Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
ik studeer met dbb open, telkens ik een pagina heb doorgelezen druk ik een keer op refresh![]()
Sounds familiar ... xD
DBB-Addict?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik studeer met dbb open, telkens ik een pagina heb doorgelezen druk ik een keer op refresh![]()
Datalimiet overschreden, op smallband nu.
En 0 concentratie tijdens het studeren maar ben niet alleen zo te lezen.
Het is een algemeen fenomeen. Zo hoor ik bij vrienden, zo lees ik op internet.
Ongelooflijk hoe verdoet het weer is geweest tijdens de vakantie. Zul je wel zien dat het weer mooi zonnig wordt zodra je weer naar school gaat.

dat mijn collega's me door hadden dat ik geen ruk aan het doen was toen ik in lachen uitbarstte tijdens het kijken van het fuuu topic... met afbeelding met de lego, hoe brutaal en herkenbaar xD

M'n broccoli stinkt echt heel raar, volgens mij wordt dat een enkele rit afvalbak.

Valt goed mee kerel. Kheb er 6 nu.
Sterke verbetering ten opzichte van de 10 die ik vorig jaar had( was er nog voor 8 door in tweede zit)
Volgend jaar doe ik een schakeljaar aan Lessius om dan een master handelswetenschappen te doen. Dan ga ik mijn boeken wel mogen openslagen in het jaar...

Valt goed mee kerel. Kheb er 6 nu.
Sterke verbetering ten opzichte van de 10 die ik vorig jaar had( was er nog voor 8 door in tweede zit)
Volgend jaar doe ik een schakeljaar aan Lessius om dan een master handelswetenschappen te doen. Dan ga ik mijn boeken wel mogen openslagen in het jaar...
+1
Jup, zeker niet huilen. Ik heb er 5 momenteel
Ach,boeken openslagen tijdens het jaar is voor janetten![]()

Lessius antwerpen
Ik had er ook 5, maar eentje doe ik niet mee. Valt veel te slecht in combinatie met de andere examens.
Nene, ik ben van 1 ding zeker en dat is dat ik volgend jaar geen of minder herexamens wil. Dit is het tweede jaar op rij dat ik er 5 heb. Vorig jaar was dat relatief niet erg, maar nu... ik ben zowat de enige in mijn buurt en mijn klas met zoveel herexamens.
Btw, niet dat ik superieur wil doen, maar op 5 hoge school vakken < 5 unif vakken, aangezien jullie over het algemeen meer vakken hebben + meer praktijk gericht.
Nene, niemand zit in hetzelfde schuitje als mij
edit
en nu ik toch bezig ben met klagen.
Ik heb ontdekt dat ik 3 van de 5 vakken gebuisd was door het feit dat ik een onvolledige cursus had. (kwam ik onlangs te weten)
Oke, dat komt wel door mij dat ik die cursus niet volledig heb, maar ik buis liever door het feit dat ik niet goed heb geleerd.

(meaning vroeger dan 1 week op voorhand mijn boeken opendoen)Er tekenen zich allerlei vreemde lijnen af in mijn buikgebied maar nog steeds geen blokjes.![]()
blijf dan een keer van die stiften af als je drug hebt gebruikt ....
!