AnonyMass
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 685
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Kuurlog Week 4
Al vind ik de optische progressie tot nu toe nog tegenvallen, ben ik wel blij met mijn vooruitgang in kracht.
Om even een idee te geven van mijn voortgang zijn hier een paar nieuwe krachtstats tov 4 weken terug.
Bp: 80 kg x3, is nu 90kg x 5
Dl: 90 kg x5, is nu 100kg x 6
Sq: 90 kg x3, 100kg x 5
Op: 30kg x8, 40kg x 8 (Had de OP in de orignele post op 60kg staan, weet niet waarom maar dat klopte niet.)
Zoals jullie zien ben ik er op elke lift 10kg op vooruit gegaan en kan ik meer reps aan nu. Dit is natuurlijk pas het resultaat met nog 6 weken te gaan, dus ik verwacht nog tussen de 5 en 10 kilo zwaarder per oefening te kunnen doen aan het einde van de kuur.
Not to mention de buikspier oefeningen die ik doe, mijn core is enorm sterk geworden lijkt het wel.
Ik zal volgende week weer eens mijn ledematen opmeten en de update van die stats geven.
Ik word al enthousiast als ik dat lees!
Train je constant High weight low volume? Ik doe het omgekeerde, maar voor mijn kuur kon ik 120x5 Dl, heb sinds toen echter niet gedeadlift.
Bench was aan de andere kant ook maar 80x8, bij negatives 100x8.

Nu je kuur afmaken zoals je hem begonnen bent. Je kan ook de volgende keer hardcore cutten, je kan best in 10-12 weken een % of 7 verliezen mits je alles correct aanpakt en met de juiste middelen. Kun je van daar uit weer met een schone lei beginnen.