XXL Nutrition

Work hard -> Gain Muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bench Press
5 x 25
5 x 30
5 x 37,5
5 x 45
5 x 50
1 x 55 (PR)

BOR
5 x 25
5 x 30
5 x 37.5
5 x 42,5
5 x 50

+ wat assistance

Commentaar
Gister 50 KM gefietst, daarom niet gesquad, te veel spierpijn.
Was om half 11 vrij, heb tot half 12 Spanksta´s gym gezocht, kom ik binnen verteld die vrouw dat ze gaan sluiten haha, naja vrijdag beter:D.
Daarna weer terug gefietst naar Fit for Free, kwam al bezweet binnen van de hitte:D.
Op de bench press eens 1 x 55 gedaan, had nog energie over en wist dat ik het kon.. Nu op bouwen naar de 1 x 60.
Voelde me weer prima vandaag!

Netjes Bas ;)

Whooh! Mooie PR op die bench! :wl:

Vreet maar veel, je zal wel veel verbrandt hebben met dat fietsen :D

Ja hoor, weer een buffel training, jammer dat je erg laat was! Vrijdag beter!

Ja hoor, weer een buffel training, jammer dat je erg laat was! Vrijdag beter!

Haha, eerst was er een weg afgesloten die ik op mijn route planner had, toen kon k niet langs het kanaal door drakenboot, toen kon ik zo'n weg niet vinden.. Toen kwam ik eindelijk op kayersdijk, was ik langs de mezenweg gefietst tot ongeveer andere kant van apeldoorn, weer terug gefietst en toen zag ik mezen weg, dus k daar in, maar ik zoeken naar een groot gebouw dus ik fiets er gewoon langs heen, weer terug en toen zag ik het:D. haha inderdaad, vrijdag beter.

Gefeliciteerd beest ! ****ing mooie pr.....

50 km gefietst? damn dat is zwaar maar erg katabool voor spieropbouw...niet meer doen dus.
mazzel

Gefeliciteerd beest ! ****ing mooie pr.....

50 km gefietst? damn dat is zwaar maar erg katabool voor spieropbouw...niet meer doen dus.
mazzel

Haha dankje Mos.
Ja, ik fiets wel eens met men pa naar men opa en oma in zwolle, haha katabool valt wel mee, elke febo & Mac onderweg zo'n beetje gehad:D, en buiten dat onderweg nog zo'n 12 bammetjes met kipfilet gegeten, i (L) kipfilet.

Als ik 1 x 60 KG gehaald heb, het liefst met video, ga ik voor massa.
Hoger volume dus.
Wel een zeer doordacht schema, geen ge'ouwehoer dus.
Ik laat jullie weten als ik wat heb.

Heel veel respect voor je Basiclove :).. ik doe het je niet na.. (al ben ik pas begonnen) ga zo door :)

Haha dankje Mos.
Ja, ik fiets wel eens met men pa naar men opa en oma in zwolle, haha katabool valt wel mee, elke febo & Mac onderweg zo'n beetje gehad:D, en buiten dat onderweg nog zo'n 12 bammetjes met kipfilet gegeten, i (L) kipfilet.

Ah ok op rustig tempo dus en voldoende voedsel voor onderweg top..
Dan is het goed beest;)

Haha dankje lennart, ik train ook pas sinds maart.
De tijd gaat snel:D.

Ik heb het vooral dat ik altijd zin heb om te gaan naar de gym :P.. maarja.. woensdag ga ik met school 1 uur fitnessen & 1 uur spinnen.. dus vrijdag kan ik pas weer mijn eigen programma volledig afwerken:(

LOL bout die fiets vandaag.. Is echt een bende in Apd naar die drakenbende!
Wat ik al zei het is een hele kleine sportschool.. Maar wel de meest hardcore in Apd!!

Vrijdag gaan we squaten! Dat zeker! Ben er rond half 11!
Ga je Woensdag trouwens nog trainen? Ik ga dan miss bij F4F, Ook smorgens om half 11 ongeveer.. En dan smiddags ga ik wss naar tha Beach!!

Nu ja dan ga ik naar B2B vndaag denk ik ;)

LOL bout die fiets vandaag.. Is echt een bende in Apd naar die drakenbende!
Wat ik al zei het is een hele kleine sportschool.. Maar wel de meest hardcore in Apd!!

Vrijdag gaan we squaten! Dat zeker! Ben er rond half 11!
Ga je Woensdag trouwens nog trainen? Ik ga dan miss bij F4F, Ook smorgens om half 11 ongeveer.. En dan smiddags ga ik wss naar tha Beach!!

Nu ja dan ga ik naar B2B vndaag denk ik ;)

Sorry man, was had gister avond feestje had je reactie dus niet gezien..
Hehe nice, surfen toch? Skim boarden is et enige wat ik een beetje kan :D.

OT: Brinta cake zit er nu in de magnetron, rond 1 of 2 uur ga ik trainen, dan naar men meissie helpen oppassen op 4 baby's ???, damn zij mag de poepluiers doen whaha, en daarna naar Go ahead eagles - sc Heereveen

gister:

Squat in smith
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 70

Incline DB Press 30°
5 x 14
5 x 16
5 x 20
5 x 22

Deadlift
5 x 50
5 x 55
5 x 65
5 x 75

Commentaar:
Wat een ****ing hitte laatste paar dagen.. Demotiveerd me echt, heb al 2 dagen niet fatsoenlijk gegeten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven