Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet hoe me oude er uit zag.. verbetering voor me
Dat was ook een degelijk ding. Net zo oud als jij zelf gok ik.Je weet hoe me oude er uit zag.. verbetering voor me

Ik ben ook degelijk dus?Dat was ook een degelijk ding. Net zo oud als jij zelf gok ik.![]()

Godver. Jaloers. Hoeveel emmers aan Ben & Jerry’s zouden dat wel niet zijn...Aan de hand van me foto's zijn me calorieën weer verhoogd naar rond de 5300.. wel lekker zit nu al op 800gram aan carbs![]()
Met honger? Zou het ongelofelijk kut vinden om dat te moeten etenAan de hand van me foto's zijn me calorieën weer verhoogd naar rond de 5300.. wel lekker zit nu al op 800gram aan carbs![]()
Zie mijn vetpercentage lol, sterf nog van de hongerMet honger? Zou het ongelofelijk kut vinden om dat te moeten eten
Aan wat zou je dat wijten? je lijkt ook geen vet aan te zetten. 'Restsymptomen' van je preps?Zie mijn vetpercentage lol, sterf nog van de honger
Ik heb geen flauw idee.. ik lijk gewoon steeds makkelijker droog te blijven na al zo vaak cutten, ook nog nooit dit vp gehad met dit gewicht dus progressie is er wel. Totaal geen bloat of gut ook op deze kcals kan in de avond nog gewoon een vacuüm.Aan wat zou je dat wijten? je lijkt ook geen vet aan te zetten. 'Restsymptomen' van je preps?
Ik zit op 5000 en moet mij elke dag inhouden er niet overheen te gaan.Met honger? Zou het ongelofelijk kut vinden om dat te moeten eten
Ik heb nog nooit honger gehad.Ik zit op 4500 en heb nul honger
Ik ben dan ook NATUREL
@vntl en jij, eten jullie dit full bro?Ik zit op 5000 en moet mij elke dag inhouden er niet overheen te gaan.
Doordeweeks eet ik best strikt. Tijdens m'n training 40 gram dextro en daarnaast een shake en dat zijn m'n enige vloeibare kcals. Verder heel veel groenten, rijst, pasta, oats, brood, kipfilet (soms biefstuk), pindakaas, fruit, eieren, noten, rijstwafels, magere kwark, magere smeerkaas etc. Af en toe een stukje chocola of snoepje, maar nooit gebak, chips frituur e.d. In het weekend iets meer IIFIYM. Een echte cheat slechts heel af en toe in het weekend. Ik ben overigens niet van om de 3 uur rijst-kip-broccoli, ik eet wel veelzijdiger en vind micro's ook belangrijk. Met 5000 kcal vind ik het echt nog wel meevallen, m'n porties rijst/oats/pasta zijn 120 gram en ik eet 2 eieren per dag, 20 gram noten, dus geen hele grote hoeveelheden (wel 1 kg groenten haha).