Fitness Seller

Verkapt ik ben bodybuilder topic

Respect voor je 2x200 squat, goed diep ook!
RTS heeft je zonder twijfel een hoop gains gebracht!

200kg en dan meteen twee. ;)
Mooie techniek ook, gratz.

Ez 2x200

Nice! Waar zijn die gele banden voor? Heb je geen last van naar voren vallen als je zo schuin naar beneden kijkt.

• Topic Starter Topic Starter
Klasse gozer, gefeliciteerd met squat PR :thumbs:

Btw de inschrijving al geregeld via knkf?

Thanks! Nee nog steeds niks van gehoord, zal van de week nog is mailen, daarna geloof ik het wel en zie ik het bij de wedstrijd wel.

Respect voor je 2x200 squat, goed diep ook!
RTS heeft je zonder twijfel een hoop gains gebracht!

Thanks, zou iets minder diep moeten gaan, dan kunnen er nog wat extra kilo's aan de stang.
Ik vind RTS echt de shit :D

200kg en dan meteen twee. ;)
Mooie techniek ook, gratz.

Dank heren

Nice! Waar zijn die gele banden voor? Heb je geen last van naar voren vallen als je zo schuin naar beneden kijkt.

Voor de veiligheid, mocht ik het niet houden kan ik de bar op die banden "leggen", wat overigens nog nooit nodig is geweest.
Doe er verder ook pin bench presses en ssb goodmornings mee (vanuit doodpunt op de banden).
Heb totaal geen last van naar voren vallen, echter ik zou het ook niemand aanraden om aan te wennen naar benden te kijken.
Is er gewoon ingeslepen, als ik vooruit/omhoog kijk voelt mijn techniek toch niet helemaal lekker.

Ziet goed uit die 2x200 sq!

Superstrakke squat!

Ik zag dat je poste in het topic: de race naar de 200kg squat. Toen wist ik al dat je hem gedaan had.

Maar ook gewoon meteen voor een dubbel.
nice

Heb precies hetzelfde qua "kijken" Sander.
Ook nul komma nul last van en als ik naar voren kijk voelt het maar vreemd.

Maar dat waren lekkere reps man!
Ik mag vandaag ook x2 op Squat gaan doen.
Nu heb je mij wel aan het werk gezet natuurlijk hè :p

Lekker die squats!

Sinds ik omlaag kijk (neutrale nekpositie) is mijn squat techniek aanzienlijk beter geworden. Heb daar ook geen last van. Je ziet sommige omhoog kijken bij een squat en die vallen volgens mij ook niet naar achteren.

UB

#Paused bench press x2 @9 (load drop) 3%
20 x 10
40 x 5
60 x 2
80 x 2
100 x 2
115 x 2 @7.5
125 x 2 @8
135 x 2 pr @10
130 x 2 @9

#Reversed mini bench press x3 @9
120 x 3 @8
130 x 3 @9

#Military Press x3 @9 (load drop) 7%
20 x 8
40 x 3
60 x 3 @8
70 x 3 @9
65 x 3 @8
65 x 3 @8.5
65 x 3 @9

#Pull-ups
bw x 8 x 3

#Face pull
20 x 12 x 3

Voelde het gister bij uitpakken met topset squat in mijn rechter bicep.
Vandaag wat last van, kon niet lekker zakken, trager dan normaal.
Daardoor ging de topset ook niet zo als ik wou en was de tweede rep een grinder, zo beetje de lelijkste rep ooit op bench :rolleyes:
Bij tweede bench oefening begon bicep wat meer pijn te doen, toen maar gestopt.
Rest van de training ging wel lekker.

Ik zag dat je poste in het topic: de race naar de 200kg squat. Toen wist ik al dat je hem gedaan had.

Maar ook gewoon meteen voor een dubbel.
nice

Maar dat waren lekkere reps man!
Ik mag vandaag ook x2 op Squat gaan doen.
Nu heb je mij wel aan het werk gezet natuurlijk hè :p

Bedankt allemaal! lange tijd leek de 200 een magisch gewicht/grens :D
Heb mijn verwachtingen voor de toekomst nu flink wat hoger liggen.

Sinds ik omlaag kijk (neutrale nekpositie) is mijn squat techniek aanzienlijk beter geworden. Heb daar ook geen last van. Je ziet sommige omhoog kijken bij een squat en die vallen volgens mij ook niet naar achteren.

Ik denk dat naar voren vallen meer voorkomt dan naar achter vallen.
Zeker als je als raw lifter niet squat alsof je een suit aanhebt.
Zolang je bewust je lichaam zoveel mogelijk rechtop houdt en daar op let kan het naar beneden kijken niet zo veel kwaad volgens mij.

Laatst bewerkt:
Zoete gains, die squat ziet er echt nice uit :D

En goeie muzieksmaak, dacht even dat ik mijn eigen afspeellijst aan had staan lol

Balen van de pijn in je bicep...
Hoop dat het snel wegtrekt voor je!

Denk je niet dat je sneller kunt gainen op texas method? Heb je het wel eens overwogen?

Denk je niet dat je sneller kunt gainen op texas method? Heb je het wel eens overwogen?

Waarom zou je denken dat ik daar sneller op kan gainen?

Ik gain nu al op een idioot tempo kracht (vind ik zelf), gezien ik al 5 a 6 jaar train.
Sinds mijn overstap naar RTS in november vorig jaar tot nu:
sq: van 1x187.5 naar 2x200
be: van 127.5 naar 140
dl: van 215 (conventional) naar 240 (sumo)

En zeker op de squat is er nog ruimte voor veel meer, we zullen het zien 14 juni.

Dus ik overweeg het niet eens onder het mom van never change a winning team.
Daarnaast zijn er nog wel meer redenen waarom ik het niet overweeg, maar die niet echt interessant zijn.

Waarom zou je denken dat ik daar sneller op kan gainen?

Ik gain nu al op een idioot tempo kracht (vind ik zelf), gezien ik al 5 a 6 jaar train.
Sinds mijn overstap naar RTS in november vorig jaar tot nu:
sq: van 1x187.5 naar 2x200
be: van 127.5 naar 140
dl: van 215 (conventional) naar 240 (sumo)

En zeker op de squat is er nog ruimte voor veel meer, we zullen het zien 14 juni.

Dus ik overweeg het niet eens onder het mom van never change a winning team.
Daarnaast zijn er nog wel meer redenen waarom ik het niet overweeg, maar die niet echt interessant zijn.

Goede gains ckr en ik snap dat je dan ook niet wilt veranderen je gaint immers nog. Ik zal je zo uitleggen. Disclaimer: beschouw het iig niet als een persoonlijke aanval / kijk mijn gains zijn beter post. Stiekem ben ik gwn heel jaloers op je squat.

Gaat goed hier! Ik ben er ook op de DRC, zien we elkaar dan :)

Wat ik wou zeggen is dat ik met texas method meer gains heb gemaakt dan ik denk ik zou kunnen maken op rts
Mijn 5RM stats (http://weightxreps.net/journal/leopoldus/):
5 feb 2015-nu: Squat 140->162.5
31 dec-nu: Bench 107.5->125
6mrt-nu: Deadlift 192.5->207.5

Dead en squat pas vanaf moment dat ik niet meer 5kg per week kon bijzetten maar 2.5kg.

Achtergrond van mij: toen ik 15 was eerste abonnement sportschool: bodybuilden tot mn 17e toen ook wat strongman erbij tot mn 19e. Max stats waren 200 deadlift 120 banken en squatten deed ik altijd half 160 ofzo XD. Toen ben ik gekapt en tot mn 26e aan toe soms wat maanden per jaar getraind. Nu weer sinds juli aan het trainen bodybuilding style (geen deadlifts/en half squats). En sinds november oid echt PL style.

Misschien kan jij ook wel meer gainen met texas maar goed dit is mijn progressie erop weet niet precies jou achtergrond je zegt 5/6 jaar te trainen, heb ik ook ongv gedaan weliswaar niet aan 1 stuk door.. Bodybuilding telt niet echt vind ik :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven