Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
2de grappige joranr post

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha
.met een ander kussen zou je genade voor mogen hebben, als ze in bed belanden en BIJNA de daad doen, maar ze zich op het laatste moment bedenkt zou je genade voor mogen hebben, als ze een ander doet en het je direct opbiecht zou je (in zeer weinig omstandigheden, maar toch...) genade voor mogen hebben.
MAAR ALS EEN k*tHOER JE OP REIS BEDRIEGT MET EEN ANDERE KEREL EN JE HET VAN EEN ANDER TE WETEN KOMT DAN KLOP JE DIE h**r DE VERGETELHEID IN
en een fout... dit is geen fout, maar een regelrechte naaistreek (letterlijk en figuurlijk).

het is bij zoenen gebleven...
vergeet niet, als je zoiets doet en je hebt er heel veel spijt van is het nooit makkelijk vertellen. je probeert het goede moment te vinden en al je moed bijeen te rapen. we zijn tenslotte niet allemaal even moedig als jou Angelus.
waarom is dit geen fout
mijn besluit staat vast. maar ze hoeft niet te denken dat ze dit of iets in die geest nog eens kan flikken want dan is het exit! natuurlijk wel op een originele manier dumpen![]()

Valt mij ook erg zwaar. Gelukkig is er altijd nog Slimpie siroop, cola zero, DMAE, ginko, vinpocetine, acetyl l-carnitine, en komkommer!

jij bent echt "narrow-minded"
ik ben van mening dat iemand een 2de kans verdient. als ze die ook vernaggelen dan houd het echt op.
ik bedoelde 'wat maakt het dan uit' in de zin van' so what, zo erg is dat toch niet' ik dacht dat ze een ander gedoet had

Nooit een 2e kans geven, als ze je echt leuk vond dan had ze nooit met een ander gezoend.

Een fout kan je altijd maken, maar niet uit hoe een relatie in elkaar zit.Nooit een 2e kans geven, als ze je echt leuk vond dan had ze nooit met een ander gezoend.
Jij gaat toch ook niet vreemd omdat je haar zo leuk vind.
O, ja helemaal me eigen klacht vergeten, ik zit lekker ziek thuis.
tymen gewoon niet verder op ingaan, sommige dbb'ers hebben nog nooit iemand echt graag gezienof gewoon nog nooit een vriendin gehad punt

begin te soft te worden, ook door die k*t cut 
hehe