XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Datalimiet overschreden, op smallband nu.

En 0 concentratie tijdens het studeren maar ben niet alleen zo te lezen.

dat mijn collega's me door hadden dat ik geen ruk aan het doen was toen ik in lachen uitbarstte tijdens het kijken van het fuuu topic... met afbeelding met de lego, hoe brutaal en herkenbaar xD

dat mijn collega's me door hadden dat ik geen ruk aan het doen was toen ik in lachen uitbarstte tijdens het kijken van het fuuu topic... met afbeelding met de lego, hoe brutaal en herkenbaar xD

Same here, men ouders hebben me ook door ...

Me: :roflol:
Ouders: "Jij bent duidelijk weer niet aan het studeren he?!"
Me: :o

M'n broccoli stinkt echt heel raar, volgens mij wordt dat een enkele rit afvalbak.

4

beetje lax geweest 1e semester ..

Valt goed mee kerel. Kheb er 6 nu.

Sterke verbetering ten opzichte van de 10 die ik vorig jaar had( was er nog voor 8 door in tweede zit) :)

Volgend jaar doe ik een schakeljaar aan Lessius om dan een master handelswetenschappen te doen. Dan ga ik mijn boeken wel mogen openslagen in het jaar...

4

beetje lax geweest 1e semester ..

Sterke verbetering ten opzichte van de 10 die ik vorig jaar had( was er nog voor 8 door in tweede zit) :)

Volgend jaar doe ik een schakeljaar aan Lessius om dan een master handelswetenschappen te doen. Dan ga ik mijn boeken wel mogen openslagen in het jaar...

+1

Jup, zeker niet huilen. Ik heb er 5 momenteel ;)

Ach,boeken openslagen tijdens het jaar is voor janetten :D

Lessius antwerpen

+1

Jup, zeker niet huilen. Ik heb er 5 momenteel ;)

Ach,boeken openslagen tijdens het jaar is voor janetten :D

Ik had er ook 5, maar eentje doe ik niet mee. Valt veel te slecht in combinatie met de andere examens.
Nene, ik ben van 1 ding zeker en dat is dat ik volgend jaar geen of minder herexamens wil. Dit is het tweede jaar op rij dat ik er 5 heb. Vorig jaar was dat relatief niet erg, maar nu... ik ben zowat de enige in mijn buurt en mijn klas met zoveel herexamens.

Btw, niet dat ik superieur wil doen, maar op 5 hoge school vakken < 5 unif vakken, aangezien jullie over het algemeen meer vakken hebben + meer praktijk gericht.

Nene, niemand zit in hetzelfde schuitje als mij :(

edit
en nu ik toch bezig ben met klagen.
Ik heb ontdekt dat ik 3 van de 5 vakken gebuisd was door het feit dat ik een onvolledige cursus had. (kwam ik onlangs te weten)
Oke, dat komt wel door mij dat ik die cursus niet volledig heb, maar ik buis liever door het feit dat ik niet goed heb geleerd.

Laatst bewerkt:
Ach kop op, heb 14 herexames. Was in januarie ziek en heb toen al besloten om men jaar dan in 2 te verdelen. Nu 5 examens proberen mee te doen om nog een chill jaartje te hebben. Binnen 2 weken heb ik 4 examens op 3 dagen (na mekaar), word ook genieten.

Verveel me ****ing dood, tijd dat de scholen maar weer beginnen, of dat de zon begint te schijnen.

Lessius antwerpen

Ik had er ook 5, maar eentje doe ik niet mee. Valt veel te slecht in combinatie met de andere examens.
Nene, ik ben van 1 ding zeker en dat is dat ik volgend jaar geen of minder herexamens wil. Dit is het tweede jaar op rij dat ik er 5 heb. Vorig jaar was dat relatief niet erg, maar nu... ik ben zowat de enige in mijn buurt en mijn klas met zoveel herexamens.

Btw, niet dat ik superieur wil doen, maar op 5 hoge school vakken < 5 unif vakken, aangezien jullie over het algemeen meer vakken hebben + meer praktijk gericht.

Nene, niemand zit in hetzelfde schuitje als mij :(

edit
en nu ik toch bezig ben met klagen.
Ik heb ontdekt dat ik 3 van de 5 vakken gebuisd was door het feit dat ik een onvolledige cursus had. (kwam ik onlangs te weten)
Oke, dat komt wel door mij dat ik die cursus niet volledig heb, maar ik buis liever door het feit dat ik niet goed heb geleerd.

Ik zit op unif ? Dus ofwel klopt er iets niet aan je redenering, ofwel wist je niet dat ik op unif zit :p

En ik begrijp je, ik had er vorig jaar 4, nu 5. Nu ben ik ook zowat de enigste die er nog zoveel heeft dus volgend jaar ga ik ook beter mijn best doen :) (meaning vroeger dan 1 week op voorhand mijn boeken opendoen)

OT: k*t regen waar ik door moet nu!

Er tekenen zich allerlei vreemde lijnen af in mijn buikgebied maar nog steeds geen blokjes.:scratch:

kan die tonijn nu echt wel onderhand uitkotsen zeg, eet het nu al een tijdje 2x per dag en komt nu echt me strot uit. MIsschien toch een shake kopen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven