XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Ok, ik heb nooit serieus gesport in een sportschool dus heb ik ook nooit meegemaakt dat apparatuur bezet is.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, ik heb nooit serieus gesport in een sportschool dus heb ik ook nooit meegemaakt dat apparatuur bezet is.

Bij de sportschool waar ik nu zit (BasicFit) is het bij de tijd en wijle niet normaal......en daarbij hebben ze ook niet heel veel staan. Maar goed hij is zo lekker dichtbij .........

Good morning guys.........gisteravond een LB-training gedaan.......gelukkig hoefde ik maar heel even te wachten tot het squatrack vrij was dus kon ik meteen lekker aan de slag.

Squats
1x20x20
1x14x60
1x8x80
1x6x90
1x4x100, pffff na van de week 3x5 met 100 gedaan te hebben waren mijn beentjes blijkbaar nog niet helemaal hersteld :eek:, dan maar vies pompen
3x8x80, easy, maar beentjes wel lekker vol

RDL
1x20x20
1x14x60
1x8x80
3x8x100, voelde goed. Rug vol :)

Standing calf raises Smith
1x10x80
3x10x100, lekker langzame reps met heul veul squeeze

Leg Press
3x12x120

Leg extensions
1x10x30
1x10x40
2x10x50

Leg curls
1x10x30
3x10x40

En klaar ermee. Vanaf vandaag een weekje vakantie:cool:. Dus een weekje niks te loggen........daarna knallen weer......

Lekker weer hoor Koppie. Kan niet wachten tot ik mijn benen weer kan trainen...De heerlijke pomp van leg extension en leg presses. Al meer dan 2 weken geleden :(

Lekker weer hoor Koppie. Kan niet wachten tot ik mijn benen weer kan trainen...De heerlijke pomp van leg extension en leg presses. Al meer dan 2 weken geleden :(

Ja dat kan ik me voorstellen man.......mag je nog steeds helemaal niks? En is je kuit alweer wat geslonken?

Ja dat kan ik me voorstellen man.......mag je nog steeds helemaal niks? En is je kuit alweer wat geslonken?

Ja, kuit is weer normaal formaat. Ergens jammer, want deze was echt huge :roflol:

Mijn arts had gezegd zeker 4 weken de benen de ontlasten in de sportschool, maar het kriebelt enorm. Ik denk dat ik vanavond op laag gewicht (40 of 50kg ofzo) wat extensions ga doen. Maar zeker geen curls, presses of calf...Zie mezelf ook nog geen DL en squats doen. Ik moet over 2 weken naar London en wil daar wel gewoon lekker rond kunnen lopen.

Ja, kuit is weer normaal formaat. Ergens jammer, want deze was echt huge :roflol:

Mijn arts had gezegd zeker 4 weken de benen de ontlasten in de sportschool, maar het kriebelt enorm. Ik denk dat ik vanavond op laag gewicht (40 of 50kg ofzo) wat extensions ga doen. Maar zeker geen curls, presses of calf...Zie mezelf ook nog geen DL en squats doen. Ik moet over 2 weken naar London en wil daar wel gewoon lekker rond kunnen lopen.

Ik zou dat ook niet durven riskeren inderdaad. Extensions daarintegen moet toch wel gewoon lukken?

Ik zou dat ook niet durven riskeren inderdaad. Extensions daarintegen moet toch wel gewoon lukken?

Ja, daar is de druk op de kuit het minste mee denk ik. En ik ben heeeeeel verstandig...als het niet goed aanvoelt, ga ik gewoon door :hahaha:

Good morning guys.........gisteravond een LB-training gedaan.......gelukkig hoefde ik maar heel even te wachten tot het squatrack vrij was dus kon ik meteen lekker aan de slag.

Squats
1x20x20
1x14x60
1x8x80
1x6x90
1x4x100, pffff na van de week 3x5 met 100 gedaan te hebben waren mijn beentjes blijkbaar nog niet helemaal hersteld :eek:, dan maar vies pompen
3x8x80, easy, maar beentjes wel lekker vol

RDL
1x20x20
1x14x60
1x8x80
3x8x100, voelde goed. Rug vol :)

Standing calf raises Smith
1x10x80
3x10x100, lekker langzame reps met heul veul squeeze

Leg Press
3x12x120

Leg extensions
1x10x30
1x10x40
2x10x50

Leg curls
1x10x30
3x10x40

En klaar ermee. Vanaf vandaag een weekje vakantie:cool:. Dus een weekje niks te loggen........daarna knallen weer......

Heb je je vakantie verlengd?

Zo gister eindelijk weer kunnen trainen. Gezien ik dit weekend vol zit met DJ'en en mijn dochtertje en ik dus helaas niet meer kan dus een FB training gedaan......

Here we go

BOR
1x20x20
1x12x50
3x10x60, gewoon lekker pompen

BP met dumbbells (had graag gewoon BP gedaan, maar bezet....)
1x20x16
1x14x18, heeeee die gozer is nu alweer klaar op de BP.....ik ga switchen, want het is al zo lang geleden (was steeds bezet)

BP
1x5x60
1x4x65, pffff zwaarrrrr
1x2x65, durfde niet verder te gaan zonder spotter (balen dus......zou het kunnen omdat ik het al een tijd niet meer met BB gedaan heb?)
3x5x60

Squats
1x20x20
1x12x60
1x8x80
1x6x90
2x5x100
1x5x90

RDL
1x20x20
1x14x60
1x10x80
1x8x90
3x8x100, dat ging lekkah....

Incline DB BP
1x12x16
1x10x20
2x8x24

Pull ups
8xBW
8xBW
6xBW

Helemaal op maar zo voldaan. Was lekker om weer te knallen........weer gaan weer vrolijk door.

Gewichtupdate......meteen na de vakantie 79,5 (+1,5 kg) en vanmorgen alweer 79,0........

I'm back guys.......helaas niet de vakantie verlengd, had dat wel heel graag gewild......trainen is gister pas weer gelukt. Heb dit weekend een DJ-klus waar heel veel voorbereiding in zit en zat. Zal zo de training meteen ff loggen.
Veel voorbereiding? Is dat niet gewoon een mp3tje opzetten en dan wat fake aan knoppen draaien enzo? :p

1x2x65, durfde niet verder te gaan zonder spotter (balen dus......zou het kunnen omdat ik het al een tijd niet meer met BB gedaan heb?)
Zitten er geen spotters aan het rack? Ik heb n homegym en die hebben al n paar keer mn leven gered :)

Veel voorbereiding? Is dat niet gewoon een mp3tje opzetten en dan wat fake aan knoppen draaien enzo? :p

Zitten er geen spotters aan het rack? Ik heb n homegym en die hebben al n paar keer mn leven gered :)

:mad:, nee zo'n DJ ben ik niet..........:p

Nope geen spotters aan het rack helaas..........

Terug
Naar boven