XXL Nutrition

Vitamine B12 injects log

• Topic Starter Topic Starter
ironmike86 zei:
je zet ze elke dag? ik heb ze om de dag IM gezet en dat ging super,en ging dan ook nog es dubbel zo lang mee,think about it ;).

na de 3de inject begon ik al trug m'n aders over m'n onderarmen te zien, supersup!

Ik zet ze elke dag en ga na deze 10 dagen het ook eens 10 dagen IM zetten . Kijken of ik daar verschil in ervaar .
Zet jij ze IM ook met een slin spuitje ?

Intressante log! B12 is iets dat ik ook over heel lang wil gaan proberen;) over een jaar of 5:p. Leuk om te lezen.

wat verwacht je van de B12 injects?

Marijn zei:
wat verwacht je van de B12 injects?

Wat ik ervan verwacht ?

Meer energie , eetlust , vasculariteit .

Wat ik ervaar ?

De drie bovenstaande zaken .

Als je goed naleest op het internet aangaande B12 injects zie je dat enorm veel mensen een chronisch tekort hebben hieraan . Het speelt mee in een enorm aantal zaken in het lichaam ( bv. aanmaak dna ) en ondersteunt ook een hoop andere vitamines .
Heeft ook een belangrijke invloed op de zenuwen en hersenen .

Dus niks dan goed denk ik dan .

Sinds vandaag is men eetlust abnormaal :D , ik eet heel de dag door en krijg er maar niet genoeg van . Ideaal middel om naturel goed te kunnen bulken volgens mij .

Ik moet er wel bijvertellen dat ik nog twee pillen b complex erbij neem , maar dit is ook nodig als je B12 in die dosis neemt . ( niet dat de dosis abnormaal hoog is maar je neemt wel veel meer op .)

Dus gaat goed , vraag me enkel af of er veel verschil gaat zijn als ik ze vanaf zondag IM zet . Die week tussentijdse pauze ga ik maar niet doen denk ik .:D

misschien in de toekomst een logje met de depot versie ?

wil eigenlijk wel weten wat beter werkt depot of dagelijks
mja er kan net zo goed ook geen verschil tussen zitten.

De laatste is binnen .
Als je ze eod zet is het effect wel minder ervaar ik . ( kwa eetlust dan )

Nu toch maar die week niks enkel de b-complex ( de ik nu heb van de apotheek / befact Forte ) . Wel een stuk beter dan die van het kruidvat eigenlijk .

Dan vanaf volgende week 10 dagen IM .

Grtzz

kan je die shit gewoon kopen bij de apotheek?
en spuitjes ook?
hoeveel kost zoiets dan? ben ik wel benieuwd naar. Niet dat ik het ga kopen want ben zo blut als een m*therf*cker.

Marijn zei:
kan je die shit gewoon kopen bij de apotheek?
en spuitjes ook?
hoeveel kost zoiets dan? ben ik wel benieuwd naar. Niet dat ik het ga kopen want ben zo blut als een m*therf*cker.

Kost nog geen 5 € . In belgie is het vrij verkrijgbaar . Slinspuitjes kan je ook zo kopen .

Leuke log..

Ik wil het ook altijd nog doen, vooral voor de verhogende eetlust..
Alleen zou ik iemand moeten hebben die met het injecteren goed zou uit kunnen leggen..

Succes met je log..!!

B12 zet je diep in de spieren met een naald van 4cm en niet in je vet of onderhuids. ik vind dat raar dat je dat nergens op internet hebt gevonden. ik vraag mij trouwens ook af hoe je dat in je spuit trekt met zo'n korte naaldjes. geraak je toch niet ver genoeg in die ampulles.

Gebruik het momenteel ook tijdens mijn kuur om mijn eetlust verder op te schroeven. Zet het EOD. Heb bruine amps met daarin 2ml rode oplossing. Knal ze altijd in mijn bovenbeen.

Merk wel dat de eetlust toeneemt..niet drastisch maar wel merkbaar iig

skydirk zei:
B12 zet je diep in de spieren met een naald van 4cm en niet in je vet of onderhuids.

De gewone versie kan je perfect subcutaan zetten en zelfs intraveneus . Staat zo op de verpakking ook trouwens . Elke dag IM is trouwens niet zo leuk denk ik . ( maar ga het wel ff testen :D )
De depot versie enkel IM .

ik vind dat raar dat je dat nergens op internet hebt gevonden .

Zijn nochtans genoeg site's waar ze het erover hebben . Meestal lees je over mensen met cvs die ermee behandelt worden en deze krijgen een toediening door een arts , dosisen liggen dan wel hoger .

ik vraag mij trouwens ook af hoe je dat in je spuit trekt met zo'n korte naaldjes. geraak je toch niet ver genoeg in die ampulles.

Je kan uiteraard slin naaldjes en gewone naalden apart kopen en dan wisselen na het vullen van de spuit .

Met enkel slin spuitjes is het ff zoeken maar lukt wel vrij goed hoor na enkele keren .:D

Zeer interesante log idd voor mensen die nog niet aan de vit b12 zitten of die het van plan zijn om in de nabije toekomst eens te gaan proberen.

Na enige jaren B12 gebruik zal ik dan ook maar eens wat van m,n eigen ervaringen met jullie delen.
Een aantal jaren geleden eens begonnen met testen en ik ben er helemaal weg van.
In het begin viel het nogal tegen want ik had er veel meer van verwacht(ach ja das met alles zo toch)
Voor mij doet het vooral veel op het gebied van enerie en vasculariteit.Helaas op het gebied van eetlust doet het niks voor me.

Klein voorbeeld: Op dit moment is het bij mij op de zaak verschikkelijk druk en vele van mijn collega,s bezwijken onder de druk.Dit in combi met zwaar trainen en kuren was voor mij in het verleden de nekslag.daarom uit interesse begonnen metB12 en verrekt het werkt.
Na 2 weken begin je te merken dat je energy omhoog gaat en je word onvermoeibaar je humeur word beter en je slaapt als een baby,lekkere pomps in de gym en (iets)wat hardere vasculariteit.
Helaas op het gebied van eetlust kan ik er weinig over zeggen want ik zit gemiddeld al op zo,n 5000 cal en heb nooit moete gehad met eten ,maar dit kan voor iemand die een slechte eetlust hebt van nature natuurlijk heel anders uitpakken.

Ik werk altijd volgens het 2weken on 2 weken off schema voor max 2 maanden.Dit om je lichaam geen tolerantie te laten opbouwen voor B12.
De meningen verscillen over deze mannier van werken ,veel mensen incl artsen raden aan om 1 injectie wekelijks te doen en dit zou ook voldoende moeten zijn ,maar aangezien ik veel van m,n lichaam vraag en zeker voor mensen die ook nog kuren raad ik tog een cycle aan van 2 weken on 2 weken off.

Verder zet ik B12 altijd IM in de schouder met een 0.6x32 deze gaat voldoende diep in de spier en voelt prima aan(B12 geeft geen branderig gevoel).

Conclusie: B12 kan een prima aanvullend supp zijn voor mensen die veel vragen van hun lichaam of gestel en het klan dan ook helemaal geen kwaad om het eens te proberen.
In dit geval gaat het gezegde wel op:BAAT HET NIET SCHAAD HET NIET.

Pure_tech zei:
Zeer interesante log idd voor mensen die nog niet aan de vit b12 zitten of die het van plan zijn om in de nabije toekomst eens te gaan proberen.

Na enige jaren B12 gebruik zal ik dan ook maar eens wat van m,n eigen ervaringen met jullie delen.
Een aantal jaren geleden eens begonnen met testen en ik ben er helemaal weg van.
In het begin viel het nogal tegen want ik had er veel meer van verwacht(ach ja das met alles zo toch)
Voor mij doet het vooral veel op het gebied van enerie en vasculariteit.Helaas op het gebied van eetlust doet het niks voor me.

Klein voorbeeld: Op dit moment is het bij mij op de zaak verschikkelijk druk en vele van mijn collega,s bezwijken onder de druk.Dit in combi met zwaar trainen en kuren was voor mij in het verleden de nekslag.daarom uit interesse begonnen metB12 en verrekt het werkt.
Na 2 weken begin je te merken dat je energy omhoog gaat en je word onvermoeibaar je humeur word beter en je slaapt als een baby,lekkere pomps in de gym en (iets)wat hardere vasculariteit.
Helaas op het gebied van eetlust kan ik er weinig over zeggen want ik zit gemiddeld al op zo,n 5000 cal en heb nooit moete gehad met eten ,maar dit kan voor iemand die een slechte eetlust hebt van nature natuurlijk heel anders uitpakken.

Ik werk altijd volgens het 2weken on 2 weken off schema voor max 2 maanden.Dit om je lichaam geen tolerantie te laten opbouwen voor B12.
De meningen verscillen over deze mannier van werken ,veel mensen incl artsen raden aan om 1 injectie wekelijks te doen en dit zou ook voldoende moeten zijn ,maar aangezien ik veel van m,n lichaam vraag en zeker voor mensen die ook nog kuren raad ik tog een cycle aan van 2 weken on 2 weken off.

Verder zet ik B12 altijd IM in de schouder met een 0.6x32 deze gaat voldoende diep in de spier en voelt prima aan(B12 geeft geen branderig gevoel).

Conclusie: B12 kan een prima aanvullend supp zijn voor mensen die veel vragen van hun lichaam of gestel en het klan dan ook helemaal geen kwaad om het eens te proberen.
In dit geval gaat het gezegde wel op:BAAT HET NIET SCHAAD HET NIET.

Weer een tevreden klant :)

skydirk zei:
B12 zet je diep in de spieren met een naald van 4cm en niet in je vet of onderhuids. ik vind dat raar dat je dat nergens op internet hebt gevonden. ik vraag mij trouwens ook af hoe je dat in je spuit trekt met zo'n korte naaldjes. geraak je toch niet ver genoeg in die ampulles.

uberhaupt enig idee hoe je een injectienaald correct vult?

Terug
Naar boven