Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
met een ander kussen zou je genade voor mogen hebben, als ze in bed belanden en BIJNA de daad doen, maar ze zich op het laatste moment bedenkt zou je genade voor mogen hebben, als ze een ander doet en het je direct opbiecht zou je (in zeer weinig omstandigheden, maar toch...) genade voor mogen hebben.

MAAR ALS EEN k*tHOER JE OP REIS BEDRIEGT MET EEN ANDERE KEREL EN JE HET VAN EEN ANDER TE WETEN KOMT DAN KLOP JE DIE h**r DE VERGETELHEID IN;)

en een fout... dit is geen fout, maar een regelrechte naaistreek (letterlijk en figuurlijk).

het is bij zoenen gebleven...

vergeet niet, als je zoiets doet en je hebt er heel veel spijt van is het nooit makkelijk vertellen. je probeert het goede moment te vinden en al je moed bijeen te rapen. we zijn tenslotte niet allemaal even moedig als jou Angelus.

waarom is dit geen fout???

mijn besluit staat vast. maar ze hoeft niet te denken dat ze dit of iets in die geest nog eens kan flikken want dan is het exit! natuurlijk wel op een originele manier dumpen :D

het is bij zoenen gebleven...

vergeet niet, als je zoiets doet en je hebt er heel veel spijt van is het nooit makkelijk vertellen. je probeert het goede moment te vinden en al je moed bijeen te rapen. we zijn tenslotte niet allemaal even moedig als jou Angelus.

waarom is dit geen fout???

mijn besluit staat vast. maar ze hoeft niet te denken dat ze dit of iets in die geest nog eens kan flikken want dan is het exit! natuurlijk wel op een originele manier dumpen :D

wat de **** maakt het dan uit:roflol:

nog altijd die k*t cut

hahaha lloret, kans op rape is daar 1:1

jij bent echt "narrow-minded" :)

ik ben van mening dat iemand een 2de kans verdient. als ze die ook vernaggelen dan houd het echt op.

ik denk dat je me niet begreep:) ik bedoelde 'wat maakt het dan uit' in de zin van' so what, zo erg is dat toch niet' ik dacht dat ze een ander gedoet had:roflol:
als je 2 jaar weg zou gooien voor een zoen in een tropisch paradijs zou je achterlijk zijn.

lloret een tropisch paradijs :roflol:

Nooit een 2e kans geven, als ze je echt leuk vond dan had ze nooit met een ander gezoend.
Jij gaat toch ook niet vreemd omdat je haar zo leuk vind.

O, ja helemaal me eigen klacht vergeten, ik zit lekker ziek thuis.

Laatst bewerkt:
tymen gewoon niet verder op ingaan, sommige dbb'ers hebben nog nooit iemand echt graag gezien ;) of gewoon nog nooit een vriendin gehad punt

Nooit een 2e kans geven, als ze je echt leuk vond dan had ze nooit met een ander gezoend.
Jij gaat toch ook niet vreemd omdat je haar zo leuk vind.

O, ja helemaal me eigen klacht vergeten, ik zit lekker ziek thuis.
Een fout kan je altijd maken, maar niet uit hoe een relatie in elkaar zit.

Een 2e kans zou je iemand altijd moeten geven, maar dat ligt ook aan de ernst van de situatie, in geval van 1 zoentje even goed duidelijk maken dat ze het nog eens moet flikken en bij de volgende keer is het over.

heb seizoen 1 van jersey shore afgekeken en episode 1 van season 2...

MOAR!!!!111111

wou hardlopen buiten, maar gisteren eerste keer benen getraind na de vakantie.
Spierpijn als een mother****er.

Dat wordt dus op de crosstrainer gaan staan.. binnen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven