XXL Nutrition

Verkapt ik ben bodybuilder topic

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo zo vroeg al? Extra lang opwarmen zeker:P

Weging is al vanaf 8 :eek: beetje op tijd daar zijn, rustig wegen, wat eten en drinken.
Haha wat langer opwarmen dan 5 minuten van te voren is wel handig ja :D

Half 7 van huis vertrekken, dat is antifun

Belachelijk vroeg naar bed dan en alles klaarzetten, laatste wat je wil is dat je nog 's ochtends dingen op moet zoeken en moet haasten :o

Ja inderdaad op tijd naar bed. Ben niet zo'n fan van weinig slaap :o

Weet iemand trouwens of de bars waarmee gelift wordt hetzelfde zijn als die bij de beginnerswedstrijd?
Mijn eigen bar heeft een smaller glad gedeelte in het midden dan bij de beginnerswedstrijd.
Pakte hem half op het gladde, half op de knurling en dat was al iets breeder dan ik normaal pak bij de deadlift.
Zouden jullie aanraden bij zware attempt nog iets breder te pakken voor betere grip?
Of gewoon veel magnesium en half half pakken.

En nog steeds niks van mijn inschrijving bij de bond gehoord.
Afgelopen zondag inschrijfformulier op de knkf ingevuld.
Betalingsbewijs gestuurd naar het emailadres wat bij het formulier staat.
Daarvoor ook al 2x eerder naar hetzelfde mailadres wat gestuurd, nul reactie....

Laatst bewerkt:
Pakken waar jij weet waar je het sterkst mee bent, waar je op getraind hebt. Lijkt mij het meest logische, maar ik lees mee voor het advies van anderen. :)

Pakken waar jij weet waar je het sterkst mee bent, waar je op getraind hebt. Lijkt mij het meest logische, maar ik lees mee voor het advies van anderen. :)

Dat zou betekenen dat ik hem vrijwel geheel op het gladde gedeelte pak, lijkt me niet ideaal qua grip.

Weging is al vanaf 8 :eek: beetje op tijd daar zijn, rustig wegen, wat eten en drinken.
Haha wat langer opwarmen dan 5 minuten van te voren is wel handig ja :D

Ja inderdaad op tijd naar bed. Ben niet zo'n fan van weinig slaap :o

Weet iemand trouwens of de bars waarmee gelift wordt hetzelfde zijn als die bij de beginnerswedstrijd?
Mijn eigen bar heeft een smaller glad gedeelte in het midden dan bij de beginnerswedstrijd.
Pakte hem half op het gladde, half op de knurling en dat was al iets breeder dan ik normaal pak bij de deadlift.
Zouden jullie aanraden bij zware attempt nog iets breder te pakken voor betere grip?
Of gewoon veel magnesium en half half pakken.

En nog steeds niks van mijn inschrijving bij de bond gehoord.
Afgelopen zondag inschrijfformulier op de knkf ingevuld.
Betalingsbewijs gestuurd naar het emailadres wat bij het formulier staat.
Daarvoor ook al 2x eerder naar hetzelfde mailadres wat gestuurd, nul reactie....

Zou Henk Keijzer even bellen/mailen als ik jou was.

Bij Spartacus hebben ze ook een eleiko comp bar, dus wss dezelfde bar. Zou gewoon breder pakken, knurling(zeker eleiko) > magnesium. Jonnie Candito zag gstrn bij het wk hier ook mee worstelen miste 1e beurt door smalle grip blijkbaar.

Bij Spartacus hebben ze ook een eleiko comp bar, dus wss dezelfde bar. Zou gewoon breder pakken, knurling(zeker eleiko) > magnesium. Jonnie Candito zag gstrn bij het wk hier ook mee worstelen miste 1e beurt door smalle grip blijkbaar.

Precies dit ja.
Hij pakte op gladde en zijn grip was gelijk ruk.
Kwam er zelf ook achter dat bij mij de bar ook anders is.

Zou Henk Keijzer even bellen/mailen als ik jou was.

Heb contact gehad met Henk Keijzer, lidmaatschap is nu geregeld :cool:

Zag het inderdaad bij candito, vandaar ook dat ik hier nog even om advies vraag.
Grip iets breder pakken dus :thumb:

Precies dit ja.
Hij pakte op gladde en zijn grip was gelijk ruk.
Kwam er zelf ook achter dat bij mij de bar ook anders is.

Moet je ook een bredere grip dan normaal hanteren?

Laatst bewerkt:
Succes alvast zunpit wat wil je precies gaan pakken komende match?

Moet je ook een bredere grip dan normaal hanteren?

Fijn van je lidmaatschap!
Scheelt weer een hoop gestress en gedoe.

Ja, wordt voor mij ook iets breder pakken daardoor.
Maar denk dat dit niet zo'n probleem op moet gaan leveren.
Heb dit met beginnerswedstrijd ook gedaan en dat ging goed.

FB

#Squat

20 x 5 x 2
40 x 3
60 x 3
80 x 3

#Paused bench press
20 x 10
40 x 3
60 x 3
70 x 3

#Sumo deadlift
60 x 3
80 x 3 x 3

Succes alvast zunpit wat wil je precies gaan pakken komende match?

Dank, doel is kwalificatie (had bij beginners easy 342 wilks), pr op squat en deadlift.
Heb al mijn beurten al wel in mijn hoofd zitten, echter kan er tijdens de wedstrijd nog van alles gebeuren.
Dus ga er niet te veel op vooruit lopen.

Fijn van je lidmaatschap!
Scheelt weer een hoop gestress en gedoe.

Ja, wordt voor mij ook iets breder pakken daardoor.
Maar denk dat dit niet zo'n probleem op moet gaan leveren.
Heb dit met beginnerswedstrijd ook gedaan en dat ging goed.

Is zeker chill, niet dat ik daar aan kom nog niet wetende of ik wel mee kan doen :rolleyes:

DRC – Open Powerlifting Cup RAW

#Squat w/belt
190
200
207.5 pr

#Paused bench press
127.5
135
140

#Sumo deadlift w/belt
225
235
242.5 pr

Super mooi dagje weer gehad! beetje jammer dat ik 5 uur al klaar wakker was :o
Gelukkig totaal niet moe geweest vandaag, en voelde me goed fit.
Ingewogen op 90.9, bij beginnerswedstrijd was het nog 92.7 (waar ik wel na het wegen nog naar de wc ging).
Warmup van squat ging kut omdat ik dacht laatste single met 170 te doen, die niet snel genoeg ging naar mijn wens.
Zie nu op het filmpje dat het 190 is :o Dacht echt hoe kan 170 nu zoveel zwaarder zijn dan afgelopen week.
Toch enigszins getergd begon ik aan de opener, die gewoon goed hard ging.
Dacht eerst dat rack te hoog stond, na 1e squat rack 1 tikje omlaag laten zetten.
Bench voelde echt goed sterk vandaag, na 2de beurt rack ook tikje naar beneden laten zetten.
140 zat nog genoeg snelheid in, zeer tevreden mee.
Deadliften ging ook wel lekker, toch heel anders aan het eind van zo'n meet deadliften dan in het begin van een training.
Zeer tevreden met 9 goede beurten en 590 totaal. Gekwalificeerd voor NK met 374.77 wilks :cool:.

http://www.youtube.com/watch?v=CteYwd7XoQQ

nice man goed gelift

Haha opwarm single met je opener :lol:
Superprestatie man!

Sterk man, was gezellig!! Was dat opwarmen met 190?

nice man, goede wedstrijd gedaaid zie ik.

zou wel proberen wat meer tijd te nemen voor je sumo deadlift. je lijkt je setup nu wat te haasten.

Had perongeluk afgemeld

Congratulieren

Super man. Zat nog meer in ook.

Strakke techniek ook, goeie aanwinst voor de -93

Goed gedaan, prima wedstrijd en mooie gewichten verplaatst. Ik had je nog even gesproken; )

Terug
Naar boven