XXL Nutrition

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: BB_
Iedere set over falen heen op de feeders na vandaar dat ik er maar 16 van maak
Herkenbaar, zeker op benen. Je lichaam kan vaak meer hebben dan je denkt en die John Meadows Mountain Dog-dropsets en partials zijn echt lekker. :cool:
Of op de Leg Press bij failure even tot 5 tellen en weer doorgaan (ik train helaas alleen, anders kon er iemand plates deloaden). :P

Training van vandaag, push:

Flat db press:
2 feeders
4 werksets alles tot falen/voorbij

Incline barbell press slight incline:
1 feeder
4 werksets alles tot falen/voorbij

Machine press banded:
4 werksets, laatste set partials tot op

Machine flyes (lekkere pec deck dit niet normaal):
4 werkset tot falen, laatste set 15 sec isohold

Bent over db laterals:
3x20, tot falen

Db partials side laterals:
3x20, tot falen

Spidercrawls/over and back combo:
3 sets, tot falen

Dual handle pushdown:
4 werksets tot falen, laatste set 10 seconden isohold in midden van de beweging.

Overhead rope extensions:
4 werksets tot falen, laatste set partials tot dood.

Hoe zit het met kracht bij zo'n trainingsstijl? Gaat dat wat omhoog?

@vntl je zei dat jij ook veel naar Jordan Peters luisterde, heb je deze al gezien:

Best interessant, vooral over zijn trainingsmethode en logboek.

• Like
Waarderingen: vntl
Hoe zit het met kracht bij zo'n trainingsstijl? Gaat dat wat omhoog?
Afgelopen week wel met benen meer kunnen doen als de week ervoor, gisteren met push eigenlijk ook. Zou wel idealer zijn als me slaap goed was en die was helaas ruk vanacht weer terwijl ik na trainen echt bijna in slaap donderde :'(

Gisteren ook me linker bicep gezet en moet zeggen @Ron-nie weer een lucky shot denk want weer amper pip.. ik denk dat ik weer een nieuwe favo spot gevonden heb :)

Vandaag iig een rustdag naast werk en heb gisteren weer een auto gekocht en die kan ik maandag ophalen dus ben ik eindelijk weer mobiel. Morgen weer een benen dag dit keer geen pomp dag heb er weer zin in! :D

Spot is nog te zien ook zag ik later op deze foto. Gisteren was rug en had me melatonan pre workout ook gezet en vroeg me eigenlijk af of dat ook meer pomp geeft.. aders/pomp was meer dan normaal.

IMG_20190822_181407_314.jpg

Training van zometeen, rpe's en reps worden weer volledig genegeerd.

Reps for jannes @ rpe jannes noem ik het maar :roflol: maar het voelt wel goed, voeding ook een fase omhoog (250kcal) groeien!

Screenshot_20190824-084721.png

Training van zometeen, rpe's en reps worden weer volledig genegeerd.

Reps for jannes @ rpe jannes noem ik het maar :roflol: maar het voelt wel goed, voeding ook een fase omhoog (250kcal) groeien!

Screenshot_20190824-084721.png
Succes man! Ik leef me je mee, heb gisteren benen getraind > failure. :)
Ik ga zo borst doen, wat relaxter.
Mooi dat je voeding omhoog gaat. Hard trainen = veel eten, ik zit nu ook tegen de 5000 kcal. :grinny:

Ik zou graag een keertje met jullie trainen. Kom je naar de meet in november? Lijkt me vet een John Meadows beentraining samen te doen. :fire:

• Like
Waarderingen: vntl
Succes man! Ik leef me je mee, heb gisteren benen getraind > failure. :)
Ik ga zo borst doen, wat relaxter.
Mooi dat je voeding omhoog gaat. Hard trainen = veel eten, ik zit nu ook tegen de 5000 kcal. :grinny:

Ik zou graag een keertje met jullie trainen. Kom je naar de meet in november? Lijkt me vet een John Meadows beentraining samen te doen. :fire:
Ik zit nu iets boven de 5k op trainings dagen :)

Ik moet nog even denken of ik ga maar je mag altijd een keer naar de kop van Noord-Holland komen natuurlijk :)

Foto's voor coach weer genomen vanmorgen koud en zonder pomp, bw 99.9kg dus lichter als vorige week.

Bijna week 15 cruise en post contest.

IMG_20190824_094917318.jpg IMG_20190824_094825992.jpg IMG_20190824_094828755.jpg

99.3 na de McDonald's, woog 99.9 ervoor:dunno:

Wel goed vol.

IMG_20190825_132543576.jpg IMG_20190825_132633808.jpg

Week update foto's voor coach.. hele week woog ik 102.6 en vanmorgen weer terug op de 101. Semi lean nog.. wordt een spekkie langzaam aan.

IMG_20190831_113113101.jpg IMG_20190831_113036527.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven