Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee niet aan de beginnerswedstrijd, wel het nk (sub)junioren raw in april en ik wil me kwalificeren voor het nk raw in december
die 200 deadlifts waren technisch echt heel erg mooi. Sterk gelift weer!
Goede muziekMooie deadlifts
Kom je nou met je kont van de bench af trouwens? (ik kan het niet heel goed zien zelf).
Zo ja, bij wedstrijden is dit niet toegestaan, dus als je dat altijd al doet, zou ik daar wat aandacht aan besteden.
Lijkt denk ik alleen zo, omdat ie enorm met zijn leg drived. Meestal blijft net een tip van je bil cheek op bank haha
Hooo, die deadlifts die je vorige keer logde! Mooie progressie!
Fraaie progressie, petje af. Je zit op BW 92 kg nu, zie ik? Oppassen dan, of vind je het niet erg er overheen te gaan?
) en de front squat ging nog aardig easy, nice!
behalve de front squat 

Gaat goet. Wat ga wil je op de beginnerswedstrijd neerzetten?
Ga voor 590 totaal ongeveer, of dat realistisch is weet ik niet. Misschien is het handiger om iets lager in te zetten en gewoon 9 goede beurten neer te zetten. Hangt er ook een beetje vanaf of mijn squat nog op tijd weer op het niveau is van wat ik verwacht.
Nog steeds geen bericht terug gehad van nbp wat betreft de kwalificatie-eis voor het NK raw. Denk dat ik het maar is op fb ga vragen wellicht dat ik dan wel antwoord krijg.
je kan je op de beginners wedstrijd niet kwalificeren voor het NK RAW.
gaat wel echt hard vooruit man. Strakke bench

Je hebt nog even, gewoon consistent doortrainen dan is er wel een hoop haalbaar. Idd wat meaantje zegt, je kan je op de beginnerswedstrijd niet kwalificeren.
Vandaar dat ik ook zo vaak mijn vraagtekens zet bij jongens die gewichten zoals jij liften en dan meedoen aan een beginnerswedstrijd, om over onze discussie van laatst terug te komen.

met mijn full boar krijg ik de lege bar al op mijn borst.Als ik jou was zou ik gewoon voor de DRC cup gaan en op de beginnerswedstrijd je openingsbeurten die je op de DRC cup wil gaan doen als max nemen. Als laatste zware training zeg maar.
Inderdaad een leuke kennismaking, maar zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Bij aankomst rekhoogte checken --> Wegen --> Omkleden --> Opwarmen --> liften.
Nu ben je bij een officiele wedstrijd wel wat geld kwijt als je voor het eerst mee doet (contributie, singlet aanschaffen etc.)
Maar je geeft zelf al aan dat je dat wil ;-). Gewoon voor de DRC gaan man, veel leuker. Dan misschien tot ziens bij het NK raw.
is een goed idee, dan kan ik me zeker plaatsen voor het nk raw.denk dat er over een paar maanden wel een tripple met 150 in moet zitten
![]()