me wel bekend :D

Ja was fucking mooi. Hele dag op de piste, lekker boarden, apres ski, uit eten en dan weer apres ski.
Hele week geleefd op hamburgers, patat, stokbrood, croissants, pizza's en patat :eek:.
Nu weer tijd voor een wat strakker regiem, ook omdat de beginnerswedstrijd nu wel met gewichtsklasses is.
Hopelijk is de -93 op zondag, die zaterdag kan ik niet.

Fijn dat vakantie goed was!
Klinkt als ideaal voedselregime voor zoiets ;)

Anders hopen dat -105 op die dag is.
Niet ideaal, maar dan kan je wel alsnog meedoen.

Terug
Naar boven