MuscleMeat

[Verwijderen]

Duidelijke progressie! Go on

Goede progressie! Als ik die foto's zie denk ik dat er natty wel nog meer uit te halen was? En je BF is wel aan de hoge kant.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga mee met RFFNCK, what about legs?

Oke, ik zie het zelf namelijk niet. Wanneer ik mijn spieren flex zie ik nog enigzins dat ik ben gegroeid en meet ook een paar cm groter rond mijn armen en benen.
Heb hier nog ff een flexed leg pic van laatst.. Heb minder definitie vergeleken met eerst maar op de foto zie je amper verschil.

Laatst bewerkt:
Oke, ik zie het zelf namelijk niet. Wanneer ik mijn spieren flex zie ik nog enigzins dat ik ben gegroeid en meet ook een paar cm groter rond mijn armen en benen.
Heb hier nog ff een flexed leg pic van laatst.. Heb minder definitie vergeleken met eerst maar op de foto zie je amper verschil.

2075bue.jpg

hangt je p**mel nu wel lager dan je ballen?

hoeveel is je gewicht so far gestegen dan? benen zie ik vooralsnog weinig verschil. heeft ook met de hoek te maken wss.

bij jezelf zie je trouwens veranderingen altijd pas laat. je ziet jezelf dagelijks dus veranderingen merk je niet op stel en sprong op.

Progressie wel. Snap alleen niet dat je hiermee al gaat kuren.

hangt je p**mel nu wel lager dan je ballen?
Ha! nee.

hoeveel is je gewicht so far gestegen dan? benen zie ik vooralsnog weinig verschil. heeft ook met de hoek te maken wss.

bij jezelf zie je trouwens veranderingen altijd pas laat. je ziet jezelf dagelijks dus veranderingen merk je niet op stel en sprong op.
Sinds de het begin van de kuur ben ik van 76 naar 80 kg gegaan. Denk dat ik zelf ook meer visuele veranderingen had verwacht, maar ik heb nog 6 weken te gaan dus misschien komt dat nog wel.

Progressie wel. Snap alleen niet dat je hiermee al gaat kuren.
Fijn om te horen dat men toch progressie ziet. Ik snap dat je dat misschien niet snapt, maar ik heb er lang over nagedacht en mijn keuzes overwogen. Zat heel lang op een plateau vast en hiermee wil ik daar overheen komen.

Laatst bewerkt:
Kuurlog Week 4

Al vind ik de optische progressie tot nu toe nog tegenvallen, ben ik wel blij met mijn vooruitgang in kracht.
Om even een idee te geven van mijn voortgang zijn hier een paar nieuwe krachtstats tov 4 weken terug.

Bp: 80 kg x3, is nu 90kg x 5
Dl: 90 kg x5, is nu 100kg x 6
Sq: 90 kg x3, 100kg x 5
Op: 30kg x8, 40kg x 8 (Had de OP in de orignele post op 60kg staan, weet niet waarom maar dat klopte niet.)

Zoals jullie zien ben ik er op elke lift 10kg op vooruit gegaan en kan ik meer reps aan nu. Dit is natuurlijk pas het resultaat met nog 6 weken te gaan, dus ik verwacht nog tussen de 5 en 10 kilo zwaarder per oefening te kunnen doen aan het einde van de kuur.
Not to mention de buikspier oefeningen die ik doe, mijn core is enorm sterk geworden lijkt het wel.

Ik zal volgende week weer eens mijn ledematen opmeten en de update van die stats geven.

Laatst bewerkt:
Kuurlog week 5

Zit nu al weer in week 5/10 en moet zeggen dat de gainz te zien komen.
Hoeveel LBM ik heb gegained valt nog niet te zeggen, maar ik heb mijn ledematen opnieuw gemeten en ben tot de volgende metingen gekomen:

Armen ontspannen: 34cm(+2) en 35cm(+1.7)
Armen gespannen: 36.5cm (+2.5) en 37.5cm (+2.2)
Benen ontspannen: 61cm (+2)

Ik ben er zelf zeer tevreden over, ook mijn kracht gaat nog steeds elke week vooruit.
Heb de afgelopen week meer rust gepakt en ben goed hersteld. Heb vandaag weer even geknald in de sportschool, en heb mijn pr flat BP verbroken ( op naar de 100kg BP) !

Qua sides heb ik voornamelijk een vette huid, lichte acne en het "high" gevoel. Gaat nog moeilijk worden om van AAS af te stappen nu ik dit gevoel zo gewend ben, maar ik ben er wel van overtuigd dat dit zeer zeker niet mijn laatste cycle Test-E zal zijn. Ik ben al aan het oriënteren voor de volgende kuur (cut), maar ben er nog niet uit wat het beste zal zijn. Ik ga mij de komende weken daarom ook meer inlezen in AAS voorde cut, SERMS en fatburners.

Laatst bewerkt:
Jouw benen zijn 1,5m omtrek?

Manuel.jpg

Netjes, wel eerst herstellen hierna toch?

Ga je puur voor vetverlies of..? Dan kan je een heel eenvoudig kuurtje samenstellen waarmee je prima kunt cutten straks.

Netjes, wel eerst herstellen hierna toch?

Ga je puur voor vetverlies of..? Dan kan je een heel eenvoudig kuurtje samenstellen waarmee je prima kunt cutten straks.

Ja, ik ga inderdaad puur voor het verbranden van overtollig lichaamsvet. Ik wil cutten naar 10%. Uiteraard zal ik eerst twee off gaan voordat ik de volgende kuur begin.

Terug
Naar boven