MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snoezepoes, je bent al vanaf juni 2009 lid. Waarom kom je nu pas uit de kast?

Uhuh.. ik durfde al die tijd niet. :(

Nee, maar uh.. even serieus. Ik ben bezig met afvallen enne heb hier een paar tips ontvangen, mijn verhaal gedaan etc.. het is toch fijn om een "plekje" te hebben waar je terug kunt vallen, als het niet goed gaat met het afvallen of dergelijke. En hier hebben mensen meer kennis omtrent voeding, trainingen.. so why not?

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

ja ik weet het. maar ik kan het niet. binnen X tijd komen we toch weer met hangende pootjes terug bij elkaar. ze lijkt echt spijt te hebben. maar het meeste doet mij nog zeer dat ze tegen mij loog. ik heb haar dat weekje lloret toevertrouwd en ze verdoet het letterlijk en figuurlijk!

Je zei toch dat ze alleen had gezoend met die jongen?

• Like
Waarderingen: CoD
Uhuh.. ik durfde al die tijd niet. :(

Nee, maar uh.. even serieus. Ik ben bezig met afvallen enne heb hier een paar tips ontvangen, mijn verhaal gedaan etc.. het is toch fijn om een "plekje" te hebben waar je terug kunt vallen, als het niet goed gaat met het afvallen of dergelijke. En hier hebben mensen meer kennis omtrent voeding, trainingen.. so why not?

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Je zei toch dat ze alleen had gezoend met die jongen?

jaaaa oke. niet zo mieren nken :)
ik vond het wel een leuke woordspel :D

Alleen gezoend? Er wordt gepraat alsof dat niks is. Dat is gewoon vreemdgaan.

Vreemdgaan = exit. Maar hoe dan ook: Tymen, sterkte. Succes met wat je ook beslist.

Ik squat minder dan mijn eigen gewicht. :sad:

ja ik weet het. maar ik kan het niet. binnen X tijd komen we toch weer met hangende pootjes terug bij elkaar. ze lijkt echt spijt te hebben. maar het meeste doet mij nog zeer dat ze tegen mij loog. ik heb haar dat weekje lloret toevertrouwd en ze verdoet het letterlijk en figuurlijk!

Heb in Lloret enkele weken terug een wijfje leren kennen wiens vriend Tymen noemde. Ze kwam uit Nederland, regio weet ik niet meer.
Bleh poging tot grap..
Ik heb hetzelfde meegemaakt, en even dom als jou geweest. Ten eerste heb ik het niet uitgemaakt uiteindelijk, ten tweede heb ik er een topic over gemaakt op DBB. Je reacties wijzen er duidelijk op dat het terug goed gaat komen. Er moet al een en ander gebeuren vooraleer je een 'lange' relatie gaat opgeven, en kussen is zo'n randgeval. Bij mij was het een kennis van me, wat pijnlijk is, bij jou is het in sletjesland (lloret) wat ook pijnlijk is. Ik heb het destijds een weekje uitgemaakt, ben een weekje gaan paffen in de ardennen met vrienden. Ik had het toen nodig en kon haar uit mijn kop zetten. Doe hetzelfde zou ik zeggen, laat niks van je weten en laat zien dat je niet over jezelf laat lopen. (al doe je dit wil, je geeft haar immers nog een kans..). Heb daarna nooit meer last gehad met de mijne, toch niet in die mate. Wat schuren daarbuiten gelaten.
Als je toch gaat voor die 2e kans, probeer dan niet in een situatie te geraken waarin ze denkt altijd die 2e kans te krijgen, want dan ben je ****ed.

Lig je lekker te chillen in het zwembad van je gym, beetje baantjes trekken... en dan opeens.. INVASIE VAN DE FOSSIELEN!

Dat ziet er ongeveer zo uit:
Swimming_Class02.jpg

Ze pikken gewoon m'n baan in met zn 4en, en zwemmen retetraag. Dan blijven ze weer 20 min aan de andere kant wachten waardoor je niet eens bij de rand kan komen. Vreselijk asociaal, maar ik heb altijd geleerd dat je respect moet hebben voor de oudjes dus ik liet ze maar.. maar wat was ik pissed zeg.

Maagzuur als een moeder****er. :fuu:

Afspraak met chick gaat niet, brommer niet verkocht dus vakantie gaat niet door.
En nog 1 klote kaart hier en heb een ban, wat zal er nog meer verkeerd gaan deze dag

De tweeling gaat morgen weg :(

@Tymen, zware k*t situatie. Ik zou er goed voor zorgen dat je zeker weet dat dat de waarheid is.
Heb namelijk ook zoiets meegemaakt,
Me ex was ook een paar dagen weg geweest, en kwam toen ook met 't verhaal aanzetten dat ze was vreemdgegaan (gezoend).
Ik was ongelooflijk pissed, dus heb toen in eerste instantie uitgemaakt.
Echter kwam het na een paar dagen en een hoop drama en gezeik toch weer goed. Kom ik er na een hele tijd achter, dat ze al meer als een maand met weer een andere kerel vreemd ging.
Ik voelde me enorm bedrogen en kwaad dus had 't toen defintief uitgemaakt.

Kreeg ik een tijdje geleden een verhaal te horen dat ze weer was vreemdgegaan. Ze zou nog steeds een relatie hebben gehad met die gozer. Echter toen dat die vriend van dr thuis kwam, trof die haar met z'n beste maat naakt in bed aan! :D
Z'n 'beste maat' heeft die flinke klappen gegeven, en haar een kopstoot. :)

Achja, sommige wijfen blijven h**ren :roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Tymen, zware k*t situatie. Ik zou er goed voor zorgen dat je zeker weet dat dat de waarheid is.
Me ex was ook een paar dagen weg geweest, en kwam toen ook met 't verhaal aanzetten dat ze was vreemdgegaan (gezoend).
Echter kwam het na een paar dagen en een hoop drama en gezeik toch weer goed. Kom ik er na een hele tijd achter, dat ze al meer als een maand met weer een andere kerel vreemd ging.

Kreeg ik een tijdje geleden een verhaal te horen dat ze weer was vreemdgegaan. Ze zou nog steeds een relatie hebben gehad met die gozer. Echter toen dat die vriend van dr thuis kwam, trof die haar met z'n beste maat naakt in bed aan! :D

Ja, maar ze had er echt spijt van!

Tymen, die sl*t van je zal gewoon vreemd blijven gaan. Dat je mij een nobody noemt verandert daar niks aan. Blijf jij maar lekker zwemmen in het zaad van een maat! :D

Wat een hopeloos geval....

Ja, jij bent niet zo he "Snoezepoes"....

Ja, dan is ze geknield met haar mond vol voor twee gasten die groter zijn dan haar vriendje de papa figuur, en als papa deze drie mensen betrapt wordt hij uitgelachen. Dat is hard:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven