Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker hoor die 195, zag er gewoon nog prima uit. Die 200 + is binnen handbereik.
Ziet er solide uit man!
Benieuwd waar dit heen gaat!![]()
Dat je die 200 niet hebt geprobeerd!
Volgende keer dan maar, alvast gefeliciteerd![]()
Thanks heren!
Haha op het filmpje ziet het er wel "redelijk makkelijk" uit ja.
Misschien was dit ook wel geen echte RPE 9, maar iets lager.
Zat ook nog te twijfelen om de 200 te proberen, maar heb me aan het plan gehouden.
Verbaasde me ook hoe makkelijk de 195 ging in vergelijking met de vorige keer 2x185, die 185 voelde toen echt vies zwaar.

In other words, you’ve done more fatigue throughout the cycle than you can reasonably expect to recover from.
So, realistically, it isn’t until the end, meet week, that you’re truly fully rested and ready to go.
~Izzy Narvaez

Hoe zat je toen qua totaal fatique %?
Dat zal daar verwacht ik wel een rol in gespeeld hebben![]()
Wat me trouwens iedere opvalt op die filmpjes van je, is dat wij ongeveer even lang en even zwaar zijn, maar dat jij er een stuk steviger uitziet dan ik. Zou je zo 10-15 kg hoger inschatten.
, 15kg meer is wel een heel groot verschil. Wellicht dat het wat vertekend op film.Bijna 200 kg skwot alweer, deze man gaat hard. Binnenkort een double met 187,5/190?
.
.

Niet overdrijven kraak, 15kg meer is wel een heel groot verschil. Wellicht dat het wat vertekend op film.

.Als ik het spek op mijn pens zou kunnen inruilen voor proportioneel meer spieren (dus wel gelijk gewicht), dan ben ik even stevig als jij![]()

Heb je zo'n lekker poephoofd, behalve rond je ogen want zonnebril?![]()

Ja was fucking mooi. Hele dag op de piste, lekker boarden, apres ski, uit eten en dan weer apres ski.
Hele week geleefd op hamburgers, patat, stokbrood, croissants, pizza's en patat.
Nu weer tijd voor een wat strakker regiem, ook omdat de beginnerswedstrijd nu wel met gewichtsklasses is.
Hopelijk is de -93 op zondag, die zaterdag kan ik niet.