AndroidHealthClinic

Verkapt ik ben bodybuilder topic

Fucking harde lifts en weer een nieuwe Nederlander die kan zich tot de 400 wilks groep mag rekenen.

Mooi kerel! Top dat alles zo heeft geresulteerd in nette PR's. Je squat is idd wat voorzichtig ook gezien je tijdens je training al een 225 had gezet @9. Bench boven verwachting? Deadlift volgens planning lijkt het?

Anyhow, respect man, goed bezig. 2 weken deload, zonnebankje en dan BB-split de zomer door je weet toch.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.223

Dank steeeen

Fucking harde lifts en weer een nieuwe Nederlander die kan zich tot de 400 wilks groep mag rekenen.

Dank weps, daar ben ik inderdaad wel fucking blij mee die 400 wilks

Mooi kerel! Top dat alles zo heeft geresulteerd in nette PR's. Je squat is idd wat voorzichtig ook gezien je tijdens je training al een 225 had gezet @9. Bench boven verwachting? Deadlift volgens planning lijkt het?

Anyhow, respect man, goed bezig. 2 weken deload, zonnebankje en dan BB-split de zomer door je weet toch.

Squat was voorzichtig achteraf ja, ik schat RPE vaak te licht in. Daarbij komt ook dat ik tijdens het NK een beetje de deksel op mijn neus kreeg, doordat ik geen topdag had.
Doelen die ik had gesteld waren 225/150/255, dus wat dat betreft alles boven verwachting.
f**k die BB split, ik ga weer terug naar old skool RTS programmeren.

Juiste instelling. Als je van dat hoge volume af komt en langer dan een week gaat chillen in een relatief low volume split ben je echt gegarandeerd in zeer rap tempo je gains kwijt. Gewoon resetten en doorknallen.

Top meet gedraaid!

Mooi man, gewoon serieus inhaken op de bb-split. Goed, benieuwd naar je volgende log. Meet oid in de planning al, of gewoon raggen om het raggen?

Goed gedaan man, niet voor niks pijn geleden!

Respect man, geweldige wedstrijd!

• #1.228
#Squat w/belt
20 x 8 x 2
60 x 5
100 x 5
140 x 5
160 x 5 @6
170 x 5 @7
180 x 5 @8

#Paused bench press
20 x 8
60 x 5
80 x 5
100 x 5 @6
110 x 5 @7

#Pull-ups
bw x 5 x 3

#Ab wheel
bw x 3 x 3

Heb me toch maar wel ingeschreven voor de SBD cup, op naar nog veel meer gains.

Juiste instelling. Als je van dat hoge volume af komt en langer dan een week gaat chillen in een relatief low volume split ben je echt gegarandeerd in zeer rap tempo je gains kwijt. Gewoon resetten en doorknallen.

Top meet gedraaid!

Thanks T, even een week rustig en dan weer opbouwen inderdaad.

Mooi man, gewoon serieus inhaken op de bb-split. Goed, benieuwd naar je volgende log. Meet oid in de planning al, of gewoon raggen om het raggen?

Haha, ik nam het al niet al te serieus :D SBD cup eind september is de volgende meet.

Goed gedaan man, niet voor niks pijn geleden!

Thanks, no pain no gain.

Respect man, geweldige wedstrijd!

Dankje dude.

Snap echt niet hoe je zo licht blijft ik knal echt uit mn voegjes ben nu 113.3kg.

lets goo :D

Super wedstrijd resultaat

• #1.234
#Olympic squat w/belt
20 x 8 x 2
60 x 8
100 x 8 @6
110 x 8 @7
120 x 8 @8

#Bench Press
20 x 8 x 2
60 x 8
80 x 8 @6
90 x 8 @7
100 x 8 @8

#Straight leg deadlift
60 x 8
100 x 8 @7
110 x 8 @8

#Pull-ups
bw x 4 x 3

Snap echt niet hoe je zo licht blijft ik knal echt uit mn voegjes ben nu 113.3kg.

Niet zo belachelijk veel eten. Het tempo waarop jij bw gaint gaat veel te snel, veel te veel vet gains.

Light weighttttt, yeaahhhh

Dankje :D

Mooi gewicht bij jouw lengte toch. Wat meet je vetpercentage schat je? Moet toch ook aardig esthetic plaatje zijn lijkt me zo bij dat gewicht/lengte/kracht.

Wat zijn je plannen qua training tot aan je wedstrijd, al beetje in het vizier hoe je het op gaat pakken?

Wtf kom je aan door veel te eten dan?!

Dus daar is het allemaal mis gegaan

Je leert elke dag weer wat nieuws op dbb

Haha vetgains. Ik heb goeie genetics. Soon crush ik de NPB. Tymboo jou gains vreet ik ook for breakfast soon. See you soon

• #1.239
Mooi gewicht bij jouw lengte toch. Wat meet je vetpercentage schat je? Moet toch ook aardig esthetic plaatje zijn lijkt me zo bij dat gewicht/lengte/kracht.

Wat zijn je plannen qua training tot aan je wedstrijd, al beetje in het vizier hoe je het op gaat pakken?

Ja prima gewicht, kan wel wat bij maar dan zal er ook genoeg vet bij komen.
Ik sluit overigens niet uit dat ik de SBD in de -105 doe, en wellicht op termijn nog meer wedstrijden in de -105.
Schat dat mijn bf rond de 14/15 % ligt.
Zal een deze dagen wat posten over mijn trainingsaanpak in de komende weken/maanden.

Wtf kom je aan door veel te eten dan?!

Dus daar is het allemaal mis gegaan

Je leert elke dag weer wat nieuws op dbb

Take it easy

Haha vetgains. Ik heb goeie genetics. Soon crush ik de NPB. Tymboo jou gains vreet ik ook for breakfast soon. See you soon

Goede "genetics" ?
Overigens vullen praatjes geen gaatjes, tot nu toe crush je helemaal niemand.

Laatst bewerkt:
O praat maar door. Tymboo jij wordt gepakt binnekort al jou records gaan eraan.

En zunnepit ik zal geen woorden meer verspillen dan deze: meet me in real life in or out of contest.

Terug
Naar boven