Fitness Seller

Work hard -> Gain Muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
netjes hoor! Nette Incline's!

• Topic Starter Topic Starter
25zrqps.jpg

8 juli 2009

Twijfelde of ik hem moest posten (hoog super dude gehalte), maar toch overgehaald & gedaan. In zwart - wit omdat ik best nog wat zonnebank-jes kan gebruiken!

ziet er niet slecht uit kerel ;)

die dumbbell press, is dat in elk hand 40kg of in elk hand 20kg???

Netjes man! Armen lopen voor, of borst loopt achter?

denk dat armen wat opgeduwd worden tegen de zijkant ;) zoniet heb je idd nette armen

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Staat bij: totaal, dus elke hand 20 :D
Was het maar elke hand 40 kg :D
ah ik dacht al, schrok even :D

goed toch! Vind het brutaal voor je leeftijd man! Profiteer ervan zou ik zeggen.. Rond je 16e is je testosteron op zn hoogst, dat is gainen met 2 vingers in je neus!

denk dat armen wat opgeduwd worden tegen de zijkant ;) zoniet heb je idd nette armen

Nee is niet zo, mag ik het dus opvatten als een compliment?:D

goed toch! Vind het brutaal voor je leeftijd man! Profiteer ervan zou ik zeggen.. Rond je 16e is je testosteron op zn hoogst, dat is gainen met 2 vingers in je neus!

Haha, dankje henk! Zo makkelijk zal het vast niet gaan, maar dat zien we dan wel! Ik probeer gewoon zoveel mogelijk er uit te halen!

Nee is niet zo, mag ik het dus opvatten als een compliment?:D

Haha, dankje henk! Zo makkelijk zal het vast niet gaan, maar dat zien we dan wel! Ik probeer gewoon zoveel mogelijk er uit te halen!
mag je zien als compliment ja :p
zo makkelijk gaat het inderdaad niet... anders zou elke 16-jarige een massamonster zijn... :D

Ik wil bill starr blijven doen, maar wel even wat meer na druk leggen op bovenkant borst. Flat en incline dus omwisselen.
Er bestaat bij ons geen mogelijkheid om los te incline benchen, wel incline db press, of de smith. Rev raadde mij in de smith aan, en dat wil ik dus ook gaan doen.

gewicht op die foto ?

Netjes man die incline dumbbell press!

Netjes Bas! Jouw fysiek is veel beter dan de mijne hoor:o Dus wees maar niet bang dat ik je voorbij steek ofzo, je zal altijd wat verder staan dan mij:cool:

Incline db presses zijn behoorlijk sterk!!

Ik weet het niet, heb me al een tijdje niet meer gewogen, doe ik voor ik op vakantie ga weer.

Netjes man die incline dumbbell press!

Netjes Bas! Jouw fysiek is veel beter dan de mijne hoor:o Dus wees maar niet bang dat ik je voorbij steek ofzo, je zal altijd wat verder staan dan mij:cool:

Incline db presses zijn behoorlijk sterk!!

Thanks Yosh en Jef, ik zit alleen nog te kloten met welke stand ik hem moet hebben. 1e keer heb ik het gevoel dat ik me schouders meer train dan me borst en de andere keer heb ik het idee dat hij te plat staat..

Goed bezig voor 14 jaar. Ga zo door. Aardige arm al op de foto zie ik;)

Zoals jullie zien loopt borst dus achter.
Tell me what to do.

het enige wat jij moet doen is veel eten
geen zorgen maken over 'achterlopen' bla bla onzinshit. Volg het schema zoals het hoort, en je zult gainen.
Maar je moet niet b**chen over bovenkantborst die achterloopt ofzo..
Wat wel achterloopt is je deadlift, daar zou ik eens flink op gaan trainen
want zoals je weet is de deadlift een beetje the king of exercise

geen zorgen maken over 'achterlopen' bla bla onzinshit. Volg het schema zoals het hoort, en je zult gainen.

Thanks man, ik weet niet hoe je het voor me kaar krijgt maar altijd als ik et niet zie zitten maak jij me wakker haha. Eten doe ik zeker. Morgen voor de rest van de week chocomelk inkopen (7 L) :D

That's where you'r wrong. Squat is the king of kings! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven