Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik iedere keer als ik ergens heen moet ontzettend moet schijten van tevoren.
Niet om Tymen een k*tgevoel te geven ofzo. Maar vreemdgaan = vreemdgaan. Zoenen, nken, whatever the **** ever. Al is 2 jaar erg lang, ik kan het weten.
Vertrouwen is toch wel erg belangrijk, en dat kan je dus niet. Het is je goed recht haar een 2e kans te geven, maar ik vraag me af of dit het wel waard is. Zou je haar nog kunnen vertrouwen?
En besides, ze was er zelf bij toen ze gezoend werd of die kerel ging zoenen, dan mag ze ook de consequenties dragen. Dat weet ze, tóch doet ze het.
Liefde maakt blind. En dat is te begrijpen.

bij jou is wit wit en zwart zwart.
ik vind het niet waard om de relatie te beëindigen. te heeft oprecht haar spijt betuigt. maar een herhaling is exit
ze zal wel mijn vertrouwen weer moeten winnen.
de tijd zal het zeggen.

Zo kan je het zien. Ik hanteer gewoon bepaalde principes waar ik me aan vast houd. Vreemdgaan is bij mij exit. Al bij de 1e keer.
Ik zeg het zelfs nog aan het begin van een relatie, dan weet de dame in kwestie waar ze aan toe is.
Maar nogmaals, dit is je goed recht. Zou het alleen jammer vinden als je in de toekomst je hoofd weer stoot en er nog veel meer pijn bij komt kijken![]()

en dan impliceer jij dat ik een gestoorde freak ben die ooit veel mensen gaat afmaken...![]()

Ontrouw moet je niet belonen, maar afstraffen. Terwijl ontrouw geen vreemd verschijnsel is...

Snoezepoes, wees is eerlijk. Ben jij al ooit is vreemd gegaan?
Mag ik vragen waarom niet?Uh, ik heb nog nooit een relatie gehad.. dus vreemdgaan gaat dan moeilijk he.

Ja, natuurlijk mag je dat. Omdat ik nog nooit verliefd ben geweest.![]()