Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Meestal wel, maar kan ook mijn laptop erop aansluiten hoor hahaha

Zo een die roept: Ik moet nog een hele set voorbereiden en 3 minuten later z'n stick uit z'n binnenzak trekt. "Zo...klaarrrrrr..." Vroegâh waren DJ's nog echte helden, met hun vinyl en SL1200's. Tegenwoordig allemaal fake joh. Zelfs de mengpanelen zijn nep... :thumbd:

• Topic Starter Topic Starter
Zo een die roept: Ik moet nog een hele set voorbereiden en 3 minuten later z'n stick uit z'n binnenzak trekt. "Zo...klaarrrrrr..." Vroegâh waren DJ's nog echte helden, met hun vinyl en SL1200's. Tegenwoordig allemaal fake joh. Zelfs de mengpanelen zijn nep... :thumbd:

Oh maar ik heb zeker wel respect voor de gasten die nog steeds met vinyl kunnen draaien!
Nu heb je inderdaad eindeloos mogelijkheden en voor de echte losers heb je ook nog eens de SYNC knop........ik kan je wel beloven dat de enige knop is die ik nog niet gebruikt heb op mijn pioneer-set.......

Oh maar ik heb zeker wel respect voor de gasten die nog steeds met vinyl kunnen draaien!
Nu heb je inderdaad eindeloos mogelijkheden en voor de echte losers heb je ook nog eens de SYNC knop........ik kan je wel beloven dat de enige knop is die ik nog niet gebruikt heb op mijn pioneer-set.......

Nou...om de rel maar even levend te houden; Ik geloof er geen hol van! Jij SYNC't je de pokken denk ik :hahaha:

Welke stijl draai je? Ben nu wel benieuwd...

Ik hou zelf het meest van deephouse/house. Draai natuurlijk wel meer dan dat. Ligt een beetje aan de vraag.......heb ook al twee modeshows gedaan (en nog 1 binnenkort) en dan wordt de muziek aangeleverd en mag ik proberen het aan elkaar te krijgen (soms een enorme uitdaging omdat het qua stijlen dan ook nog eens ver uit elkaar ligt).

Ik hou zelf het meest van deephouse/house. Draai natuurlijk wel meer dan dat. Ligt een beetje aan de vraag.......heb ook al twee modeshows gedaan (en nog 1 binnenkort) en dan wordt de muziek aangeleverd en mag ik proberen het aan elkaar te krijgen (soms een enorme uitdaging omdat het qua stijlen dan ook nog eens ver uit elkaar ligt).
Wat is je dj naam dan wel? Of heb je dat hier al gezegd, dan weet ik t niet meer.

Dus dan prop je maar een oud usb-stickje erin? :laugh:

Jup zoiets.......hahahaha.......of gewoon fade out en fade in........:rolleyes:

Ok mijn training van gisteravond. Een lekkere UB geknald en dat terwijl ik me gister overdag niet goed voelde.
PWO van XXL erin en gaan met die banaan

BP
1x20x20
1x12x40
1x8x50
1x5x60
2x4x65, pff zwaaaaarrrrrr :mad:, maar al wel weer iets meer dan vorige training
1x3x65, kreeg er niks meer uit
2x5x60

Incline DB BP
4x8x22

Pull ups
3x8xBW, laatste rep van de laatste set was met trillende armen :eek:

One arm DB row
3x10x26

Alternating db curl
3x8x12

Rope push down
1x16x12,5
3x12x15

Side raises
1x10x6
2x10x8

Leeg en tijd op. Snel naar huis en lekker eten en pootjes omhoog op de bank.

Gewicht update vanmorgen 78,1 kg.

Vandaag rustdag (al moet ik wel een bank verhuizen met een maatje) en morgen weer LB.:cool:

Change of plans.........gisteravond viel er een afspraak uit en had ik ineens een klein uurtje om toch naar de gym te gaan.........LB is het dus geworden. Helaas was ik blijkbaar niet de enige bij wie afspraken waren uitgevallen, sjees wat was het weer eens druk. Gelukkig was ik net op tijd om meteen het squat rack in te kunnen duiken.

Here we go.

Squats
1x20x20
1x12x60
1x8x80
1x6x90
2x5x100, heavy en ik moet nog een bank gaan sjouwen met een stuk lopen met dat kreng in de handen........toch maar verstandig zijn en iets verlagen
2x6x90 om het af te maken

RDL
1x20x20
1x12x60
1x10x80
1x8x100, f**k it.......iets verhogen.......
2x8x105, merk hierbij dat mijn grip ook steeds beter wordt.....mooie bijkomstigheid

Standing Calf raises Smith
1x16x60
3x10x100, slowwwwww reps........burnnnnnnnn

Leg press......bezet, leg curl........bezet, leg extension........bezet en geen tijd om te wachten.....

DB lunges dan maar
3x10x14/dumbbell, pffffff zweten als een gek, het was ook zo benauwd en vochtig.........

Bank naar beneden gesjouwd.........100 meter ermee lopen en dan weer omhoog........voelde ik goed, helemaal op.....

Vanavond dus maar lekker een UB weer knallen.......zin an

en mijn log van gisteravond.........een lekkere training in een gym die langzaam leegliep.....heerlijk.......

BOR
1x20x10
1x16x30
1x12x50
3x8x70, lekkerrrrrr

BP
1x20x20
1x12x40
1x8x50
1x5x60
1x2x70, toch nog iets te hoog gegrepen.....balen
4x5x60, om ff het gevoel weer terug te krijgen

Reverse lateral pull down
1x12x50
3x10x70, lekkere pomp zeg

Incline DB BP
1x10x22
1x10x24
1x9x24, laatste rep kreeg ik er echt niet meer uit...........kop helemaal rood...haha

Skull crushers
3x10x30

EZ-bar curls
3x10x30

Triceps dips
1x12xbw
1x9xbw, ook hier kreeg ik er echt niet meer uit......

Side raises
3x10x7

Vanmorgen opgestaan met een vieze spierpijn in de benen..........vanavond wel of niet LB trainen?

Mooie training!
Wel natuurlijk!

Vanavond gewoon rustig aan beginnen met het doel om je normale gewichten te pakken, lukt dat niet, dan kan je altijd nog wat lichter gaan.

Terug
Naar boven