MuscleMeat

Verkapt ik ben bodybuilder topic

Geen idee hoe lang dat nu zal zijn, want op de zondag is het verdeeld in 2 wedstrijden.
De eerste wedstrijdsgroep weegt om 8.00 uur (tot 9.30 uur) en start om 10.00 uur de wedstrijd.
De tweede wedstrijdsgroep weegt om 12.00 uur (tot 13.30 uur) en start om 14.00 uur de wedstrijd.

Je zou dus kunnen stellen dat je met de eerste wedstrijd ongeveer 4 uur bezig bent.

Voor de zaterdag zal het langer duren denk ik, omdat dit wel in 1 wedstrijd gehouden wordt.

Kan je gewoon komen wanneer je wilt bij de weging? dus 9:15 oid?

Kan je gewoon komen wanneer je wilt bij de weging? dus 9:15 oid?

Ja, als je maar binnen anderhalf uur voor aanvang van de weging weegt, maar je moet bij de weging ook je rack hoogtes (en je openers) doorgeven, dus deze moet je eerst opmeten. Daarbij ook je spullen laten controleren en daar en bij het wegen kan het druk zijn.
Zeker bij je eerste wedstrijd, als alles wat chaotisch kan zijn, zou ik wel ruim optijd er zijn, dat vond ik in ieder geval prettig.

Ik zou niet 5 minuten voor sluiten van de weging binnen komen wandelen :o Al mag dat wel.

Edit: de wedstrijd die in 2 wedstrijden is verdeeld op de zondag = DRC, even voor de duidelijkheid.
Hoe de tijden en zo zijn op de beginnerswedstrijd weet ik niet, ze zijn wat soepeler op de beginnerswedstrijd dus wellicht geen kledingcontrole of zo.

• Topic Starter Topic Starter
FB

#Squat w/belt
20 x 8
60 x 5
80 x 3
100
120
140
160

#Paused bench press
20 x 8
40 x 3
60 x 3
80
100
110

#Sumo deadlift
70 x 3
100 x 3
140 x 1 x 3

Kon helaas gister niet trainen, niet echt ideaal zo maar goed, helemaal niks doen leek me ook geen optie.
Hopelijk piek ik volgende week op het juiste moment.

Ik heb 1x meegedaan aan bankdrukwedstrijdje op een sportschool en dat vond ik al beresaai. Niks voor mij.

Succes Zunne, gaan mooie gewichten worden denk ik!

Thanks, hopelijk kan ik op het juiste moment pieken volgende week.

Danku :cool:

Mooi dagje gehad bij de beginnerswedstrijd!
Op de heen weg na een paar keer de verkeerde afslag genomen te hebben iets later gearriveerd als de planning was.
Ingewogen op 92.7 (precies hetzelfde als thuis op de weegschaal).

Squat
170
180
190

Bench
110
120
130

Deadlift
210
220
225

Alles ging goed hard, vooral de squat. Kreeg aardig wat ooee's en aaa's uit het publiek :D
Flink wat vertrouwen getankt voor volgende week, waar kwalificeren slechts een formaliteit wordt.
Ab wolders zei nog begin volgende week maar met 200 op squat.
Even kijken, wellicht dat ik voor 195 eerst beurt ga of gwn easy 190.
Was een leuke dag, aardig wat dbbers ook, leuk om die is in het echt te ontmoeten.

190 kun je prima mee beginnen volgende week man, gewoon easy 1e beurt kiezen, goed gelift vandaag !

Wacht wie was jij nou? :roflol:

De DRC'rs gingen wel echt debiel hard ja

Ahhh

Ja je lifts gingen echt debiel hard, moet goedkomen bij de DRC man

Sterk! Dat moet zeker vertrouwen geven voor volgende week!

Alweer steen? :roflol:

Netjes zunnepitte :D Heb je filmpjes? Ben benieuwd.

Thanks, heb zelf niemand gevraagd filmpjes te maken.
Weet niet of er nog een livestream was en iemand die toevallig heeft opgenomen?

Haha kwam op de terugweg langs de subway, er stond ook een mac naast, dus lekker bij de mac gegeten :D

Sterk! Dat moet zeker vertrouwen geven voor volgende week!

Dank, geeft zeker vertrouwen. Ben wel benieuwd hoe het met de stress/zenuwen gaat volgende week.
Kreeg nog te horen wat ben je er relaxed onder, naja er was ook totaal geen druk.
Wel klein beetje zenuwen voor de eerste beurten.
voor de rest goed vermaakt, ook genoten van een aantal hele blije mensen tijdens de derde beurten.

Laatst bewerkt:
livestream deed het niet

Zeker goed gelift man! Dat worden mooie cijfers volgende week;)

Goede motivatie boost!

Ah dat is jammer, dan heb ik geen filmpjes, volgende week dan maar :)

Zeker goed gelift man! Dat worden mooie cijfers volgende week;)

:D volgende week ook maar wat eerder opwarmen :rolleyes:
Had trouwens het rack ook nog 1 tikje naar beneden laten zetten voor zowel squat als bench na de eerst beurt.
Volgende week iets beter opletten.

Zeker, heb al aardig zin in DRC cup :D, best mooi zo'n dagje liften.

Ben wel blij dat ik pas om 14:00 hoef te starten zondag.
Kan ik daarvoor mooi even komen kijken hoe het jou vergaat! :)

FB

#Squat

20 x 8
40 x 3
80 x 3
100 x 3
120
140
150

#Paused bench press
20 x 8
40 x 5
60 x 3
70
80
90

#Sumo deadlift
70 x 5 x 2
110 x 3 x 2
130
150

Vrijdag nog een easy "training", niet hoger dan 50%.

Ben wel blij dat ik pas om 14:00 hoef te starten zondag.
Kan ik daarvoor mooi even komen kijken hoe het jou vergaat! :)

:D 14:00 beginnen is nice. Wordt echt sick vroeg opstaan, wil rond half 7 van huis vertrekken.

FB #Squat 20 x 8 40 x 3 80 x 3 100 x 3 120 140 150 #Paused bench press 20 x 8 40 x 5 60 x 3 70 80 90 #Sumo deadlift 70 x 5 x 2 110 x 3 x 2 130 150 Vrijdag nog een easy "training", niet hoger dan 50%. :D 14:00 beginnen is nice. Wordt echt sick vroeg opstaan, wil rond half 7 van huis vertrekken.

Hoezo zo vroeg al? Extra lang opwarmen zeker:P

Half 7 van huis vertrekken, dat is antifun

Belachelijk vroeg naar bed dan en alles klaarzetten, laatste wat je wil is dat je nog 's ochtends dingen op moet zoeken en moet haasten :o

Terug
Naar boven