MuscleMeat

Week 1, oftewel ongetraind, wish me luck.

Bezoekers in dit topic

M'n been na de training. Ik merk dat na ongeveer 10 weken de hele snelle krachtgains voorbij zijn. Ik blijf bij de meeste oefeningen een beetje hangen en maak langzame progressie.
Vandaag begonnen met creatine om te zien of dat een positief effect heeft.

Kracht stats:
Bankdrukken 65kg 9x
Deadlift 80kg (nieuwe gewichten komen binnenkort binnen dus kan nu nog niet zwaarder, vooral mijn techniek aan het verfijnen)
Biceps concentration curls 17,5 kg
Push ups doe ik 1 normale dan 1 met klap ongeveer 15 keer kan ik er dan uit persen.

Commentaar/aanmoediging welkom!

IMG_20180919_110013601_HDR.jpg
 
Dit was vorige week.
Startgewicht: 13 weken geleden 79 kilo
Huidig gewicht: 86 kilo
Bankdrukken nu 10x70kg

exKrTvU (1).jpeg
 
Tof ik train nu officieel met twee keer mijn startgewicht en het voelt heerlijk!

IMG-20181107-WA0003.jpeg
 
Ik val hier per ongeluk in.... maar goed bezig en al behoorlijk zichtbare lichamelijke veranderingen. :thumbs: Ik hoop dat je het leuk blijft vinden en volhoudt!
Zelf heb ik ook de meeste vorderingen thuis gemaakt met redelijk beperkte spullen. Maar uiteindelijk is een rek erg verstandig voor veiligheid en doeltrefende set-up van de lift, als de stang steeds zwaarder en onhanteerbaarder wordt.
 
Ik val hier per ongeluk in.... maar goed bezig en al behoorlijk zichtbare lichamelijke veranderingen. :thumbs: Ik hoop dat je het leuk blijft vinden en volhoudt!
Zelf heb ik ook de meeste vorderingen thuis gemaakt met redelijk beperkte spullen. Maar uiteindelijk is een rek erg verstandig voor veiligheid en doeltrefende set-up van de lift, als de stang steeds zwaarder en onhanteerbaarder wordt.
Thanks!! Ik vind het nog steeds leuk merk ik, vooral omdat er een mooie gestage groei in zit. Omdat ik dat heel precies bij houd weet ik precies of en hoeveel ik ben gegroeid.
Verder is zo'n rek zeker niet ondenkbaar, maar misschien moet ik dan in m'n garage een gym bouwen...
 
Een 'half-rack' is nog redelijk compact en ook prima bruikbaar.
 
Damn gast... goeie progressie al in die paar maanden. Vooral zo door gaan!
 
Damn gast... goeie progressie al in die paar maanden. Vooral zo door gaan!
Thanks! Ik heb geen idee wat normaal is aan progressie, maar ooit heeft iemand me in een grijs verleden een keer gezegd dat je maar 1 tot 2 kilo spieren per jaar erbij kan krijgen, dat heeft mij er onder andere van weerhouden ermee te beginnen, maar dat blijkt nu een onzinverhaal te zijn haha.
 
Thanks! Ik heb geen idee wat normaal is aan progressie, maar ooit heeft iemand me in een grijs verleden een keer gezegd dat je maar 1 tot 2 kilo spieren per jaar erbij kan krijgen, dat heeft mij er onder andere van weerhouden ermee te beginnen, maar dat blijkt nu een onzinverhaal te zijn haha.
Ja als je 5 jaar traint krijg je dat. Nu kan je nog lekker groeien :)
 
Goed bezig hoor, vliegende start gemaakt Visser:thumbs:
 
Goed bezig hoor, vliegende start gemaakt Visser:thumbs:
Thanks! Gaat inderdaad wel lekker, nu aan het cutten om langzaam naar een beter vp te gaan. Ik streef naar een goed te onderhouden 10-12% vet.
 
Nu 3 weken aan het cutten. Begonnen op 87,5 nu op 86,2. Ik wil rond de 84,5 uitkomen dan verwacht ik rond de 12% vet te zitten wat voor nu mijn streven is.

IMG_20181121_122403318.jpg


image1542813796743.jpg
 
Niet helemaal mee eens. Ik denk dat je in het begin met relatief weinig middelen al een hoop vooruit kan gaan. Later ga je natuurlijk meer nodig hebben om de grens te verschuiven. En zoals gezegd, een van de eerste dingen is denk ik, een betere setup (rack) voor squats. Een soort pull-up rek voor aan de deurpost is een goede kleine investering.
 
Back
Naar boven