- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist niet dat jij dat was. Was er gisteren live bij en ik vond het wel sneu voor jou en een paar andere lifters in jouw klasse dat shit verkeerd ging qua volgorde of kilo's aan de barbell.
Wel zieke lifts, ongeacht je kramp etc
Het zat je inderdaad niet mee, ondanks alles toch nog mooie lifts neergezet.
Nu lekker doorbouwen en lekker naar de 600+ toe.
Misschien volgende keer ook wat magnesium meenemen, gaat ook de kramp tegen. Was in ieder geval wel weer ff gezellig!

Alsnog mooie lifts man, ik heb lekker vanaf de bank thuis naar je geschreeuwd gr
zat bij squats met verbazing te kijken, zowel dat je de 1ste beurt faalde (wat dus eigenlijk te veel was) en vervolgens al je verdere beurten wel haalde. Niet iedere dag kan pr dag zijn, maar mooi dat je dan toch gewoon 9/9 lift.
Sowieso over die 600 bij de DRC. Wel jammer dat er zo weinig full meets zijn voor senioren, het is gewoon weer een fucking half jaar wachten voordat we weer eens een keertje mogen. Damn.
Sowieso over die 600 bij de DRC. Wel jammer dat er zo weinig full meets zijn voor senioren, het is gewoon weer een fucking half jaar wachten voordat we weer eens een keertje mogen. Damn.

5xpw deadliften is niet mis man, zeker niet als je daarnaast ook nog 5xpw squat. Dat nekte m'n onderrug behoorlijk toen ik de "bulgaarse methode" toepaste.
Netjes, ben benieuwd
Het is iig geweldig voor je techniek, omdat je elke dag weer vers aan je lifts begint en er eigenlijk nooit grinders zijn. Nou ben ik geen expert in programmeren, maar ik ga het zelf weer volgen voor twee maandjes voor een meet. Op naar gains maat
Spoto bench is fijn he, succes met het bouwen weer.