Beginner987
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie squat Sander, gewoon lekker rustig bouwen naar mooie gewichten
Hoe bevalt elke dag fullbody? Doe je nog rehab werk voor herstel?
ook leuk om de aftermath te zien op het filmpje. Je hebt hem iig gehaald
![]()

Nou, gelukkig was je niet zo moe daarna. Vette challenge, hoor. En een stuk sneller klaar dan die 10000 swings straks.![]()

#hardcore #beastmode maar als je dit haalt met 100kg dan ben je wel echt een koning.
Goed gedaan die challenge en mooi afgerond (barbell weer terugracken aan het einde was er voor mij niet meer bij haha). Volgens mij heb je nog wel nog mogelijkheid voor iets meer kilo's op stang.. Zag laatst een filmpje waarbij Klokov al snel na een minuut faalde met 120 kg vrees dat 100 kg idd dus alleen voor de echte koningen is weggelegd.

Hmmm zwaarder nog dan het lijkt dusGoed gedaan die challenge en mooi afgerond (barbell weer terugracken aan het einde was er voor mij niet meer bij haha). Volgens mij heb je nog wel nog mogelijkheid voor iets meer kilo's op stang.. Zag laatst een filmpje waarbij Klokov al snel na een minuut faalde met 120 kg vrees dat 100 kg idd dus alleen voor de echte koningen is weggelegd.