- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bn zlf xxl ook

Bigger is better!
Besloten dat dit soort shit niks voor mij is, vreselijk al die mensen. Liever dan maar saai en trainen en. K. O no life
Leef al wel weer.. krijg wel nog steeds geen kater dus van drank

Meestal is hij het stappen snacken na het stappen, maar jij gaat gewoon voor het stappen

Ik was daar al pittig aangeschoten.. ik dacht dat ik het wel zou redden kwa honger op me laatste bakje kwarkMeestal is hij het stappen snacken na het stappen, maar jij gaat gewoon voor het stappen![]()

En nog 4gram phenibut, die had ik eigenlijk genomen zodat ik minder drank nodig had maar dat maakte dus geen verschil.
Vaker oefenen..komt vanzelf goedBesloten dat dit soort shit niks voor mij is, vreselijk al die mensen. Liever dan maar saai en trainen en. K. O no life
Voel me net een huisvrouwtje zo .. twijfel of me ai wel echt is

Nesteldrang wellicht.Voel me net een huisvrouwtje zo .. twijfel of me ai wel echt is![]()
Zal de leeftijd wel zijn idd.. liep vorige week in de Albert Heijn begon er een klein jochie een heel gesprek tegen me.. best schattig vond ik dat, me eierstokken begonnen toch wat te klapperen er van. Meeste kinderen zijn altijd wat bang voor me in het begin

Zal de leeftijd wel zijn idd.. liep vorige week in de Albert Heijn begon er een klein jochie een heel gesprek tegen me.. best schattig vond ik dat, me eierstokken begonnen toch wat te klapperen er van. Meeste kinderen zijn altijd wat bang voor me in het begin![]()