drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede progressie! Als ik die foto's zie denk ik dat er natty wel nog meer uit te halen was? En je BF is wel aan de hoge kant.
Goede progressie! Als ik die foto's zie denk ik dat er natty wel nog meer uit te halen was? En je BF is wel aan de hoge kant.

Oke, ik zie het zelf namelijk niet. Wanneer ik mijn spieren flex zie ik nog enigzins dat ik ben gegroeid en meet ook een paar cm groter rond mijn armen en benen.
Heb hier nog ff een flexed leg pic van laatst.. Heb minder definitie vergeleken met eerst maar op de foto zie je amper verschil.
![]()
Ha! nee.
Sinds de het begin van de kuur ben ik van 76 naar 80 kg gegaan. Denk dat ik zelf ook meer visuele veranderingen had verwacht, maar ik heb nog 6 weken te gaan dus misschien komt dat nog wel.hoeveel is je gewicht so far gestegen dan? benen zie ik vooralsnog weinig verschil. heeft ook met de hoek te maken wss.
bij jezelf zie je trouwens veranderingen altijd pas laat. je ziet jezelf dagelijks dus veranderingen merk je niet op stel en sprong op.
Fijn om te horen dat men toch progressie ziet. Ik snap dat je dat misschien niet snapt, maar ik heb er lang over nagedacht en mijn keuzes overwogen. Zat heel lang op een plateau vast en hiermee wil ik daar overheen komen.Progressie wel. Snap alleen niet dat je hiermee al gaat kuren.
Netjes, wel eerst herstellen hierna toch?
Ga je puur voor vetverlies of..? Dan kan je een heel eenvoudig kuurtje samenstellen waarmee je prima kunt cutten straks.