- Waardering
- 1.727
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Wat zou jij voorstellen als openers dan. Heb nu gewoon ~90-92% gepakt van mijn doelen.
Al zou ik op de deadlift dan wel 5kg lichter kunnen openen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zou jij voorstellen als openers dan. Heb nu gewoon ~90-92% gepakt van mijn doelen.
Al zou ik op de deadlift dan wel 5kg lichter kunnen openen.
Prima aanpak als je doelen maar realistisch zijn. Op DL zit ik zelf liever op 88-90% om gezien de vermoeidheid, nog wat over houden voor die derde beurt.
als ik zo je trainingen zie dan heb je afgelopen tijd nog gedaan:
Squat: 225 @9
Bench: 140 @9
Deadlift: 250 @9
Openen dan met:
Squat 210 = 93%
Bench: 140 = 98%
Deadlift: 240 = 96%
Van wat je al neer gezet hebt met nog rep in de tank.
Zie ik wat over het hoofd?
Gezien al het extreme volume wat je pakt zou je na een rustweek als deze lifts toch wel vrij eenvoudig moeten kunnen zetten lijkt me. Weet niet hoeveel faalangst je hebt ed., maar moet wel lukken.
Kom op Sander, gewoon mooie doelen stellen. Zowel op beginnerswedstrijd, drc en deels nk gingen je beurten vaak te makkelijk. Is echt zonde

Idd, geef die beurt briefjes maar aan mij zal ik een paar mooie yolo beurten voor je noteren![]()
Kom op Sander, gewoon mooie doelen stellen. Zowel op beginnerswedstrijd, drc en deels nk gingen je beurten vaak te makkelijk. Is echt zonde
Idd, geef die beurt briefjes maar aan mij zal ik een paar mooie yolo beurten voor je noteren![]()

Ik kan nog wel een beurtenbriefje iemand gebruiken, al mijn vrienden (in before je hebt geen vrienden) kunnen niet.
Nu moet mijn pa de briefjes doorgeven, als dat maar goed gaat![]()
Als je ook op platform A gaat liften wil ik het wel doen, vul ik gewoon dezelfde getallen in voor jou en Bob, wel zo makkelijk ...
Zo ongeveer wel denk ik haha, anywayz zie je zaterdag wel komt goed!Haha dat zouden behoorlijke yolo beurten worden dan inderdaad.
Zijn openers zullen wel om en nabij mijn 3de beurten zijn schat ik zo.
. Gelukkig geen gekke dingen hoeven doen om onder de 93- te komen. Begin van de week woog ik al ~93 in de ochtend en uiteindelijk ingewogen op 92.2kg (8 weken geleden was het nog 96 in de ochtend). Deze keer sportdrankjes meegenomen en water met zout genomen, zodat ik geen kramp zou krijgen, wat gelukkig ook niet gebeurde. Squats ging in de warmup echt super hard allemaal. Heb squats nog niet terug gezien, maar hier echt veel laten liggen volgens mij, toch mooi pr!
Gefeliciteerd Sander, mooie prestatie! Harde werk is beloond![]()
hard man was echt mooi. En het resultaat mag er zijn.
leuk je is gesproken te hebben.Hele nette wedstrijd, met vooral op de squat ruimte over, volgens mij tot je eigen verbazing. 9/9 op elke wedstrijd tot nu toe is ook heel respectabel. Wordt momentum nu je vaste wedstrijdprep of was dit eenmalig ? Btw ruimte tussen ringen is standaard 81 cm op wedstrijdbar.
.Goede wedstrijd gedraaid! Volgens mij mag je je handtekening aanpassen!
Doe je SBD Cup mee? Dan wil ik daar revanche![]()
je was lekker aanwezig man, tof dagje was het. Jij ook goede wedstrijd gedraaid man.