MuscleMeat

Verkapt ik ben bodybuilder topic

Welke meet is dat in mei? Ik zie op de kpb kalender 17 mei in Breda?

• Topic Starter Topic Starter
LB

#Squat

20 x 8
40 x 5
60 x 5
80 x 5
100 x 5 x 5

#Front squat
60 x 5
80 x 5 x 2

#Band suspended ssb goodmorning
28.5 x 8
48.5 x 8
68.5 x 8
88.5 x 5
98.5 x 5
103.5 x 5 x 2 pr
98.5 x 5
93.5 x 5

#Glute ham raise

bw x 10 x 4

#Ab wheel

bw x 10 x 5

#kb swings
24 x 30
24 x 20
24 x 15

Rustig aan weer gesquat, bij de front squat hele lichte irritatie aan de enkel, vanaf hier weer rustig opbouwen.

dikke massa man, en flinke kracht yes me jelly !

Blijft goed gaan hier hé, die laatste rep op de 220 viel nog best mee toch! en dikke rug ook

Thanks! blijft lekker gaan, hoop wel dat ik binnekort weer fatsoenlijk kan squaten :D

Ga je nog week erna proberen te kwalificeren? Ik denk dat ik ook een poging waag. Mja mijn kwalificatie eis is 300 wilks hahahah.

Ga je nog week erna proberen te kwalificeren? Ik denk dat ik ook een poging waag. Mja mijn kwalificatie eis is 300 wilks hahahah.

Heb besloten dat ik de beginnerswedstrijd gebruik als laatst zware "training".
Dan zijn mijn zwaarste beurten mijn openingsbeurten voor de week erna.
Zeker nu mijn squat ver ondermaats is zal ik elke kilo op mijn bench en deadlift nodig hebben om te kwalificeren.
Wil toch wel graag meedoen aan het NK raw.

Jij moet 300 wilks makkelijk halen, al zijn je handen geboeid op je rug :lifter:

oeeh klinkt wel goed. Ik denk dat ik gwn wel mijn best ga doen bij beginners wedstrijd ( aangezien ik met vrienden ga), maar ik zal gwn focussen op het halen van alle 9 lifts in plaats van PR's zetten. Heb jij enig idee hoe je lid kan worden van NPB? Is het gewoon 1x 45 euro betalen? of komen er nog andere kosten bij ( behalve wedstrijd kosten).

oeeh klinkt wel goed. Ik denk dat ik gwn wel mijn best ga doen bij beginners wedstrijd ( aangezien ik met vrienden ga), maar ik zal gwn focussen op het halen van alle 9 lifts in plaats van PR's zetten. Heb jij enig idee hoe je lid kan worden van NPB? Is het gewoon 1x 45 euro betalen? of komen er nog andere kosten bij ( behalve wedstrijd kosten).

Heb me hier ingeschreven [Link niet meer beschikbaar]
Vraag me af wanneer ik wat hoor, wacht namelijk nog steeds op antwoord van de NPB op mijn vragen.
Had paar weken geleden het contact formulier gebruikt op de site, nog niks gehoord dus :o

UB

#Paused bench press
x4 @9 (load drop) 6%
20 x 10
40 x 10
60 x 3
80 x 2
100
105 x 4 @7
115 x 4 @8
122.5 x 4 pr @9.5
115 x 4 @8.5
115 x 4 @9

#Military Press
20 x 8
40 x 4
60 x 4
70 x 4
65 x 4
60 x 4

#Pull-ups
bw x 5 x 3

superset met

#Pendlay row
60 x 8 x 3

superset met

#Face pull
15 x 12 x 3

Welke meet is dat in mei? Ik zie op de kpb kalender 17 mei in Breda?

NK junioren/masters. Niet RAW dus maar in pak (in pak meedoen is echter niet verplicht)

per jaar 45€ en dan per wedstrijd inschrijfgeld (10-15€) (en natuurlijk wedstrijd kleding)

Heb me hier ingeschreven [Link niet meer beschikbaar]
Vraag me af wanneer ik wat hoor, wacht namelijk nog steeds op antwoord van de NPB op mijn vragen.
Had paar weken geleden het contact formulier gebruikt op de site, nog niks gehoord dus :o

de NPB is echt een van de slechts georganiseerde bonden die er bestaan. Alles duurt echt heel lang en er is geen contact. Mischien krijg je over een maand opeens een pasje in de post en een rekening dat je lidmaatschap moet betalen. Wie weet..

Ik had gister ingeschreven voor NPB en vandaag gelijk een bericht gekregen dat ik nu mag inschrijven voor wedstrijden. Wel raar, ik kreeg verder helemaal geen info over betaling etc. Misschien sturen ze dat via post? haha

Ik had gister ingeschreven voor NPB en vandaag gelijk een bericht gekregen dat ik nu mag inschrijven voor wedstrijden. Wel raar, ik kreeg verder helemaal geen info over betaling etc. Misschien sturen ze dat via post? haha

ja dat krijg je via de post accept giro ofzo. Kan zo nog een paar maanden duren hoor..

allemaal erg slecht geregeld. Maarja het is de enige fatsoenlijke bond in nederland :D

de NPB is echt een van de slechts georganiseerde bonden die er bestaan. Alles duurt echt heel lang en er is geen contact. Mischien krijg je over een maand opeens een pasje in de post en een rekening dat je lidmaatschap moet betalen. Wie weet..

Binnen een week reageren om lid te worden / reageren op vragen moet toch niet zo moeilijk zijn zou je zeggen.

Had je ook dat formulier op de website gebruikt om in te schrijven?
Heb namelijk nog niks gehoord.

Binnen een week reageren om lid te worden / reageren op vragen moet toch niet zo moeilijk zijn zou je zeggen.

Had je ook dat formulier op de website gebruikt om in te schrijven?
Heb namelijk nog niks gehoord.

bij mij duurde het letterlijk maanden, eerst dat formulier ingevuld, geen reactie. Paar mails, reactie naar een paar weken dat ik iemand anders moest mailen. Uiteindelijk via mensen die ik kende bij de NPB dan de juiste persoon gevonden die er wel wat van af wist..

maar ja moet wel bedenken dat de npb maar een kleine bond is en meeste mensen niet of nauwelijks betaald krijgen voor het werk dat ze doen..

Haha valt allemaal reuze mee dus, ik heb 1,5 jaar op mijn lidmaatschappas moeten wachten[emoji12]

Terug
Naar boven