Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke wake-up. Gejank is weer voorbij. Ben nu weer goed aan het eten, zoveel als ik binnen kan krijgen + meer. Geen eigen schema's, Bill Starr, niets 'plezier', ik wil gewoon een t*ring vet fysiek, ik wil geen plezier. Dat doe ik wel in ****ing andere uurtjes, niet in de sportschool.
(Nu 4 boterhammen met pindakaas + Liter melk)
Al lekkere gewichten voor je leeftijd! Kunnen sommige jongens van je leeftijd een voorbeeld aan nemenKeep up pumping!
Dat is de instelling bas, no pain no gain. Jij komt er wel junior.

..net ontbeten met 1 L melk waarvan 300 cc met 200 g brinta

kom hier ook maar eens piepen
je gaat goed jongen, maar waarom squatten in een smith??
Anyways, keep up the good work!
pft laat ze boos kijken, het zijn mong*len die niets gaan bereiken, jij wel1. Ze hebben geen squat rack
> eigen schuld, had ik zelf maar moeten verdiepen in trainen voordat ik daar een jaar abbonoment wou.
2. Ze willen geen squat rack aanschaffen
> belachelijk, ik ben weg na dit jaar.
3. Zijn er geen andere mogelijkheden?
> Jawel, ik squatte eerst uit de bench press, maar dat wordt echt te gevaarlijk met +- 80 KG, en ik krijg boze reacties van mede-sporters en instructeurs.
Er is dus echt geen andere mogelijkheid. Vanaf volgend jaar maart zit ik bij back 2 basics, dat is waar spanksta ook traint.

maar pas op, je zal niet evenveel kunnen als in de smith 
pft laat ze boos kijken, het zijn mong*len die niets gaan bereiken, jij wel
maarja als je het te gevaarlijk vind gaat het vertrouwen van de lift ook naar beneden end an zit je pas echt in de problemen, dus zou het nu nog even in smith doen en dan gwn met losse bb in b2bmaar pas op, je zal niet evenveel kunnen als in de smith
![]()
zou dan voor box squat gaan
techniek van back squat zit er in en je gaat explosiever met een box squat, kan alleen maar gunstig zijn voor je backsquat