Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke meet is dat in mei? Ik zie op de kpb kalender 17 mei in Breda?
inschrijving zijn al gesloten tho, en staan ongeveer 10 lifters op de reservelijst.

Ik ben van plan te komen kijken. Hoewel ik graag mee zou doen, maar dan moet ik in de ´bijna 50 jaar klasse´.![]()
volgend jaar is er ofc weer een beginners wedstrijd of een andere wedstrijd ofc ook..

Blijft goed gaan hier hé, die laatste rep op de 220 viel nog best mee toch! en dikke rug ook

Ga je nog week erna proberen te kwalificeren? Ik denk dat ik ook een poging waag. Mja mijn kwalificatie eis is 300 wilks hahahah.

oeeh klinkt wel goed. Ik denk dat ik gwn wel mijn best ga doen bij beginners wedstrijd ( aangezien ik met vrienden ga), maar ik zal gwn focussen op het halen van alle 9 lifts in plaats van PR's zetten. Heb jij enig idee hoe je lid kan worden van NPB? Is het gewoon 1x 45 euro betalen? of komen er nog andere kosten bij ( behalve wedstrijd kosten).

Welke meet is dat in mei? Ik zie op de kpb kalender 17 mei in Breda?
oeeh klinkt wel goed. Ik denk dat ik gwn wel mijn best ga doen bij beginners wedstrijd ( aangezien ik met vrienden ga), maar ik zal gwn focussen op het halen van alle 9 lifts in plaats van PR's zetten. Heb jij enig idee hoe je lid kan worden van NPB? Is het gewoon 1x 45 euro betalen? of komen er nog andere kosten bij ( behalve wedstrijd kosten).
Heb me hier ingeschreven [Link niet meer beschikbaar]
Vraag me af wanneer ik wat hoor, wacht namelijk nog steeds op antwoord van de NPB op mijn vragen.
Had paar weken geleden het contact formulier gebruikt op de site, nog niks gehoord dus![]()
Ik had gister ingeschreven voor NPB en vandaag gelijk een bericht gekregen dat ik nu mag inschrijven voor wedstrijden. Wel raar, ik kreeg verder helemaal geen info over betaling etc. Misschien sturen ze dat via post? haha

de NPB is echt een van de slechts georganiseerde bonden die er bestaan. Alles duurt echt heel lang en er is geen contact. Mischien krijg je over een maand opeens een pasje in de post en een rekening dat je lidmaatschap moet betalen. Wie weet..
Ik had gister ingeschreven voor NPB en vandaag gelijk een bericht gekregen dat ik nu mag inschrijven voor wedstrijden. Wel raar, ik kreeg verder helemaal geen info over betaling etc. Misschien sturen ze dat via post? haha
Binnen een week reageren om lid te worden / reageren op vragen moet toch niet zo moeilijk zijn zou je zeggen.
Had je ook dat formulier op de website gebruikt om in te schrijven?
Heb namelijk nog niks gehoord.