- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Quoted for sexyness. (Die rechter he, die linker laat ik m'n hond nog niet overheen gaan)
Ziet er goed uit player! Hoe lang is ze, 1.65 ofzo?![]()
Ze is 16 jaar btw, niet dat jullie denken dat ik van kleine / jonge meisjes hou. 
waarom doe je je gezicht weg op een relax pose foto![]()

Hehe
Thanks, Euhm, denk wat kleiner, ben zelf 1.84 ongeveerZe is 16 jaar btw, niet dat jullie denken dat ik van kleine / jonge meisjes hou.
Omdat et 's nachts was en ik opeens een flits in men gezicht kreeg die aardig onverwachts was terwijl ik wist dat er een foto gemaakt werd![]()

You had hit it, I've hit it
dan zeg ik nietsmijn chick is ook 16
bas die foto op je avatar, geweldig!

Pedobear (L) SniperX
haha ik vind het wel gezellig, eindelijk leven in mijn logje!Daarom.
18 en 16 is goed te doen, maar lower dan dat niet...
En ik stel voor dat we Bas z'n log minder gaan spammen. Brute avatar Bas, Buzz Lightyear![]()

Laten we het maar niet over jouw avontuurtje in de caravan hebben Buzz. (Terugpakkertej @ pedobear)
altijd als sniper in de burt is, dan keldert het niveau naar ongezien lage waarden...Nou ik zat dus in mijn caravan, en toen kwam er een boef en ik vloog op em af, toen heb ik hem overmeesterd en overgeleverd aan de politie.
Wat een niveau hier.
Laten we het maar niet over jouw avontuurtje in de caravan hebben Buzz. (Terugpakkertej @ pedobear)