- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
6 reps beyond failureJa alles was op rpe 16 ofzoiets en zo voel ik me ook nu

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6 reps beyond failureJa alles was op rpe 16 ofzoiets en zo voel ik me ook nu

Iedere set over falen heen op de feeders na vandaar dat ik er maar 16 van maak
Herkenbaar, zeker op benen. Je lichaam kan vaak meer hebben dan je denkt en die John Meadows Mountain Dog-dropsets en partials zijn echt lekker.Iedere set over falen heen op de feeders na vandaar dat ik er maar 16 van maak

Afgelopen week wel met benen meer kunnen doen als de week ervoor, gisteren met push eigenlijk ook. Zou wel idealer zijn als me slaap goed was en die was helaas ruk vanacht weer terwijl ik na trainen echt bijna in slaap donderde :'(Hoe zit het met kracht bij zo'n trainingsstijl? Gaat dat wat omhoog?
@vntl je zei dat jij ook veel naar Jordan Peters luisterde, heb je deze al gezien:
Best interessant, vooral over zijn trainingsmethode en logboek.
RPE16 is dat voorbij de doodJa alles was op rpe 16 ofzoiets en zo voel ik me ook nu

Dat is zeg maar hoe jij altijd traint. Sommige mensen zijn niet gewend om helemaal tot failure te gaan met dropsets en partials en alles erbij.

@vntl je zei dat jij ook veel naar Jordan Peters luisterde, heb je deze al gezien:
Best interessant, vooral over zijn trainingsmethode en logboek.

Succes man! Ik leef me je mee, heb gisteren benen getraind > failure.

Ik zit nu iets boven de 5k op trainings dagenSucces man! Ik leef me je mee, heb gisteren benen getraind > failure.
Ik ga zo borst doen, wat relaxter.
Mooi dat je voeding omhoog gaat. Hard trainen = veel eten, ik zit nu ook tegen de 5000 kcal.
Ik zou graag een keertje met jullie trainen. Kom je naar de meet in november? Lijkt me vet een John Meadows beentraining samen te doen.![]()

dacht van een afstandje op de miniatuur foto's te zien dat je die in de McDonalds had genomen

Zal ik dat de volgende keer even doen..dacht van een afstandje op de miniatuur foto's te zien dat je die in de McDonalds had genomen
zou wel fraai geweest zijn...