- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk omdat ik in de ochtend trainde.. normaal al meer meals opLekker bezig. Heb je een verklaring voor de gewichtdrop en zwartheid voor de ogen? Voldoende gegeten/gedronken en zouinname goed?
Ik ga je binnenkort voorbij met gewicht, maar denk dat jij een stuk droger staat.![]()

1.89 m, dus 4 cm langer dan jij. De meet in R'dam was vrij kort na m'n wedstrijd. Ik ben daarna nog wel wat afgevallen door m'n operatie, maar nu weer op de weg terug en nu ik on ben kom ik goed aan. Ik zet nu ook wel iets vet aan, maar vind dat niet zo'n probleem.Ik denk omdat ik in de ochtend trainde.. normaal al meer meals op
Hoe lang was je ook al weer? Op die meet in Rotterdam was je iig knetter droog man.. ik heb al weer spekkies![]()
Zit 2kg boven me wedstrijd gewicht dus zit nog wel extreem laag maar ben nu 2 dagen lekker vrij en zaterdag tapas1.89 m, dus 4 cm langer dan jij. De meet in R'dam was vrij kort na m'n wedstrijd. Ik ben daarna nog wel wat afgevallen door m'n operatie, maar nu weer op de weg terug en nu ik on ben kom ik goed aan. Ik zet nu ook wel iets vet aan, maar vind dat niet zo'n probleem.
Zit 2kg boven me wedstrijd gewicht dus zit nog wel extreem laag maar ben nu 2 dagen lekker vrij en zaterdag tapas
Was prima, maar maakt ook niet uit, @vntl stopt onderweg toch 2x bij de Mac en Subway, toch?Zit 2kg boven me wedstrijd gewicht dus zit nog wel extreem laag maar ben nu 2 dagen lekker vrij en zaterdag tapas

Was wel lekker de tapas maar vind sushi toch beter en je kan meer bestellen meteenEven off topic (sorry alvast) las dat je voor het eerst tapas gaat eten? Hoop dat je een goed tapas restaurant hebt gekozen, zou zonde zijn anders. Tapas vind ik zelf helemaal geweldig, maar heb genoeg restaurants gehad waar ze gewoon smerig waren.

Tnx man!
Nahh heb niks meer gegeten erna.. ben braaf voorbij de MacDonalds geredenWas prima, maar maakt ook niet uit, @vntl stopt onderweg toch 2x bij de Mac en Subway, toch?![]()

Nieuwe schema (gehad)?3-06-19 rug,buik,kuiten week 2 en cruise week 3.
Meadows row rpe 10:
8x35
8x35
8x35
8x35
Smith bb row rpe 8/10 rest pause sets:
8x70
8x80
8x90
9x95
Vind deze smith niet fijn, denk volgende keer toch een normale bb row
Db row rpe 8/12 dropset: