XXL Nutrition

Vrouwen die powerliften

O kutzooi ik mag nu ook niet meer zeggen dat ik powerlift. Ga er rekening mee houden als in de toekomst mensen vragen wat voor sporten ik doe.

O kutzooi ik mag nu ook niet meer zeggen dat ik powerlift. Ga er rekening mee houden als in de toekomst mensen vragen wat voor sporten ik doe.

Huh jij bent toch een tennisser? Oh shit daar doe je ook al geen wedstrijden. Uhm, nee, dan is het inderdaad gewoon klaar!

Hangt af van welke dag.
Soms ben ik een ecto, andere keer powerlifter. Als ik meer dan 5 reps doe dan ben ik een bodybuilder en volgens andere ben ik weer een chinees.
Maar in werkelijkheid ben ik een vietnamees die dingen oppakt en weer neerzet.

Als je tennist en powerlift ben je een powertennisser, maar wel alleen als je powerlift op low reps en tennist op high reps

Waarom zou je? Het is gewoon mijn mening, je hoeft daar echt niks mee te doen of zo.

@TheWasp , je voorbeeld geeft een beetje aan wat ik bedoel, namelijk, als je 3x per week met een maat of zo een potje gaat tennissen, ben je niet ineens een tennisser. Zelfde geldt voor voetbal.
Zo zie ik mensen die 'powerlifting gericht trainen' maar geen powerlifters zijn, zij trainen een paar keer per week, recreatief, op een manier waarop ze sterker willen worden op de 3 power lifts, maar dat maakt ze niet ineens een powerlifter.

Zoals ik al vaker heb gezegd, is dit simpelweg mijn mening (en die van een hoop andere mensen).
Volgens mij is dit ook toepasbaar op strongman.

Verder vind ik dat @Hero07 ook wel een beetje aangeeft dat het onbegonnen werk is (zo pakte ik het op) om een term te geven aan personen op basis van de manier waarop ze trainen.

En als je in no fap gaat, wanneer ga je van fapper naar nofapper

@Hell93

Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like?

a8f83e282f17e9b7178a64c6f34612919f17a147538c8affd3b0946f1e7bcd3b.jpg

jawel ik snap hem wel

Huh jij bent toch een tennisser? Oh shit daar doe je ook al geen wedstrijden. Uhm, nee, dan is het inderdaad gewoon klaar!

Speel eigenlijk wel aardig wat wedstrijden :P

Waarom zou je? Het is gewoon mijn mening, je hoeft daar echt niks mee te doen of zo.

@TheWasp , je voorbeeld geeft een beetje aan wat ik bedoel, namelijk, als je 3x per week met een maat of zo een potje gaat tennissen, ben je niet ineens een tennisser. Zelfde geldt voor voetbal.
Zo zie ik mensen die 'powerlifting gericht trainen' maar geen powerlifters zijn, zij trainen een paar keer per week, recreatief, op een manier waarop ze sterker willen worden op de 3 power lifts, maar dat maakt ze niet ineens een powerlifter.

Zoals ik al vaker heb gezegd, is dit simpelweg mijn mening (en die van een hoop andere mensen).
Volgens mij is dit ook toepasbaar op strongman.

Verder vind ik dat @Hero07 ook wel een beetje aangeeft dat het onbegonnen werk is (zo pakte ik het op) om een term te geven aan personen op basis van de manier waarop ze trainen.

Oké dan vind ik vanaf nu iedereen vanaf een raw Wilks van 360 pas powerlifter.

Speel eigenlijk wel aardig wat wedstrijden :P

Oké dan vind ik vanaf nu iedereen vanaf een raw Wilks van 360 pas powerlifter.

Dat mag, al is dat een mening die veel minder mensen met je delen. Mijn mening is dan nog een mening die door velen worden gedeeld.

ik heb een onofficiële powerlifting wedstrijd meegedaan, ben ik nu een powerlifter?

ik doe af en toe recreatieve softbal wedstrijden, ben ik dan een softballen?

zoveel dingen zijn onduidelijk

Hahaha.. :haha:

Hahahahahahahaha :roflol:

Nouja. Hell gaat de discussie veel te lang aan met mensen, dat is zo. Het definiëren van wanneer iemand een bepaalde sporter is, of niet, is natuurlijk een arbitrair verhaal en eigenlijk niet echt te doen. Maar opzich heeft ze natuurlijk best een redelijk punt, laten we eerlijk zijn. Het is best gebruikelijk om wedstrijdsporters als powerlifters te zien en mensen die geen PL wedstrijden doen niet. Haar suggestie is helemaal niet zo dom en zeker niet deze reactie van jou waard.

Nouja. Hell gaat de discussie veel te lang aan met mensen, dat is zo. Het definiëren van wanneer iemand een bepaalde sporter is, of niet is, is natuurlijk een arbitrair verhaal en eigenlijk niet echt te doen. Maar opzich heeft ze natuurlijk best een redelijk punt, laten we eerlijk zijn. Het is best gebruikelijk om wedstrijdsporters als powerlifters te zien en mensen die geen PL wedstrijden doen niet. Haar suggestie is helemaal niet zo dom en zeker niet deze reactie van jou waard.

Neem het met een korrel zout wespje ;)

Nouja. Hell gaat de discussie veel te lang aan met mensen, dat is zo. Het definiëren van wanneer iemand een bepaalde sporter is, of niet, is natuurlijk een arbitrair verhaal en eigenlijk niet echt te doen. Maar opzich heeft ze natuurlijk best een redelijk punt, laten we eerlijk zijn. Het is best gebruikelijk om wedstrijdsporters als powerlifters te zien en mensen die geen PL wedstrijden doen niet. Haar suggestie is helemaal niet zo dom en zeker niet deze reactie van jou waard.
Geneerde me wel een beetje toen ik door de foxgymfam instagram opeens gefilmd was en op diezelfde ig post werd bestempeld als powerlifter/strongman :(

Geneerde me wel een beetje toen ik door de foxgymfam instagram opeens gefilmd was en op diezelfde ig post werd bestempeld als powerlifter/strongman :(

Ik krijg bij heel veel instagram posts van Foxgym "powerlifters" plaatsvervangende schaamte door allerlei claims die ze maken en / of pronken met zaken die niets voorstellen. Wat is er mis met op zijn tijd een beetje ingetogen zijn?

Terug
Naar boven