MuscleMeat

Vrouwen die powerliften

Ik krijg bij heel veel instagram posts van Foxgym "powerlifters" plaatsvervangende schaamte door allerlei claims die ze maken en / of pronken met zaken die niets voorstellen. Wat is er mis met op zijn tijd een beetje ingetogen zijn?
Kanaal van foxgym zelf is natuurlijk om de gym op een leuke manier te promoten inderdaad. Daarnaast ook heel leuk dat er al een paar keer een meet en wat seminars zijn georganiseerd maar het kan inderdaad altijd te inderdaad.

Promotie snap ik ook wel, dat proberen wij natuurlijk ook te doen voor PHM met het plaatsen van allerlei lifts. Het is alleen dat sommige dingen inderdaad zoals jij zegt net te ver gaan.

Promotie snap ik ook wel, dat proberen wij natuurlijk ook te doen voor PHM met het plaatsen van allerlei lifts. Het is alleen dat sommige dingen inderdaad zoals jij zegt net te ver gaan.
Sociale media als IG is dan ook het medium bij uitstek om onterecht overgewaardeerd te worden waardoor mensen teveel in zichzelf gaan geloven met bepaalde misplaatste situaties als reactie.

Ik krijg bij heel veel instagram posts van Foxgym "powerlifters" plaatsvervangende schaamte door allerlei claims die ze maken en / of pronken met zaken die niets voorstellen. Wat is er mis met op zijn tijd een beetje ingetogen zijn?

Wat is hun kanaal?

Beetje raar om te pissen op een gym waar alles wordt gedaan voor een goede trainomgeving voor powerlifters, bodybuilders en fitness. Komen ook steeds meer lifters bij doordat ze zien dat het leuk is op meets en in trainingen.

Ik ben afgelopen 6-7 jaar in veel gyms geweest, maar nergens behalve bij Spartacus zo'n relaxede, vriendelijke en behulpzame mensen meegemaakt. Dat niet iedereen heel ervaren is in powerliften en wel erg enthousiast op social media zie ik eerlijk gezegd niet echt kwaad in, hoewel ik wel snap waar het over gaat en ik zo ook niet zou schrijven.

Over het algemeen zou ik me meer zorgen maken om mensen die zich op social media voordoen als zeer knowledgeable en kundig terwijl ze 0 referenties hebben en nog geen zinnig woord over beweging kunnen vertellen.

Erg off-topic dit maar erger dan de discussie over wanneer je powerlifter bent kan toch niet.

Al met al doet fox gym best veel voor het Nederlands pl, in de toekomst willen ze ook officiele wedstrijden organiseren.

Beetje raar om te pissen op een gym waar alles wordt gedaan voor een goede trainomgeving voor powerlifters, bodybuilders en fitness. Komen ook steeds meer lifters bij doordat ze zien dat het leuk is op meets en in trainingen.

Ik ben afgelopen 6-7 jaar in veel gyms geweest, maar nergens behalve bij Spartacus zo'n relaxede, vriendelijke en behulpzame mensen meegemaakt. Dat niet iedereen heel ervaren is in powerliften en wel erg enthousiast op social media zie ik eerlijk gezegd niet echt kwaad in, hoewel ik wel snap waar het over gaat en ik zo ook niet zou schrijven.

Over het algemeen zou ik me meer zorgen maken om mensen die zich op social media voordoen als zeer knowledgeable en kundig terwijl ze 0 referenties hebben en nog geen zinnig woord over beweging kunnen vertellen.

Erg off-topic dit maar erger dan de discussie over wanneer je powerlifter bent kan toch niet.

Ik pis er niet op, of in ieder geval zeker niet op alles wat ze doen. Ik ben er nog nooit binnen geweest en ik kan me prima indenken dat het daar prima vertoeven is voor een powerlifter. Ik heb het hier puur over de uitlatingen van sommige mensen; allicht had ik dat beter direct kunnen specificeren.

:roflol: Fucking internet 'coaching'/fitness business

om te huilen allemaal

Ik ruk wel regelmatig maar doe nog geen wedstrijden

ben ik nu geen rukker?

Kunnen we het niet over 800 euro kostende coaching cursus hebben in dit topic

Hebben we meteen alle actualiteiten besproken in dit topic

Kan daar niet eens een topic voor geopend worden inderdaad, de online coaching en seminar business met de exorbitante prijskaartjes die daar aan hangen, van mensen die nog geen twee maanden in een gym rondlopen

Kunnen we het niet over 800 euro kostende coaching cursus hebben in dit topic

Hebben we meteen alle actualiteiten besproken in dit topic

Mensen hebben 't er wel voor over, als ik me niet vergis zijn ze daar helemaal volgeboekt :o

toch nog mensen die rijk worden van PL

Terug
Naar boven