Fitness Seller

Wat is jouw grootste ****ed up trainingsmoment?

Hmm heb thuis zo'n pull up stang die je tussen de deur klemt. Ik probeer zo m'n laatste rep te maken pleurt dat ding naar beneden. Resultaat dat ik volaan achterover val, niet echt fijn dus maar niks aan over gehouden gelukkig.

was met een chick ergens in een winkel en daar hing een pull up bar tussen de deur, en de muur boven die deur puilde een beetje uit dus had een soort afdakje (zie pic).
Ik heel stoer: "kijk mij eens", trek me doodleuk op en stoot keihard met mn hoofd tegen dat t*ring afdak:roflol:

xm5r4h.jpg

was met mijn hond ergens in een winkel en daar hing een pull up bar tussen de deur, en de muur boven die deur puilde een beetje uit dus had een soort afdakje (zie pic).
Ik heel stoer: "kijk mij eens", trek me doodleuk op en stoot keihard met mn hoofd tegen dat t*ring afdak:roflol:

xm5r4h.jpg

Fixed. :)

Ik maakte hem gisteren mee..
Solo BP op 130Kg. Wil ik mijn linker hand wat beter positioneren, glijdt die stang uit mn handpalm (duim niet OM de stang).
Resultaat: Stang knalt op mn linker onder arm en vervolgens op mn borst, rechter arm houdt het niet en knalt ook omlaag en ik lig er bij als een superdude die een kilo te veel wilde tillen..:cool:
Nu een verrekte rechter schouder kop.

autjshhhh

was met een chick ergens in een winkel en daar hing een pull up bar tussen de deur, en de muur boven die deur puilde een beetje uit dus had een soort afdakje (zie pic).

xm5r4h.jpg

Hahahaha, wat een epic fail als je denkt dat dat stoer is om te doen, jezus.

Ik heb wel eens mijn schouder uit de kom gehad met dbpresses. Maarja, mijn schouder gaat wel vaker uit de kom. Dus het was niet echt schokkend.

halve zaadlozing in men boxer toen ik maxde met squat

Niet echt een fail moment, meer een fail dag.. Vorige vrijdag: het was een graad of 28 en ik wou, no matter what, sowieso geen dag trainen missen. Nu moet je weten dat ik op kot zit en dus een abo heb bij een gym die kort bij mn kot ligt. Aangezien ik net klaar was met de herexamens, was ik niet meer op kot maar wel thuis. En toen begon het verhaaltje.. Ik stapte de bus op richting kot (goed voor anderhalf uurtje uit het raampje staren :( ) met buiten een shake en een paar boterhammen, helemaal nix in mn buikske. Natuurlijk was het een bus zonder airco, resultaat: 30 graden op een overbevolkte bus -_- maar goed, eindelijk aangekomen dacht ik, snel naar de winkel, wat havermout en ander eten kopen. Kwam ik erachter dat ik mijn beurs vergeten was thuis, dus geen eten :eek:
Ik dacht, fok it, ik ga gwn lekker trainen! Ook in de gym was het pokke warm, zweten, zweten en nog eens zweten. Tot ik op een gegeven moment lat pulldowns aan het doen was en alle energie uit me voelde lopen.. Ik was helemaal aan het wegdraaien :D Toen een maat van me zag dat ik nie 100% was, hielp ie me recht. Uiteindelijk naar de wc gestrompeld en daar een 20tal minuutjes voor me uit zitten staren.. Daarna futloos terug anderhalf uur die warme, drukke bus op en terug na huis :p En me toen ma meteen volgepropt :D
Resultaat: 3 uur in de bus, een half uur getraind en verdomd veel spierpijn (wrsch door het weinige eten?)!
Leuk dagje gehad dus ;)

was met een chick ergens in een winkel

Vanaf hier werd het al ongeloofwaardig.

OT. Keer op een zondagochtend benen getrainend, na 2 setjes leg presses kotsmisselijk op de wc gezeten 15min lang.

Keer bij me vorige sportschool, deed ik zo'n apparaat voor je abs, waarbij je moet liggen en dan je benen vastzitten en dan moet je zo met je benen omhoog.
Om de een of andere reden was het stuk waar je gewicht kan instellen vanaf het bovenste gewicht met plastic afgewerkt.
Toen keer had ik de pin niet vergenoeg door gedrukt en toen bij de 1ste rep scheurde die het plastic eromheen kapot.

(long story, kon geen foto vinden van het ding xD)

Acute rugblessure bij lelijke 60kg dumbbell rows...

Had een belt om tijdens squaten maar me shirt ging heel irritant steeds omhoog, en die belt zat strak dus ik trek dat shirt omlaag, krrrrrrkkkkkkkk, heel gat er in..:D

ik truikelde op de loopband (rolband staat voor ingang waar iedreen het ziet , inclusief de voorbijrijdende auto's en ja het was 7 uur s'avonds spits tijd)

Knieschijf gebroken terwijl ik aan het dollen was met iemand in de gym. Knie kwam loei hard tegen het squat rek aan en het was over met de pret fuuu!

- tegen de bar van lat pully stoten :rolleyes:
- denken dat je met 2 x 16 kg aan het trainen bent om naderhand te constateren dat het twee verschillende gewichten zijn 1x16 & 1x18 (en je maar afvragen waarom rechts zwaarder aanvoelt) :o
- tijdens de deadlift uit je broek scheuren en er pas thuis achter komen.
- je hoofd stoten en met het bloed aan je handen toch maar de training afmaken. :(
- buikspieroefening doen op zo'n bal en er dan afvallen :D

En bij iemand anders tot twee keer toe meegemaakt dat zo'n beveiliging op de smith aan de hoge kant zat (i.v.m. BOR ?) en dat diegene wil gaan benchen en dan enthousiast rap de beweging naar beneden maakt en vol met z'n ellebogen op de beveiliging ramt. (game over)

toen ik 16 was en voor een van de eerste keren voor mijn KT in de gym was. Gym eigenaar had net uitgelegd dat je de stoppers over de stang moest schuiven alvorens je er gewichten op of af haalde. Dat was ik dus vergeten.. Trok 25 kg van de ene kant van de stang af waarna de stang ---woesj- vlak langs het hoofd van dezelfde eigenaar vloog. Heb hem nooit meer zo kwaad gezien erna :-p

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 12:08 ----------

halve zaadlozing in men boxer toen ik maxde met squat

Elke keer als ik een post van jou zie word ik misselijk.

Naar nep testosteronloos mannetje.

Gister wou ik dippen met 45kg hielt het klittenband van me riem niet meer
Gevolg: gewicht pleurde op de grond net niet op me teen en harde knal

Eerste keer dat ik 200 deadlifte, wou ik 202.5 proberen... Kreeg m een centimeter of 5 van de grond...

Lukt niet, neerleggen, en dan ga je er maar even naast liggen :o

Terug
Naar boven