MuscleMeat

Work hard -> Gain Muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Squat Smith
5 x 50
5 x 60
5 x 72.5
5 x 82.5
5 x 92.5

Bench Press
5 x 25
5 x 32.5
5 x 37.5
5 x 45
5 x 50

BOR
5 x 25
5 x 32.5
5 x 37.5
5 x 45
5 x 50

Commentaar
Niet al te hoge weights, training met gemak doorlopen :D.

Netjes :thumbs:

nette training, leuke stats al voor je leeftijd

Wow, moet wel een korte training zijn geweest:D Ikzelf zou me bijna niet voldaan voelen omdat ik nog meer spieren zou willen aanpakken, maarja nu is jouw doel die bench en daar gaat het om makker! :cool: Daarna lekker overal massa pakken :wl:

Squat vindt ik wel heel netjes!

Oke wake-up. Gejank is weer voorbij. Ben nu weer goed aan het eten, zoveel als ik binnen kan krijgen + meer. Geen eigen schema's, Bill Starr, niets 'plezier', ik wil gewoon een t*ring vet fysiek, ik wil geen plezier. Dat doe ik wel in ****ing andere uurtjes, niet in de sportschool.

(Nu 4 boterhammen met pindakaas + Liter melk)

Al lekkere gewichten voor je leeftijd! Kunnen sommige jongens van je leeftijd een voorbeeld aan nemen ;) Keep up pumping!

Oke wake-up. Gejank is weer voorbij. Ben nu weer goed aan het eten, zoveel als ik binnen kan krijgen + meer. Geen eigen schema's, Bill Starr, niets 'plezier', ik wil gewoon een t*ring vet fysiek, ik wil geen plezier. Dat doe ik wel in ****ing andere uurtjes, niet in de sportschool.

(Nu 4 boterhammen met pindakaas + Liter melk)

Dat is de instelling bas, no pain no gain. Jij komt er wel junior.

Gaat lekker hier Bas, veel aan het vreten zie ik! :meal:

Dedicated! :wl: Nu even een power napje nemen!

Haha, vreten of men leven er vanaf hangt. Is ondertussen ook mooi droog geworden, ga straks maar eens naar de gym :D. Wat is een power napje?:P

kom hier ook maar eens piepen :p
je gaat goed jongen, maar waarom squatten in een smith??
Anyways, keep up the good work!

kom hier ook maar eens piepen :p
je gaat goed jongen, maar waarom squatten in een smith??
Anyways, keep up the good work!

1. Ze hebben geen squat rack
> eigen schuld, had ik zelf maar moeten verdiepen in trainen voordat ik daar een jaar abbonoment wou.
2. Ze willen geen squat rack aanschaffen
> belachelijk, ik ben weg na dit jaar.
3. Zijn er geen andere mogelijkheden?
> Jawel, ik squatte eerst uit de bench press, maar dat wordt echt te gevaarlijk met +- 80 KG, en ik krijg boze reacties van mede-sporters en instructeurs.

Er is dus echt geen andere mogelijkheid. Vanaf volgend jaar maart zit ik bij back 2 basics, dat is waar spanksta ook traint.

1. Ze hebben geen squat rack
> eigen schuld, had ik zelf maar moeten verdiepen in trainen voordat ik daar een jaar abbonoment wou.
2. Ze willen geen squat rack aanschaffen
> belachelijk, ik ben weg na dit jaar.
3. Zijn er geen andere mogelijkheden?
> Jawel, ik squatte eerst uit de bench press, maar dat wordt echt te gevaarlijk met +- 80 KG, en ik krijg boze reacties van mede-sporters en instructeurs.

Er is dus echt geen andere mogelijkheid. Vanaf volgend jaar maart zit ik bij back 2 basics, dat is waar spanksta ook traint.
pft laat ze boos kijken, het zijn mong*len die niets gaan bereiken, jij wel ;)

maarja als je het te gevaarlijk vind gaat het vertrouwen van de lift ook naar beneden end an zit je pas echt in de problemen, dus zou het nu nog even in smith doen en dan gwn met losse bb in b2b :p maar pas op, je zal niet evenveel kunnen als in de smith ;)

pft laat ze boos kijken, het zijn mong*len die niets gaan bereiken, jij wel ;)

maarja als je het te gevaarlijk vind gaat het vertrouwen van de lift ook naar beneden end an zit je pas echt in de problemen, dus zou het nu nog even in smith doen en dan gwn met losse bb in b2b :p maar pas op, je zal niet evenveel kunnen als in de smith ;)

Klopt, ik kwam tot 5 x 80 los, en ik pak nu met gemak 12,5 KG meer in de smith, misschien wel 20, dus dat wordt weer even wennen, maar goed, beter dan niet squatten i.m.o. Ik weet dat het niet optimaal is maar er is even geen andere mogelijkheid.. Ik kan misschien wel eens in de zoveel tijd proberen te front squatten, maar dan moet ik eerst de techniek goed krijgen, want ik krijg met zowel front squatten en power cleanen de barbell niet op men schouders maar enkel op men polsen, daardoor heb ik ook een blessure opgelopen..

zou dan voor box squat gaan ;)
techniek van back squat zit er in en je gaat explosiever met een box squat, kan alleen maar gunstig zijn voor je backsquat

zou dan voor box squat gaan ;)
techniek van back squat zit er in en je gaat explosiever met een box squat, kan alleen maar gunstig zijn voor je backsquat

Box Squat is het zelfde als back squat toch? Alleen dan met een "box" aka bankje tussen je benen waar je elke rep op rust?

Squat Smith
5 x 50
5 x 60
5 x 72.5
5 x 72.5

Incline Dumbbell Press Totaal
5 x 28
5 x 34
5 x 36
5 x 40

Deadlift
5 x 60
5 x 60
5 x 67.5
5 x 77.5

Commentaar
Ging weer lekker vandaag, incline op 2e stand ging super.

Netjes beestje :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven