- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er niet slecht uit kerel
die dumbbell press, is dat in elk hand 40kg of in elk hand 20kg![]()

zoniet heb je idd nette armenah ik dacht al, schrok evenStaat bij: totaal, dus elke hand 20
Was het maar elke hand 40 kg![]()

Netjes man! Armen lopen voor, of borst loopt achter?
denk dat armen wat opgeduwd worden tegen de zijkantzoniet heb je idd nette armen

goed toch! Vind het brutaal voor je leeftijd man! Profiteer ervan zou ik zeggen.. Rond je 16e is je testosteron op zn hoogst, dat is gainen met 2 vingers in je neus!
mag je zien als compliment jaNee is niet zo, mag ik het dus opvatten als een compliment?
Haha, dankje henk! Zo makkelijk zal het vast niet gaan, maar dat zien we dan wel! Ik probeer gewoon zoveel mogelijk er uit te halen!

Netjes Bas! Jouw fysiek is veel beter dan de mijne hoorDus wees maar niet bang dat ik je voorbij steek ofzo, je zal altijd wat verder staan dan mij
Incline db presses zijn behoorlijk sterk!!
het enige wat jij moet doen is veel eten
geen zorgen maken over 'achterlopen' bla bla onzinshit. Volg het schema zoals het hoort, en je zult gainen.
Maar je moet niet b**chen over bovenkantborst die achterloopt ofzo..
Wat wel achterloopt is je deadlift, daar zou ik eens flink op gaan trainen
want zoals je weet is de deadlift een beetje the king of exercise

het enige wat jij moet doen is veel eten
geen zorgen maken over 'achterlopen' bla bla onzinshit. Volg het schema zoals het hoort, en je zult gainen.
Maar je moet niet b**chen over bovenkantborst die achterloopt ofzo..
Wat wel achterloopt is je deadlift, daar zou ik eens flink op gaan trainen
want zoals je weet is de deadlift een beetje the king of exercise