XXL Nutrition

[Verwijderen]

Voeding is inderdaad de boosdoener hier, denk dat ik dat heb onderschat. Maar goed, dit is weer een ervaring erbij. Soms moet je fouten maken om ervan te kunnen leren.
Dat ik droger aan mijn kuur had moeten beginnen had gekund, maar dan had ik alsnog een te hoog bf% nu. Mijn voeding moet strakker worden en ik moet nog gebalanceerder eten. Ik ben me ook aan het inlezen over carb timing, iets wat ik eigenlijk amper implementeer in mijn voedingschema.

Ik zal sowieso doorgaan met deze kuur en met de volgende kuur proberen mijn bf% te verlagen. Komt allemaal wel goed, heb dit besef jammer genoeg een paar weken te laat. :p
Hoe ziet je voeding er nu dan uit t.o.v. openingspost?

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag zo :

d6vjxfld5pn.png

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het aan je voeding ligt maar gewoon aan het feit dat je met een te hoog vetpercentage bent gaan kuren.. Wat denk je zelf? Wat zou je dan anders doen aan je voeding nu je dit weet?

Persoonlijk zou ik nu je bulk stoppen en gaan cutten en de AAS gebruiken ter bescherming van spierverlies, voordat je dalijk depressief voor de spiegel staat.

Hmm zou kunnen, maar dit eet ik niet elke dag. Ik probeer zo clean mogelijk te eten, maar af en toe cheat ik tot naar schatting +-3000kcal.
Ik zou nu proberen mijn carbs beter te timen en ook minder vetten eten.

Daarnaast denk ik ook dat mijn E-levels hoog zijn nu idd door het hoge bf%.

Ik zal mijn depressie in toom houden, denk ook dat ik veel vocht vasthoud. Ik ga door met bulken, ben iemand die afmaakt waar hij aan begint.
Mijn doel is niet veranderd, dus meer spiermassa hebben. Ik zal na deze cycle wel diep gaan cutten.

Is 82 gr vet niet beetje te veel? Alle niet dat ik zelf veel van weet, is maar een vraag. Is niet beter meer koolhydraten te eten en meer kcal?

1 gr vet / kilo lichaamsgewicht zou niet teveel moeten zijn.

Ik denk dat je nu vooral vocht aan het gainen bent en niet zoveel vet dan je denkt.

Maar het is waar dat je van een test kuurtje niet ineens dé bodybuilder van de gym word hahaha. Ik lees in een post van jou dat je je dit helemaal anders had voorgesteld en ik ben blij dat het je durft te zeggen.
Dat je na 6 weken niet tevreden bent met je shape op dit moment kan zeker maar ik heb die test only kuurtjes nooit echt goed begrepen... je bent nu heel wat oestrogenen aan het opbouwen vrees ik.

Gewicht zegt weinig ik hang al bijna een jaar tussen de 81-86 kilo tijdens cruise/blast. Maar men fysiek word wel steeds bruter....

Als je snel aan gerief kan geraken dan zou ik zeker nu al je kuur wat aanpassen. Heeft echt geen zin om nu door te gaan want het gaat er niet op beteren, geloof me gerust! Op voorhand een schema ineen zetten voor 10 weken is bullshit. Altijd aanpassen waar nodig en dat is nu het geval.

Ik raad aan om 2x per week te gaan prikken dat is nog goed te doen als eerste kuur. Je hebt maar één 1ste kuur en nu heb je nog een kans om mooi te eindigen.

Test drop je nu naar 250-300 mg/week en 250 mg masteron E/week samen met 50 mg anavar per dag. Cardio doe je elke dag 20 minuten Je gaat dan na 2 weken al veel contenter zijn met je shape. Je kan nog 6 weken doorgaan nu dus ik zou deze kans pakken...

Wil je met een mooie shape eindigen of wil je eindigen als een buffe waterballon?

Ik denk dat je nu vooral vocht aan het gainen bent en niet zoveel vet dan je denkt.

Maar het is waar dat je van een test kuurtje niet ineens dé bodybuilder van de gym word hahaha. Ik lees in een post van jou dat je je dit helemaal anders had voorgesteld en ik ben blij dat het je durft te zeggen.
Dat je na 6 weken niet tevreden bent met je shape op dit moment kan zeker maar ik heb die test only kuurtjes nooit echt goed begrepen... je bent nu heel wat oestrogenen aan het opbouwen vrees ik.

Gewicht zegt weinig ik hang al bijna een jaar tussen de 81-86 kilo tijdens cruise/blast. Maar men fysiek word wel steeds bruter....

Als je snel aan gerief kan geraken dan zou ik zeker nu al je kuur wat aanpassen. Heeft echt geen zin om nu door te gaan want het gaat er niet op beteren, geloof me gerust! Op voorhand een schema ineen zetten voor 10 weken is bullshit. Altijd aanpassen waar nodig en dat is nu het geval.

Ik raad aan om 2x per week te gaan prikken dat is nog goed te doen als eerste kuur. Je hebt maar één 1ste kuur en nu heb je nog een kans om mooi te eindigen.

Test drop je nu naar 250-300 mg/week en 250 mg masteron E/week samen met 50 mg anavar per dag. Cardio doe je elke dag 20 minuten Je gaat dan na 2 weken al veel contenter zijn met je shape. Je kan nog 6 weken doorgaan nu dus ik zou deze kans pakken...

Wil je met een mooie shape eindigen of wil je eindigen als een buffe waterballon?

Wellicht had ik vanaf het begin aan AI moeten meepakken om de vorming van oestradiol tegen te gaan. Zou dit nu nog zin hebben denk je?
Ik prik al 2x week 250mg.
Om nu nog middelen toe te voegen is onmogelijk. Mijn supplier is niet bereikbaar en heb in de buurt van Rotterdam geen anderen die ik kan benaderen.

Online dan?

Aromasin kan helpen ja maar je kan nog 6 weken kuren als je wil en dan zou ik mast + anavar toevoegen en test droppen.

Ben nogal sceptisch over online AAS kopen. K vertrouw het eerlijk gezegd niet, wil liever mijn bestelling persoonlijk ophalen.
Ik zal nadenken over jouw voorstel van mast+anavar en kijken of ik er op een andere manier aan kan geraken. Bedankt voor jouw input ;)

Je VP aan het begin van je kuur was, zoals reeds gezegd, aan de hoge kant en allicht is dat nu de reden waarom je kuur op deze manier evolueert. Een goede les naar de toekomst toe.

Als je VP nu te hoog aan het oplopen is, kan je ook gewoon de laatste weken van je kuur wat gaan cutten om wat vet weg te werken. Beter nu dan na je kuur want dan riskeer je ook veel gains kwijt te spelen. Het vocht verdwijnt na je kuur sowieso snel.

Hij eet al vrij weinig. Na de kuur alles wat scherp gaat zetten gaat idd niet goed komen. Daarom dat hij dat nu al beter kan doen.

Denk ook dat je nu gewoon meer vocht pakt. Heb je je VP al eens gemeten? En waarom eet je zo weinig in je bulk?

Denk ook dat je nu gewoon meer vocht pakt. Heb je je VP al eens gemeten? En waarom eet je zo weinig in je bulk?

Ik voel gewoon aan mijn huidplooien dat ik meer vet heb. Ja, heb mijn vp opgemeten met een meetlint en kwam uit op iets meer dan 20%. Na mijn cut stond ik op 14% en voor de kuur/bulk op 15-16%. Ik eet naar mijn behoefte, heeft geen zin om 3500 kcal te consumeren als ik alleen maar vet aankom.

Ik voel gewoon aan mijn huidplooien dat ik meer vet heb. Ja, heb mijn vp opgemeten met een meetlint en kwam uit op iets meer dan 20%. Na mijn cut stond ik op 14% en voor de kuur/bulk op 15-16%. Ik eet naar mijn behoefte, heeft geen zin om 3500 kcal te consumeren als ik alleen maar vet aankom.
Heb je foto's hiervan?

Ik zou stoppen met 'bulken' en gaan cutten, maar dat zei ik gisteren ook al. Eventueel zoals ikke zegt je kuur aanpassen naar een cutkuurtje, als dat nog gaat i.v.m. middelen.

Is gewoon vocht. Op 2500 kcals vet aanzetten is moeilijk als traint en kuurt.

Gewoon kuur afwerken en kcal naar beneden, cutten dus voor de rest van de kuur.

En volgende kuur ofwel echte cutkuur ofwel VP laag genoeg hebben en terug bulken.

Gewoon kuur afwerken en kcal naar beneden, cutten dus voor de rest van de kuur.

En volgende kuur ofwel echte cutkuur ofwel VP laag genoeg hebben en terug bulken.

Hij eet nu maar 2500 kcals op een dag..... het is de test only dat het nu in mijn ogen verpest. Mast + anavar ernaast en hij gaat er over 3-4 weken helemaal anders uitzien.

Terug
Naar boven