AndroidHealthClinic

Wat is jouw grootste ****ed up trainingsmoment?

welke mong**l gaat jou tijdens je setje aantikken? :S

iemand die wou vragen of ik mijn handdoek van een of ander bankje af wouw halen....snap niet dat hij dat zelf niet kon doen.
Ik leg zo vaak andermans handdoek aan de kant, dat ze je een blik geven alsof je hun vriendin hebt betast neem ik maar voor lief.

ach hij kon ook niet beter weten, zit meer in zo'n gym waarbij de helft van de mensen tijdens de sets met elkaar kenne praten

iemand die wou vragen of ik mijn handdoek van een of ander bankje af wouw halen....snap niet dat hij dat zelf niet kon doen.
Ik leg zo vaak andermans handdoek aan de kant, dat ze je een blik geven alsof je hun vriendin hebt betast neem ik maar voor lief.

ach hij kon ook niet beter weten, zit meer in zo'n gym waarbij de helft van de mensen tijdens de sets met elkaar kenne praten

Wilde? :dunno:

vorig jaar was ik aan het squatten en mn broek KNALDE open, niet scheuren maar knallen! recht in de naad. de twee kerels die mn barbell moesten pakken lagen plat van het lachen en daar stond ik met 120 kg in mn nek met mn broek open vanachter te trillen op mn benen :D nu kan ik er mee lachen hahaha

Je hebt gezocht op het woord: wou.

 wil·len wilde of wou, h gewild 1 verlangen, begeren, eisen, wensen; zijn wil gebruiken: we ~ het niet hebbenastaan het niet toe; b) wensen het niet te kopen, te gebruiken enz.; het wil er bij mij niet in dat … ik kan niet geloven dat …; het toeval wilde dat … het was toevallig zo dat … 2 kunnen: dat wil weleens gebeuren 3 bereid zijn tot: wilt u het zout even aangeven? 4 geschikt zijn om te: die pen wil niet schrijven 5 beweren: het gerucht wil dat ze moesten trouwen

Die wouw zal wel een typfout zijn.

Rustig door trainen wanneer de hele sportschool stil werd en dan ook nog vragen wat er aan de hand is. (obvious 4 mei om 8 uur s'avonds)

Dumbbell terug leggen in het rek en je vinger er tussen krijgen.

Schijven van een stang afhalen en eigenlijk niet opletten, 10 kg komt best hard aan op je teen vanaf een meter hoogte.

En in het begin 2x vastgelegen onder de stang bij het bankdrukken. (was pas 13 dat maakt het wat minder erg)

Ging seated calve raises doen op een oud krakkemikkig apparaat met losse schijven. Ik haal de safety eraf, maar gelijk glijd mijn voet weg. Resultaat: ik val met apparaat en al op de grond. Alsof je met de fiets valt. Gelukkig was het heel rustig in de sportschool.

ik failde toen ik ging close grip bankdrukken..
Had dus geen sluiters op de uit einde gedaan, en toen ging ik dus scheef. Klettert 30kg aan de ene kant eraf en daarna keihard die andere 30 kg. iedereen mij aan kyken:o

blunder maar dan niet in de sportschool:
Ik was dus aant vakkenvullen bij de AH. Dus ik wil de collie met coca cola flessen vullen. Om die coca cola flessen zit dus zo'n plastic touw. Dus collega van mij doet het voor hoe je die snel stuk krijgt. tjak met het mesje doet ie, touwtje eraf. Dus wildde ik dat even later proberen, tjak, hakte in de cola fles:o.. De cola spoot over m'n collega heen. hij helemaal onder de cola, en boos dat ie was LOL:D:D

Jammer dat deze topic is doodgebloed. Vond hem supergrappig.

laat ik het topic dan maar weer tot leven wekken.

-Hoofd stoten tegen van alles en nog wat.

-Falen met BP zonder spotter en om hulp moeten roepen in een healthcenter, alleen maar oude mannetjes en dikke vrouwen.

-schouder uit de kom met ez-bar pullover, deed onwijs veel pijn dus fl**ker ook gelijk die bar uit mn handen en schreeuwen. iederen beet stom aankijken van wtf heeft die gozer?

Een te grote slok water nemen waardoor ik me verslik en ik het water al hoestend uitspuw over de vloer en bankjes.

Een te grote slok water nemen waardoor ik me verslik en ik het water al hoestend uitspuw over de vloer en bankjes.

haha herkenbaar, Ik drink altijd me hele mond vol en dan slik ik alles in 3x door. te grote slok en alles vliegt over de dumbbells. Pokerface en doortrainen:)

laatste set, laatste rep, 70 kilo bankdrukken. Mij zodanig zitten forceren dat ik een luid knallende scheet liet, gelukkig train ik thuis :D

Terug
Naar boven