XXL Nutrition

Verkapt ik ben bodybuilder topic

Goede muziek :p Mooie deadlifts
Kom je nou met je kont van de bench af trouwens? (ik kan het niet heel goed zien zelf).
Zo ja, bij wedstrijden is dit niet toegestaan, dus als je dat altijd al doet, zou ik daar wat aandacht aan besteden.

Lijkt denk ik alleen zo, omdat ie enorm met zijn leg drived. Meestal blijft net een tip van je bil cheek op bank haha

• Topic Starter Topic Starter
GPP

#Pull-ups

BW x 5
BW+10 x 5 x 3
BW x 8

#Lat prayers
15 x 12 x 3

supperset met

#Face pull
15 x 20 x 3

#DB hammer curl
9 x 12 x 3

#kb swings
24 x 20 x 3

Nee niet aan de beginnerswedstrijd, wel het nk (sub)junioren raw in april en ik wil me kwalificeren voor het nk raw in december

Nice. Hopelijk strijden we dan in december samen in de -93 (neem aan dat je in de klasse gaat uitkomen?)

die 200 deadlifts waren technisch echt heel erg mooi. Sterk gelift weer!

Thank y mane

Goede muziek :p Mooie deadlifts
Kom je nou met je kont van de bench af trouwens? (ik kan het niet heel goed zien zelf).
Zo ja, bij wedstrijden is dit niet toegestaan, dus als je dat altijd al doet, zou ik daar wat aandacht aan besteden.

Scherp, set met 110 de eerste rep zeker, bij de andere zit het net op het randje.
Set met 125 blijft mijn kont wel op de bank. Heeft een tijdje geduurd voordat ik fatsoenlijke legdrive had.
Nu moet ik er wel op gaan letten idd.

Lijkt denk ik alleen zo, omdat ie enorm met zijn leg drived. Meestal blijft net een tip van je bil cheek op bank haha

Eerste rep van 110 was wel met kont van de bank, eigenlijk ook pas 1 van de eerste keer dat me dat gebeurt.
Moet er wel op gaan letten.

Hooo, die deadlifts die je vorige keer logde! Mooie progressie!

Fraaie progressie, petje af. Je zit op BW 92 kg nu, zie ik? Oppassen dan, of vind je het niet erg er overheen te gaan?

Hooo, die deadlifts die je vorige keer logde! Mooie progressie!

Thanks man! hoop deze progressie door te kunnen zetten, wordt flinke strijd denk ik op de beginnerswedstrijd gezien de inschrijvingen.
Elke kilo extra op mijn totaal is welkom! Grote kans ook dat er meerdere hoger openen dan opgegeven.
Zelf had ik voor bench eerste beurt 120 opgegeven, grote kans dat ik hoger open.

Fraaie progressie, petje af. Je zit op BW 92 kg nu, zie ik? Oppassen dan, of vind je het niet erg er overheen te gaan?

In de ochtend nu 92,5. Van het weekend flink lopen schransen en maandag woog ik s'ochtends 93,5.
Even wat carbs minderen en nu dus weer onder de 93. Kan nog prima sterker worden zonder bw aan te zetten.
Doel is dit gewicht te behouden, heb zeker geen zin om te moeten cutten, alhoewel ik wel van plan ben een een kleine watercut te doen.
Let dus nu wel op dat ik niet te veel eet omdat ik vrij makkelijk aankom, schat dat ik rond de 2800kcals eet.
Ben deze week ook weer begonnen met creatine, mijn ervaring is dat ik amper extra vocht vast hou, dus dat moet geen problemen opleveren.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

FB

#Paused squat w/belt
x3 @9
20 x 8
60 x 3
80 x 3
100
120
140
150 x 3 @7
160 x 3 @8
165 x 3 @9

#Bench Press x4 @8
20 x 10
40 x 4
60 x 4
80
100
105 x 4 @7
115 x 4 @8

#Front squat w/belt
x3 @9
60 x 3
80 x 3
90 x 3 @7
100 x 3 @8
110 x 3 @8.5
120 x 3 pr @9

Squat ging wel oke, bench kut (kan niet iedere training feest zijn :o) en de front squat ging nog aardig easy, nice!
http://www.youtube.com/watch?v=z4S9AepV1w8

Laatst bewerkt:
Prima training toch front squat ziet er goed uit :thumbup:

FB

#Squat w/belt

20 x 6
60 x 5
80 x 3
100 x 3
120
140
160 x 2 @8
170 x 2 @8.5

En toen begon mijn enkel weer op te spelen, maar gestopt met de training.
Vrijdag avond verjaardag gehad, hele avond gestaan daarna tot 5 uur de kroeg in geweest.
Dat had ik beter niet kunnen doen, was te veel van het goede.
Nu meer last van me enkel dan vorige week, leek bijna over te zijn.
Sla denk ik vrijdag de squats over, tenzij het naar een paar dagen weer goed voelt.

Prima training toch front squat ziet er goed uit :thumbup:

Vond het maar matig :o behalve de front squat :D

FB

#Paused bench press x2 @ (load drop) 4%
20 x 8
40 x 5
60 x 3
80
100
120 x 2 @8
125 x 2 @8.5
130 x 2 pr @9
125 x 2 @9

#Sumo deadlift w/belt x2 @9 (load drop) 4%
70 x 5
100 x 3
140
160
180
200 x 2 @7
220 x 2 @8.5
230 x 2 pr @10
220 x 2 @10

#Military Press x8 @9
20 x 8
45 x 8
55 x 8
60 x 8
50 x 8

#Pulldown, v-bar
20 x 20
30 x 18
40 x 15
50 x 12
55 x 8 dropset
50 x 5
40 x 5
30 x 5
20 x 5

#Ab wheel
bw x 12 x 2

Wel oke training. Bench zat naar mijn mening te weinig snelheid in.
Sumo deadlift maar gewoon alles of niets gedaan en gegokt op 2x230 @9 :rolleyes:
Na de eerste rep lag de bar scheef en kon ik mijn setup niet helemaal lekker krijgen, techniek was niet zo best dus.
http://www.youtube.com/watch?v=dCaC7Tv912k

Gaat goet. Wat ga wil je op de beginnerswedstrijd neerzetten?

Gaat goet. Wat ga wil je op de beginnerswedstrijd neerzetten?

Ga voor 590 totaal ongeveer, of dat realistisch is weet ik niet.
Misschien is het handiger om iets lager in te zetten en gewoon 9 goede beurten neer te zetten.
Hangt er ook een beetje vanaf of mijn squat nog op tijd weer op het niveau is van wat ik verwacht.

Nog steeds geen bericht terug gehad van nbp wat betreft de kwalificatie-eis voor het NK raw.
Denk dat ik het maar is op fb ga vragen wellicht dat ik dan wel antwoord krijg.

je kan je op de beginners wedstrijd niet kwalificeren voor het NK RAW.

gaat wel echt hard vooruit man. Strakke bench

Die laatste training is goed, nette pr's.

hey netjes man, de flow blijft voortduren :thumb:

Ga voor 590 totaal ongeveer, of dat realistisch is weet ik niet. Misschien is het handiger om iets lager in te zetten en gewoon 9 goede beurten neer te zetten. Hangt er ook een beetje vanaf of mijn squat nog op tijd weer op het niveau is van wat ik verwacht.

Nog steeds geen bericht terug gehad van nbp wat betreft de kwalificatie-eis voor het NK raw. Denk dat ik het maar is op fb ga vragen wellicht dat ik dan wel antwoord krijg.

Je hebt nog even, gewoon consistent doortrainen dan is er wel een hoop haalbaar. Idd wat meaantje zegt, je kan je op de beginnerswedstrijd niet kwalificeren.

Vandaar dat ik ook zo vaak mijn vraagtekens zet bij jongens die gewichten zoals jij liften en dan meedoen aan een beginnerswedstrijd, om over onze discussie van laatst terug te komen.

je kan je op de beginners wedstrijd niet kwalificeren voor het NK RAW.

gaat wel echt hard vooruit man. Strakke bench

Thanks, hoop door weer terug te gaan naar ub/lb en het volume flink te verhogen nog mooie stappen te maken.
Ik wil met name duidelijkheid over de kwalificatie eis en wanneer dit nog mogelijk is.
Als ik weet dat er nog een kwalificatie wedstrijd komt ergens september dan hoef ik een week na de beginnerswedstrijd niet mee te doen aan de drc cup.
Aan de andere kant is het misschien wel beter zeker mee te doen aan de drc cup, hangt beetje van de kwalificatie-eis af. 340 wilks moet ik redeijk makkelijk kunnen halen.
Dan weet ik zeker dat ik mee kan doen aan het NK raw. Dan zou ik een eventuele kwalificatie wedstrijd nog mee kunnen doen als wedstrijd oefening.

Die laatste training is goed, nette pr's.

hey netjes man, de flow blijft voortduren :thumb:

Thanks! :D

Je hebt nog even, gewoon consistent doortrainen dan is er wel een hoop haalbaar. Idd wat meaantje zegt, je kan je op de beginnerswedstrijd niet kwalificeren.

Vandaar dat ik ook zo vaak mijn vraagtekens zet bij jongens die gewichten zoals jij liften en dan meedoen aan een beginnerswedstrijd, om over onze discussie van laatst terug te komen.

Qua gewichten is het niet echt meer beginners nee, echter qua wedstrijden doen wel.
Naja er doen wel een stuk of 6 mensen mee die eigenlijk qua gewichten al te sterk zijn in de -93kg.
Het is gewoon een mooie kennismaking met het wedstrijdliften denk ik.
Waarbij het niet verplicht is allerlei goedgekeurde kleding etc te moeten dragen (wat ik overigens wel van plan ben) en je nog niet lid hoeft te zijn van de bond.

Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik gewoon voor de DRC cup gaan en op de beginnerswedstrijd je openingsbeurten die je op de DRC cup wil gaan doen als max nemen. Als laatste zware training zeg maar.

Inderdaad een leuke kennismaking, maar zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Bij aankomst rekhoogte checken --> Wegen --> Omkleden --> Opwarmen --> liften.

Nu ben je bij een officiele wedstrijd wel wat geld kwijt als je voor het eerst mee doet (contributie, singlet aanschaffen etc.)
Maar je geeft zelf al aan dat je dat wil ;-). Gewoon voor de DRC gaan man, veel leuker. Dan misschien tot ziens bij het NK raw.

UB

#Slingshot bench press
x3 @9
20 x 10
40 x 3
60 x 3
80 x 3
100 x 3
120 x 3
130 x 3 @7
140 x 3 @8
145 x 3 @8.5
150 x 3 pr @9

#Close grip bench press x5 @9
100 x 5 @7.5
100 x 5 @8
100 x 5 @8.5
100 x 5 @9

#Pull-ups
BW x 6 x 4

#Face pull
20 x 15
22.5 x 15
25 x 12
30 x 8
22.5 x 20

Heb de slingshot van DieNase gekocht, vandaag mee getraind. Wat een verschil met mijn full boar slingshot 2XL.
Heb nu de standaard XL, deze blijft goed zitten en t*fus wat is dat ding stijf zeg :eek:
met 140 kreeg ik de bar nog niet op mijn borst :o met mijn full boar krijg ik de lege bar al op mijn borst.
Nu snap ik wel waarom DieNase de slingshot wou verkopen.

Mijn armen zwabberde wel all over the place. Wordt ook wel "gevaarlijk" zo zonder spotter.
Met 130 wou ik te graag touchen, waardoor de bar uit de baan van de slingshot ging, gelukkig kon ik nog corrigeren.
Ik heb wel safety bars maar 150 wordt denk ik wel lastig corrigeren als die uit de baan van de slingshot komt.

http://www.youtube.com/watch?v=1LKyFGIC0ME

Als ik jou was zou ik gewoon voor de DRC cup gaan en op de beginnerswedstrijd je openingsbeurten die je op de DRC cup wil gaan doen als max nemen. Als laatste zware training zeg maar.

Inderdaad een leuke kennismaking, maar zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Bij aankomst rekhoogte checken --> Wegen --> Omkleden --> Opwarmen --> liften.

Nu ben je bij een officiele wedstrijd wel wat geld kwijt als je voor het eerst mee doet (contributie, singlet aanschaffen etc.)
Maar je geeft zelf al aan dat je dat wil ;-). Gewoon voor de DRC gaan man, veel leuker. Dan misschien tot ziens bij het NK raw.

Hier heb ik nog niet eens aan gedacht :o is een goed idee, dan kan ik me zeker plaatsen voor het nk raw.

:thumb: denk dat er over een paar maanden wel een tripple met 150 in moet zitten :rolleyes:

Haha quote van nog geen maand geleden over slingshot bench press, eerder dan verwacht :D

Je ziet inderdaad wel dat het niet heel makkelijk gaat met touchen :p. Reps zelf zien er goed uit!

gaat lekker man!

Terug
Naar boven