XXL Nutrition

Work hard -> Gain Muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ah, Bas :D Respect voor die bench press, je hebt duidelijk een sterk bovenlichaam!

Ja, idd die warmte is echt irritant, daarom ga ik 's ochtends trainen:rolleyes:

Jup het is echt retewarm. Maar ik ga er niet over zeiken want in de winter verlang je weer naar de zomer ;).

Nette training man.

Wat heb ik gemist :eek:, je meissie? Oppassen leer je ook weer van he :D.
En hoe was Go ahead? Beter ga je naar Heracles voor echt voetbal :D;).

Ah, Bas :D Respect voor die bench press, je hebt duidelijk een sterk bovenlichaam!

Ja, idd die warmte is echt irritant, daarom ga ik 's ochtends trainen:rolleyes:

Ik nu ook, 's middags ga je zowat dood. Vandaag is het niet anders, in de middag trainen..

• Topic Starter Topic Starter
Jup het is echt retewarm. Maar ik ga er niet over zeiken want in de winter verlang je weer naar de zomer ;).

Nette training man.

Klopt heb je gelijk in. Haha was wel gezellig, 2e minuut voor tijd scoorde eagles bijna, laatste minuut scoort heereveen :(. Haha gertjan verbeek was er nog met peter bosch, peter bosch woont bij mij in de buurt en zijn zoon voetbalt bij eagles in et eerste.

Niet zeuren jongens, gewoon trainen en eten. De warmte mag geen excuus zijn om niet te trainen of eten.

Nette training bas, je gaat hard. Blijf doorknallen, ik ben benieuwd hoe je over 2 jaar er bij staat.

Niet zeuren jongens, gewoon trainen en eten. De warmte mag geen excuus zijn om niet te trainen of eten.

Nette training bas, je gaat hard. Blijf doorknallen, ik ben benieuwd hoe je over 2 jaar er bij staat.

Je hebt gelijk.. Gewoon vreten!

Bedankt, ben ik zelf ook nieuwsgierig naar, maar dat zien we dan wel weer:D. Ik probeer vrijdag 1 x 60 te drukken, dan kan ik vanaf volgende week vol voor de massa gaan.

Nette training man.

Van kracht training weet je al niks, maar ook geen **** van voetbal zo te zien.

Van kracht training weet je al niks, maar ook geen **** van voetbal zo te zien.

:roflol:

Ontopic: wees geen p*ssy's en gewoon eten en trainen als een beest in die warmte! Doe net alsof je voor Mr.O gaat, dan denk je ook **** de zomer. ;)

Je hebt gelijk.. Gewoon vreten!

Bedankt, ben ik zelf ook nieuwsgierig naar, maar dat zien we dan wel weer:D. Ik probeer vrijdag 1 x 60 te drukken, dan kan ik vanaf volgende week vol voor de massa gaan.

Milk, my friend. Niet te koud, niet teveel tegelijk anders komt het er allemaal weer uit.

Maar melk is voor mij de key met dit weer. :D
Voor de rest nette trainingen man. Die 1 x 60 Bench Press is within reach.

Milk, my friend. Niet te koud, niet teveel tegelijk anders komt het er allemaal weer uit.

Maar melk is voor mij de key met dit weer. :D
Voor de rest nette trainingen man. Die 1 x 60 Bench Press is within reach.

Correctie: CHOCOMELK! :hedbang:

Net getraint, geen noemenswaardige gewichten. Bench Press na 1 x 50 KG gestopt omdat ik weer wat voelde in mijn pols. Squat en BOR ging wel lekker. Bij hammer curls kwam er zo'n takke wijf (50>>>>>>>>>) zagen dat ik de dumbbell verkeerd vast had, want nu heb je de helft boven je hand en de helft onder je hand dan kan je net zo goed een lager gewicht pakken en de dumbbell overdwars houden (WTF?XD). Wide lat pull down -> ik moest onderhandse grip van der pakken anders kon ik een spierscheur krijgen. Haha toen ben ik boos weg gelopen en naar huis gegaan. Ik heb wel besloten vanaf nu 2 weken massa te gaan pakken, en dan de 3e week toppen.

Je moet gewoon doen wat het sheetje je van billstar je vertelt. Ik lees nu 'massa pakken' en toppen etc.. Geloof me, met billstar zal jij kilo's pakken als je goed eet dr bij.
het schematje is misschien een beetje saai, maar je gaat er wel gewoon goed vooruit. En laat die curls ook maar achterwege enzo, beter ga je chinnen en dippen als assistance.

Je moet gewoon doen wat het sheetje je van billstar je vertelt. Ik lees nu 'massa pakken' en toppen etc.. Geloof me, met billstar zal jij kilo's pakken als je goed eet dr bij.
het schematje is misschien een beetje saai, maar je gaat er wel gewoon goed vooruit. En laat die curls ook maar achterwege enzo, beter ga je chinnen en dippen als assistance.

Ik twijfel echt. Ik wil namelijk ook wel eens iets anders proberen.. Eten doe ik sowieso goed (veel).

+1 ...hij moet gewoon volhouden!

Oke maatjes. Ik word DBB-Bill Starr proef konijn. Vanaf nu ook weer fatsoenlijke eten, geen p*ssy shit omdat het 'te warm' is. Tot ik op vakantie ga kan ik nog 2 weken bill starr doen, dan de maandag ook nog, en de woensdag filmpjes maken van mijn lifts. Dat staat dus op de planning voor ik op vakantie ga. Doelen blijven zoals ze waren voor 24 juli 1 x 60 BP en 75 KG BW (Minimaal).

Jaah! Goed zo :D Die bench press komt er heus wel hoor :wl:

Ik nu ook, 's middags ga je zowat dood. Vandaag is het niet anders, in de middag trainen..

bij ons is het gewoon koel in de sportschool, ga 's avonds om 9 uur altijd.

Basiclove, ziet er zeer netjes uit jonge! blijf em zeker volgen.

K*t man, we moeten echt eens samen gaan trainen! Jammer dat je training niet zo lekker liep.. Maar dat komt wss door de hitte!

K*t man, we moeten echt eens samen gaan trainen! Jammer dat je training niet zo lekker liep.. Maar dat komt wss door de hitte!

Warmte viel wel mee. Was meer dat ik boos werd van die zagende oude tante. Eigenlijk zou ik daar motivatie uit moeten halen maar het tegenover gestelde gebeurde. Volgende keer beter.

Over een paar jaar ben ik een beest.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven