AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik de hele avond aan poppins zusje moest denken

Dat ik iedere keer als ik ergens heen moet ontzettend moet schijten van tevoren.

Niet om Tymen een k*tgevoel te geven ofzo. Maar vreemdgaan = vreemdgaan. Zoenen, nken, whatever the **** ever. Al is 2 jaar erg lang, ik kan het weten.

Vertrouwen is toch wel erg belangrijk, en dat kan je dus niet. Het is je goed recht haar een 2e kans te geven, maar ik vraag me af of dit het wel waard is. Zou je haar nog kunnen vertrouwen?

En besides, ze was er zelf bij toen ze gezoend werd of die kerel ging zoenen, dan mag ze ook de consequenties dragen. Dat weet ze, tóch doet ze het.

Liefde maakt blind. En dat is te begrijpen.

Ik ben zo gaar als een konijn en het duurt nog zo lang voor het weekend is. :(

Niet om Tymen een k*tgevoel te geven ofzo. Maar vreemdgaan = vreemdgaan. Zoenen, nken, whatever the **** ever. Al is 2 jaar erg lang, ik kan het weten.

Vertrouwen is toch wel erg belangrijk, en dat kan je dus niet. Het is je goed recht haar een 2e kans te geven, maar ik vraag me af of dit het wel waard is. Zou je haar nog kunnen vertrouwen?

En besides, ze was er zelf bij toen ze gezoend werd of die kerel ging zoenen, dan mag ze ook de consequenties dragen. Dat weet ze, tóch doet ze het.

Liefde maakt blind. En dat is te begrijpen.

bij jou is wit wit en zwart zwart.

ik vind het niet waard om de relatie te beëindigen. te heeft oprecht haar spijt betuigt. maar een herhaling is exit :)

ze zal wel mijn vertrouwen weer moeten winnen.

de tijd zal het zeggen.

bij jou is wit wit en zwart zwart.

ik vind het niet waard om de relatie te beëindigen. te heeft oprecht haar spijt betuigt. maar een herhaling is exit :)

ze zal wel mijn vertrouwen weer moeten winnen.

de tijd zal het zeggen.

Zo kan je het zien. Ik hanteer gewoon bepaalde principes waar ik me aan vast houd. Vreemdgaan is bij mij exit. Al bij de 1e keer.

Ik zeg het zelfs nog aan het begin van een relatie, dan weet de dame in kwestie waar ze aan toe is.

Maar nogmaals, dit is je goed recht. Zou het alleen jammer vinden als je in de toekomst je hoofd weer stoot en er nog veel meer pijn bij komt kijken ;)

Zo kan je het zien. Ik hanteer gewoon bepaalde principes waar ik me aan vast houd. Vreemdgaan is bij mij exit. Al bij de 1e keer.

Ik zeg het zelfs nog aan het begin van een relatie, dan weet de dame in kwestie waar ze aan toe is.

Maar nogmaals, dit is je goed recht. Zou het alleen jammer vinden als je in de toekomst je hoofd weer stoot en er nog veel meer pijn bij komt kijken ;)

dan kan ik jou alleen maar gelijk geven :)

Ontrouw moet je niet belonen, maar afstraffen. Terwijl ontrouw geen vreemd verschijnsel is...

Ik zit nog steeds te wachten op een meterset voor me auto en een nieuwe simkaart nadat ik me ipheun verloren ben :fuu:

en dan impliceer jij dat ik een gestoorde freak ben die ooit veel mensen gaat afmaken...:rolleyes:

Ach ja zo kan je het natuurlijk ook uitleggen.
Ik zou het alleen nooit doen, het is toch niet zo moeilijk om niet vreemd te gaan???
En als dat al niet iets is wat ze kan, dan zal er van een goede relatie nooit meer wat terecht komen.
Als ze de volgende keer lekker zonder jou op vakantie gaat, hoe voel je je dan en vertrouw je haar wel en als ze terug komt, heeft ze dan wat te vertellen of denkt ze van laat ik maar niks zeggen, dadelijk maakt hij het uit.

En over die relaties, klopt helemaal ik heb 3 lange relaties gehad en 2 daarvan heb ik verbroken nadat ze vreemd was geweest.
Ik ben liever alleen als dat ik me meisie niet kan vertrouwen.

Feit is: Vreemdgaan doe je alleen als je in je huidige relatie iets niet goed zit. Ieder weldenkend mens met een goede relatie zal het niet in z'n hoofd halen vreemd te gaan.

Denk niet dat jullie nog lang samen zullen zijn to be honest.. mja de tijd zal het leren.

Ontrouw moet je niet belonen, maar afstraffen. Terwijl ontrouw geen vreemd verschijnsel is...

Ja, en daar is het Algemene h**ren Topic het grootste bewijsstuk voor, blugh.

Maare Tymen; wij kunnen zeggen wat wij willen en wat wij denken dat het "best" voor je is, maar uiteindelijk maak jij de keuze. Blijkt dat het de verkeerde keuze is geweest? Tja, pech,.. maar dan heb je er (hopelijk) wel wat van geleerd.
:)

Snoezepoes, wees is eerlijk. Ben jij al ooit is vreemd gegaan?

Ik werd vanochtend zwetend wakker, omdat ik droomde dat ik 4 tepels had. Twee gewoon op me borst en 2 ongeveer op mijn onderste abs. Het leek echt ****ing realistisch.

Ach vreemdgaan is maar relatief.
Als je echt van iemand houdt dan is de lust van het vreemdgaan nog maar een miniem verschijnsel en makkelijk weg te drukken in het alles overheersende gevoel van de liefde voor je wederhelft?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven