XXL Nutrition

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Week update foto's voor coach.. hele week woog ik 102.6 en vanmorgen weer terug op de 101. Semi lean nog.. wordt een spekkie langzaam aan.

IMG_20190831_113113101.jpg IMG_20190831_113036527.jpg
Droogkloot, nergens nog vet of vocht!

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk toch vandaag me nieuwe auto :) pas ik iets beter in dan me oude suzuki alto :roflol: vooral met jannes naast me was die suzuki een ramp.

IMG_20190831_173112_616.jpg

Aan de hand van me foto's zijn me calorieën weer verhoogd naar rond de 5300.. wel lekker zit nu al op 800gram aan carbs :hamer:

Aan wat zou je dat wijten? je lijkt ook geen vet aan te zetten. 'Restsymptomen' van je preps?
Ik heb geen flauw idee.. ik lijk gewoon steeds makkelijker droog te blijven na al zo vaak cutten, ook nog nooit dit vp gehad met dit gewicht dus progressie is er wel. Totaal geen bloat of gut ook op deze kcals kan in de avond nog gewoon een vacuüm.

ANABOLEN

Ik zit op 4500 en heb nul honger

Ik ben dan ook NATUREL

@vntl en jij, eten jullie dit full bro?
Doordeweeks eet ik best strikt. Tijdens m'n training 40 gram dextro en daarnaast een shake en dat zijn m'n enige vloeibare kcals. Verder heel veel groenten, rijst, pasta, oats, brood, kipfilet (soms biefstuk), pindakaas, fruit, eieren, noten, rijstwafels, magere kwark, magere smeerkaas etc. Af en toe een stukje chocola of snoepje, maar nooit gebak, chips frituur e.d. In het weekend iets meer IIFIYM. Een echte cheat slechts heel af en toe in het weekend. Ik ben overigens niet van om de 3 uur rijst-kip-broccoli, ik eet wel veelzijdiger en vind micro's ook belangrijk. Met 5000 kcal vind ik het echt nog wel meevallen, m'n porties rijst/oats/pasta zijn 120 gram en ik eet 2 eieren per dag, 20 gram noten, dus geen hele grote hoeveelheden (wel 1 kg groenten haha).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven