- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet te stoppen deze gast, mooi man.
Hoe combineer jij eea met werk/vriendin, of gewoon bijstand, bijklussen (anabolen verkopen), wife beaten?

), trainingen duren nu max 2 uur.
Owja en

Haha thanks man, ouwe baas. Ben kantoorpik, zit de hele dag op mijn luie reet beetje software te maken, dus goed voor het herstel
Verder hoeft trainen niet zo veel tijd in beslag te nemen (project momentum wel, dat is echt voor no-lifers), trainingen duren nu max 2 uur.
Het is maar net waar je tijd aan spendeert. Tv kijken/gamen doe ik amper (op wat sport na), volg het nieuws bijna niet.
Wordt op het werk wel bijgepraat over afleveringen van nieuwe series, "belangrijk nieuws" en welke belangrijke bn-er nu weer een spelshow gewonnen heeft.
Veel belangrijker is het om gains te maken en te dbb-enOwja en
Geen tv kijken scheelt zoveul, hoewel de 20ste rerun van friends natuurlijk wel belangrijk is.
Mja, ik werk 40 uur kantoor. Mijn trainingen duren meestal 2 uur, maar met naar de gym gaan en terug, omkleden en prepareren ben je er meestal toch wel 3 uur mee kwijt.
Ik spendeer verder nog best veel tijd aan meal prep, terwijl ik toch echt simpel en doeltreffend eet zeg maar.
TV kijk ik inderdaad ook niet, maar wel youtube en films/series.
Vaak is vooral lastig eea te combineren met een vriendin die ook aandacht en tijd nodig heeft. Als je 40 uur op kantoor zit (exclusief pauze), dan zit ik nog 5-7 uur per week in de auto. Meal prep. Trainingen. Door de week is het eigenlijk beetje no life. Vrije uren die ik heb ben ik vooral vaak wat vermoeid en wil ik lekker bank hangen. Meisje werkt in de zorg dus heeft geen weekend, variabele tijden. Dat botst wel eens haha.

Wat is nu je volgende doel Z? (sorry als ik dat even gemist heb)

Bent lekker in the zone, niet? Regent PR'en hier, goed bezig kerel.
Netjes kerel. Specifieke reden dat je die ab wheel oefening voor je abs doet? Ik doe hem zelf ook, maar ik zie geloof ik maar 1 ab oefening voorbij komen, zelf zou ik dan toch voor een andere gaan (die je weighted kan doen). Ook gezien 3 x 6 niet echt monster workout is (die moet je toch wel in setjes van 15 kunnen maken toch?)
Vind deze zelf heel chill:
ab wheel doe ik daarna wel ff super setten met weighted leg raise (dumbbell tussen voeten).
In b4 Rob wilt tof doen dat hij ab wheel circus freak is.
ab wheel voor de spierpijn zodat je spieren groeien natuurlijk![]()
![]()

Omdat er in mijn ogen niet veel betere oefeningen zijn die mijn tijd waard zijn. Overigens kan ik bij lange na geen 15 reps. Ik weet niet hoe jij ze uitvoert maar dat red ik zeker niet. Ik doe nu weinig omdat ik het rustig opbouw. Als ik na een tijd geen ab wheel ze weer doe dan is 3 sets van 5 al genoeg om de rest van de week krom te lopen van de spierpijn. Ik bouw ze rustig op zodat ze mijn andere lifts niet in de weg zitten. Vanaf volgende week heb ik ook geen cable meer dus dan kan ik die ab pulldown sowieso niet doen. Verder volg ik liever het voorbeeld van deze baas:
Ow shit dan wordt mijn middel nog breder dan het al is![]()