MuscleMeat

[Verwijderen]

Ibuprofen eventueel verder laten healen maar

Lijkt me wel lastig om met dit gevoel te gaan squatten of deadliften, iemand advies hiervoor? Of moet ik gewoon de pijn accepteren en zoals ik gewoonlijk doe liften? :p
Het is niet leuk om met PIP te squatten, het is wel mogelijk :p Ik zelf zou men leg day/inject day zo inplannen dat PIP het minst is op de dag dat je benen gaat trainen

Mooie kuur om je eerste bulk mee te beginnen.

Enige wat me opvalt is dat je vp wat aan de hoge kant is. Beter dat je eerst tot 10% vp was gegaan. Maar je bent al begonnen.
Zorg dat je voeding in orde is en laat je vp niet te ver oplopen, want daar krijg je achteraf spijt van.

Succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kuurlog - Dag 5

Zo,2e inject zit er inmiddels ook al in, in de andere quad. De PIP van de 1e is nu verdwenen, duurde ongeveer 4 dagen.
De tweede inject ging minder goed dan de 1e, voelde tijdens het afdrukken van de wond na het injecteren, dat er olie teruglekte. Volgende keer maar iets langzamer injecteren, zoals ik de eerste keer deed. PIP van de tweede inject is ook vele malen minder dan van de eerste. Tijdens de training merk ik dat ik meer motivatie heb, maar daarnaast merk ik nog niet zoveel. Ook mentaal ben ik nog vrijwel hetzelfde, dus tis wachten tot wanneer de Test-E zijn piek bereikt. :o

Laatst bewerkt:
probeer eens met airlock te injecteren ;)

Heb het even bestudeerd en zal het volgende keer proberen. Zou idd moeten helpen, thanks ;)

Kuurweek 3

Ff een update, zit nu in mijn derde week en merk al significante toename in kracht en gewicht. Tot nu toe zie ik er niet veel gespierder uit, maar dat komt omdat ik ook iets vetter ben geworden (heb nu geen six-pack meer :( ). Ben benieuwd hoe mijn voortgang de komende weken zal zijn, zeker omdat pas vanaf week 4 de testosteronwaardes hun piek bereiken.

Laatst bewerkt:
Nog niet om over naar huis te schrijven, maar het begin is er. Biceps beginnen nu op te komen hehe... :cool:

20151015_191905.jpg

• Like
Waarderingen: vntl
Kuurweek 3
De afgelopen weken heb ik al significante progressie gemaakt in kracht en de gains beginnen te komen. Ik heb steeds minder last van PIP, maar het injecteren blijf ik vervelend vinden. Mijn gewicht is ongeveer 79 kilo, een stijging van maar liefst 3 kilo!
Natuurlijk is dit geen 3 kilo aan lbm, ik zie ook dat ik veel vocht vasthoud (bolle kop) en mijn six-pack is nu nog maar een four-packje :( Ook heb ik een vettere huid en merk ik dat mijn libido torenhoog is. (Zal vast ook liggen aan de no-fap challenge waar ik me nu al 9 dagen aan houd). Moet binnenkort toch eens seks gaan hebben, want ik kan mij zo amper concentreren op het werk.

Aan de andere kant meette mijn armen gisteren bijna 37cm! Dat is 2 cm meer dan voor de kuur :cool:.
Hopelijk gain ik de komende 6 weken nog meer, maar vooral lbm. Ik blijf 5 keer per week naar de sportschool gaan, al vind ik het lastig om niet vaker te trainen.
Ben benieuwd naar het eindresultaat van deze kuur, maar ik ben er tot nu toe optimistisch over.

P.S. Ben ook begonnen met HCG te injecteren, heb afgelopen maandag 500iu samen met de Test-E geinjecteerd.

Laatst bewerkt:
Hallo beste leden,

Ik train al een tijd nou ben 180 76 kilo droog helaas kom ik niet meer vooruit en daardoor zit ik te denken aan een beginners kuur heb het een en ander verzameld erover maar ben er nog niet 100% uit doordat iedereen een ander mening heeft wat ik wel vaak heb gehoord en gelezen is het beste beginnerskuur test only help klopt dit of zijn er andere mogelijkheden voor een beginnerskuur wil niet gelijk mixen thanks

1vrcj.gif

Qua gewicht en height ongeveer hetzelfde als ik, dus ben benieuwd om op het einde te vergelijken.

Kuurweek 3 (2-2)
Deze week even een dip gehad, wat ik vreemd vind want juist nu zou de Test-E op zijn hoogtepunt moeten komen. Heb zelf het gevoel dat de HCG er iets mee te maken heeft, had teveel p*ssy feels. Misschien door de extra oestrogeen die er wordt aangemaakt?
In ieder geval ging het qua trainen ook iets minder. Ik merk dat mijn kracht nog wel aanwezig is, maar niet meer zoveel toeneemt als in de eerste weken. Libido is in orde, heb wel tussendoor sex gehad dus gelukkig geen raging boners meer. Heb het nu min of meer onder controle.

Morgen de eerste pin van week 5 zetten. Hopelijk heb ik deze week geen p*ssy feels meer en kan ik weer lekker gaan knallen de tweede helft van deze kuur.

Laatst bewerkt:
pin je net vast op week 4.. bij mij is het meestal pas rond week 5\6

Kuurweek 4 (2-2)
Deze week even een dip gehad, wat ik vreemd vind want juist nu zou de Test-E op zijn hoogtepunt moeten komen. Heb zelf het gevoel dat de HCG er iets mee te maken heeft, had teveel p*ssy feels. Misschien door de extra oestrogeen die er wordt aangemaakt?
In ieder geval ging het qua trainen ook iets minder. Ik merk dat mijn kracht nog wel aanwezig is, maar niet meer zoveel toeneemt als in de eerste weken. Libido is in orde, heb wel tussendoor sex gehad dus gelukkig geen raging boners meer. Heb het nu min of meer onder controle.

Morgen de eerste pin van week 5 zetten. Hopelijk heb ik deze week geen p*ssy feels meer en kan ik weer lekker gaan knallen de tweede helft van deze kuur.

Eerlijk gezegd had ik deze week identiek hetzelfde gevoel. Ben deze week ook inderdaad met HCG begonnen dus de overeenkomst is wel 'toevallig'. Was wel week 3 van mij.

Eerlijk gezegd had ik deze week identiek hetzelfde gevoel. Ben deze week ook inderdaad met HCG begonnen dus de overeenkomst is wel 'toevallig'. Was wel week 3 van mij.
Ja toevallig idd, ik zit nu ook pas in week 4 nu, had me vergist in de weken.

Heb net de kutste inject ooit gezet. Nadat ik de naald in mn quad had gezet liet ik em los waardoor ie scheef ging in mijn quad. Deed pijn als de t*ring, maar kon mezelf inhouden om niet te schreeuwen. Voelt nu alsof mijn been opzwelt en ik een zenuw heb geraakt. KUTZOOI.
Hopelijk houd ik hier geen infectie of blessure aan over, maar denk niet dat legday morgen doorgaat. :mad:

Ja toevallig idd, ik zit nu ook pas in week 4 nu, had me vergist in de weken.

Heb net de kutste inject ooit gezet. Nadat ik de naald in mn quad had gezet liet ik em los waardoor ie scheef ging in mijn quad. Deed pijn als de t*ring, maar kon mezelf inhouden om niet te schreeuwen. Voelt nu alsof mijn been opzwelt en ik een zenuw heb geraakt. KUTZOOI.
Hopelijk houd ik hier geen infectie of blessure aan over, maar denk niet dat legday morgen doorgaat. :mad:

Ik doe ook legs op maandag na inject :rolleyes:.

Waarom doe je niet glutes? Ben deze week ook van quads naar glutes geswitcht en 't is de beste beslissing van mijn leven.

Ik doe ook legs op maandag na inject :rolleyes:.

Waarom doe je niet glutes? Ben deze week ook van quads naar glutes geswitcht en 't is de beste beslissing van mijn leven.

Ja, ik heb er over nagedacht, maar het lijkt me zo onhandig om daar te inejcteren. Daarnaast heb ik al moeite met foutloos in mijn quad injecteren, laat staan in mijn glutes :p

Kuurlog week 4 foto update
Even een foto update, ik heb drie unflexed fotos naast elkaar gelegd om de voortgang te vergelijken. Zit nu in de tweede helft van kuurweek 4 500mg Test-E, 1000iu HCG pw.

Foto 1: 01-09-2015, 72 kg
Foto 2: 05-10-2015, 76 kg
Foto 3: 28-10-2015, 80 kg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven