XXL Nutrition

Work hard -> Gain Muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Damn dit is echt klote.
Men ouders hebben een pakje peuken op men kamer gevonden, lag hier nog van een vriend die bleef slapen samen met een fles whiskey.
Is niet de eerste keer dat ze peuken gevonden hebben want vorig jaar 'rookte' ik, ja zo'n k*t 2e klassertje die het stoer vind om te roken lol.
Nu geloven ze dus niet dat het niet van mij is.

Dat is opzich niet mijn probleem, maar nu zijn ze zo chaggereinig dat ze alles nu controleren en gaan ze ook helemaal uitzoeken wat whey is. Toen zagen ze; zorgt voor meer spiergroei, en ja, dat kan niet goed zijn. Weer wat citaten voor het verstandlozen topic.

Maar nu komt het er op neer dat ik geen whey op vakantie mee mag nemen, omdat ze eerst willen uitzoeken wat het precies is en men vader zegt. "Ja de douane geloofd niet meteen dat wat op de verpakking staat er ook echt in zit". Dus ik zeg; Douane? We gaan naar Frankrijk! En dan komen ze met "je weet maar nooit".

Wel klote dus, ga proberen op vakantie zo veel mogelijk en zo regelmatig mogelijk te eten..

was het wel een goede whisky?

Straks nog feestje, vanacht naar Frankrijk!
Ben dus paar weekjes niet online, wanneer we terug zijn is nog niet helemaal duidelijk, denk over 2 / 2½ week wel.

Allemaal een hele fijne vakantie nog toegewenst! :D

whey is overrated man:D

No worries

Jij ook, en niet te veel zuipen he! ;)

Ooh, Bas, amuseer je daar hé! :D

Ga je daar trainen of gewoon lekker chillen? :) Nog een fijne reis toegewenst!

Damn dit is echt klote.
Men ouders hebben een pakje peuken op men kamer gevonden, lag hier nog van een vriend die bleef slapen samen met een fles whiskey.
Is niet de eerste keer dat ze peuken gevonden hebben want vorig jaar 'rookte' ik, ja zo'n k*t 2e klassertje die het stoer vind om te roken lol.
Nu geloven ze dus niet dat het niet van mij is.

Dat is opzich niet mijn probleem, maar nu zijn ze zo chaggereinig dat ze alles nu controleren en gaan ze ook helemaal uitzoeken wat whey is. Toen zagen ze; zorgt voor meer spiergroei, en ja, dat kan niet goed zijn. Weer wat citaten voor het verstandlozen topic.

Maar nu komt het er op neer dat ik geen whey op vakantie mee mag nemen, omdat ze eerst willen uitzoeken wat het precies is en men vader zegt. "Ja de douane geloofd niet meteen dat wat op de verpakking staat er ook echt in zit". Dus ik zeg; Douane? We gaan naar Frankrijk! En dan komen ze met "je weet maar nooit".

Wel klote dus, ga proberen op vakantie zo veel mogelijk en zo regelmatig mogelijk te eten..

ja das balen, gewoon sarcastisch aanpakken.
van: ja ik rook 3 pakjes sigaretten per dag, en ik drink ook iedere avond stiekem een fles whisky das goeie mama

Fijne vakantie Bas.

whey is overrated man:D

No worries

Hehe, je hebt wel gelijk ja, je kan als je wil al je eiwit uit je voeding halen.

Jij ook, en niet te veel zuipen he! ;)

Zal ik doen:D

Ooh, Bas, amuseer je daar hé! :D

Ga je daar trainen of gewoon lekker chillen? :) Nog een fijne reis toegewenst!

Er is een sportschool op de camping, ik weet niet hoe groot/klein en wat er allemaal is. Als er mogelijkheid is om daar in te trainen doe ik het, maar als het niet kan, dan niet, ga niet in de omgeving een gym zoeken. Thanks M8!

ja das balen, gewoon sarcastisch aanpakken.
van: ja ik rook 3 pakjes sigaretten per dag, en ik drink ook iedere avond stiekem een fles whisky das goeie mama

Hahah je hebt gelijk!

Thanks sniper, en trainen jij!

+1

als je maar genoeg kcals binnen krijgt maakt het allemaal niks uit, zeker niet als beginner.

Dat wist ik niet :) thanks

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je EPK opnieuw punten kan geven.
Helaas

On topic
Fijne vakantie Bas

Ben weer terug.
Was een lekkere vakantie!
Eerst weekje in de Vandez, kwam neer op; naar et strand met vrienden/vriendinnen, zwemmen en feesten. Was erg gezellig, had veel Nederlandse, Engelse en Franse vrienden en vriendinnen.
Had in de Vandez een leuk engels meisje leren kennen, Abbey (jaja pics or didn't happen), was mijn vriendin daar, enige nadeel was dat ze me Buzz Lightyear noemde omdat engelsen blijkbaar geen Bas kunnen uitspreken.
2x met der vader getraint, gewoon compounds gepakt, alleen pakte hij zo'n 40-70 kg meer per oefening.
Daarna naar een camping 30 km van Parijs af.
Eerste dag naar Disneyland geweest (:')), als iemand daar ooit komt, ga naar het restaurant en bestel monster burgers! Die zijn echt geniaal. Dat is een big mac, alleen dan alles qua omvang groter, en de onderste hamburger is vervangen door kipfilet.

Zal straks wel foto van Abbey posten. Ga nu even wat eten en daarna even op bed leggen denk ik. We hadden in de sta caravan bedden van 70 cm breed en 180 lang, en dat werkt voor mij niet. Thuis heb ik lekker 140 bij 210.

Ik ga waarschijnlijk donderdag of vrijdag weer trainen.

welcome back!
leuke vakantie was het zo te horen

hehe hele vakantie niks zuipen. pfff ik zou de verleiding niet aan kunnen
netjes, probeer dat zou te houden

hehe hele vakantie niks zuipen. pfff ik zou de verleiding niet aan kunnen
netjes, probeer dat zou te houden

Ja had met mezelf afgesproken om hele vakantie niet te drinken op 1 dag na, dat is gelukt, alleen de laatste dag was uit de hand gelopen wat uitliep op kotsen, dat doe ik dus ook nooit weer. :o

Welcome back Bas! :D

Ziet er mij een enorm prettige vakantie uit! Zeker met dat meisje!:rolleyes:

Hmh..ben benieuwd hoe mijn vakantie gaat verlopen, hopelijk ook zo leuk!

Nu terug naar het ijzer en heffen maar makker!:wl:

Hey Bas :D
Ouwe player, Abbey :D
Al mee gezoend? :D
En leuk dat ze je een knuffel gaf (zo'n knuffel die je vast kan houden, niet knuffelen) :p

Playert! Trainze

"you're my hero" :roflol:

Beloofd is beloofd:

wcfl39.jpg

Is niet zo'n hele mooie foto, maar heb even geen andere hier. Ik kan iig verzekeren dat ze een lief gezichtje heeft een geen verkeerd lichaam :')

Beloofd is beloofd:

wcfl39.jpg

Is niet zo'n hele mooie foto, maar heb even geen andere hier. Ik kan iig verzekeren dat ze een lief gezichtje heeft een geen verkeerd lichaam :')

Quoted for sexyness. (Die rechter he, die linker laat ik m'n hond nog niet overheen gaan :p)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven