Greenmonkey
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 343
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet leuk om met PIP te squatten, het is wel mogelijkLijkt me wel lastig om met dit gevoel te gaan squatten of deadliften, iemand advies hiervoor? Of moet ik gewoon de pijn accepteren en zoals ik gewoonlijk doe liften?![]()
Ik zelf zou men leg day/inject day zo inplannen dat PIP het minst is op de dag dat je benen gaat trainen
). Ben benieuwd hoe mijn voortgang de komende weken zal zijn, zeker omdat pas vanaf week 4 de testosteronwaardes hun piek bereiken.
Ook heb ik een vettere huid en merk ik dat mijn libido torenhoog is. (Zal vast ook liggen aan de no-fap challenge waar ik me nu al 9 dagen aan houd). Moet binnenkort toch eens seks gaan hebben, want ik kan mij zo amper concentreren op het werk.
.Kuurweek 4 (2-2)
Deze week even een dip gehad, wat ik vreemd vind want juist nu zou de Test-E op zijn hoogtepunt moeten komen. Heb zelf het gevoel dat de HCG er iets mee te maken heeft, had teveel p*ssy feels. Misschien door de extra oestrogeen die er wordt aangemaakt?
In ieder geval ging het qua trainen ook iets minder. Ik merk dat mijn kracht nog wel aanwezig is, maar niet meer zoveel toeneemt als in de eerste weken. Libido is in orde, heb wel tussendoor sex gehad dus gelukkig geen raging boners meer. Heb het nu min of meer onder controle.
Morgen de eerste pin van week 5 zetten. Hopelijk heb ik deze week geen p*ssy feels meer en kan ik weer lekker gaan knallen de tweede helft van deze kuur.
Ja toevallig idd, ik zit nu ook pas in week 4 nu, had me vergist in de weken.Eerlijk gezegd had ik deze week identiek hetzelfde gevoel. Ben deze week ook inderdaad met HCG begonnen dus de overeenkomst is wel 'toevallig'. Was wel week 3 van mij.

Ja toevallig idd, ik zit nu ook pas in week 4 nu, had me vergist in de weken.
Heb net de kutste inject ooit gezet. Nadat ik de naald in mn quad had gezet liet ik em los waardoor ie scheef ging in mijn quad. Deed pijn als de t*ring, maar kon mezelf inhouden om niet te schreeuwen. Voelt nu alsof mijn been opzwelt en ik een zenuw heb geraakt. KUTZOOI.
Hopelijk houd ik hier geen infectie of blessure aan over, maar denk niet dat legday morgen doorgaat.![]()
.Ik doe ook legs op maandag na inject.
Waarom doe je niet glutes? Ben deze week ook van quads naar glutes geswitcht en 't is de beste beslissing van mijn leven.