- Waardering
- 1.434
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een te grote slok water nemen waardoor ik me verslik en ik het water al hoestend uitspuw over de vloer en bankjes.

was met mijn hond ergens in een winkel en daar hing een pull up bar tussen de deur, en de muur boven die deur puilde een beetje uit dus had een soort afdakje (zie pic).
Ik heel stoer: "kijk mij eens", trek me doodleuk op en stoot keihard met mn hoofd tegen dat t*ring afdak
![]()

Ik maakte hem gisteren mee..
Solo BP op 130Kg. Wil ik mijn linker hand wat beter positioneren, glijdt die stang uit mn handpalm (duim niet OM de stang).
Resultaat: Stang knalt op mn linker onder arm en vervolgens op mn borst, rechter arm houdt het niet en knalt ook omlaag en ik lig er bij als een superdude die een kilo te veel wilde tillen..
Nu een verrekte rechter schouder kop.
was met een chick ergens in een winkel en daar hing een pull up bar tussen de deur, en de muur boven die deur puilde een beetje uit dus had een soort afdakje (zie pic).
Ik heel stoer: "kijk mij eens", trek me doodleuk op en stoot keihard met mn hoofd tegen dat t*ring afdak
![]()
Hahahaha, wat een epic fail als je denkt dat dat stoer is om te doen, jezus.

) met buiten een shake en een paar boterhammen, helemaal nix in mn buikske. Natuurlijk was het een bus zonder airco, resultaat: 30 graden op een overbevolkte bus -_- maar goed, eindelijk aangekomen dacht ik, snel naar de winkel, wat havermout en ander eten kopen. Kwam ik erachter dat ik mijn beurs vergeten was thuis, dus geen eten 
Toen een maat van me zag dat ik nie 100% was, hielp ie me recht. Uiteindelijk naar de wc gestrompeld en daar een 20tal minuutjes voor me uit zitten staren.. Daarna futloos terug anderhalf uur die warme, drukke bus op en terug na huis
En me toen ma meteen volgepropt

halve zaadlozing in men boxer toen ik maxde met squat

halve zaadlozing in men boxer toen ik maxde met squat