MuscleMeat

Work hard -> Gain Muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ziet er netjes uit in mijn ogen. maar zoveel verstand heb ik er niet van.
Eet je geen eieren? en in rijst zitten ook goede voedingsstoffen volgens mij, en het is niet duur

Nee, eet af en toe wel een ei extra maar niet dagelijks, omdat mijn ouders dat niet oke vinden. Rijst is ook niet te doen, omdat dat sowieso als ik weer naar school ga lastig klaarmaken wordt.

Oke, ja ik zit ook nog op school. volgend jaar BBL dus 4 dagen werken 1 dag school.

doe gwn altijd als ik thuis kom snel wat rijst met kip koken (rond 4 uur), dan ff werken oid en dan avond eten

Je kan beter bij elke maaltijd er nog iets van drinken bij nemen (melk ofzo)

Vandaag weer trainen. Ben nu aan mijn brinta met melk..
Brood met kipfilet wordt vandaag vervangen door onbereid 500 g aardappel puree (+-1500 KCAL), met daar wat mayonaise door heen. Heerlijk:D. Vanavond ook nog eens bbq'en, dus de kcal vandaag zitten wel goed :D.

veel suc6 met je training

Vandaag weer trainen. Ben nu aan mijn brinta met melk..
Brood met kipfilet wordt vandaag vervangen door onbereid 500 g aardappel puree (+-1500 KCAL), met daar wat mayonaise door heen. Heerlijk:D. Vanavond ook nog eens bbq'en, dus de kcal vandaag zitten wel goed :D.

Zo 500gr aardappelpuree is flink. Zal dat ook door mijn blender doen met wat cashewnoten en ketchup.
Train ze vandaag.:)

Ben met mijn oude trainingsmaatje (was gestopt), naar de stad geweest. Meteen whey gehaald, 3,2 kg haha! t*ring dat spul weegt niets, dus dat zat in grote bakken. Men oude maatje ging mee trainen, dus hebben we vandaag even rustig aangedaan omdat hij een tijdje niet getraint had. Morgen samen vól er tegen aan. Hij is ook wat wijzer geworden: hij wil nu ook een schema gaan volgen ipv om de dag borst biceps haha. Maar ik had te vroeg gejuigt, hij heeft voor €75 aan supplementen gekocht omdat hij over 2 maanden een shoot heeft, wil hij 7 kg aankomen. Testo boosters, alles heeft hij gekocht (hij is 19, dus wss heeft hij er niets aan).

Nu aan mijn eerste whey shake, toch even wennen!

whey is wel leuk ja, maar gaat er zo snel doorheen.
heb je hem gewoon in de winkel gehaald? want hier in de winkel betaal je je eigen scheel aan die oplichters.
xxlnutrition the best :P

mammoth is misschien ook wel een goede optie die is nog goedkoper dus nog meer kilo's

whey is wel leuk ja, maar gaat er zo snel doorheen.
heb je hem gewoon in de winkel gehaald? want hier in de winkel betaal je je eigen scheel aan die oplichters.
xxlnutrition the best :P

mammoth is misschien ook wel een goede optie die is nog goedkoper dus nog meer kilo's

Op zich best duur ja.. Ik ga volgende x via internet halen. Kostte nu €33,99 voor 800 gr. 2e gratis. Dus heb 2 potten gehaald + kreeg er 2 dus.. En dan kreeg ik er nog wat extra's bij; wat sample's, een shake beker en de men's health (xD die heb ik weg gegooid).

Damn, kreeg net via via te horen dat mijn vriendin vreemd gegaan is. Vuile t*ring h**r. Ik belde haar om te vragen of et waar was enzo, zegt ze: ja jij hebt toch nooit tijd voor mij, je traint altijd! Nou dan kan ze opfl*kkeren, om die 3x per week dat ze mij een uurtje moet missen vreemdgaan? Vuile t*fus h**r. Ik ben echt boos op haar, maar ook wel verdrietig, ik vond haar echt leuk.

Oke ik ben weer vrijgezel, wordt een leuke zomer vakantie! :D

Wow. Hard. K*t voor je Bas. Aan de ene kant :roflol: omdat je 1000x beter verdient maar aan de andere kant vind ik het sneu omdat je haar wel leuk vond..

k*t voor je bas... maarja beter dat je het nu weet dan helemaal niet... profiteer van je zomer man ;)

k*t voor je bas... maarja beter dat je het nu weet dan helemaal niet... profiteer van je zomer man ;)

idd. beter dan dat ik me nu op vakantie inhoud en het achteraf te horen krijg! maarja, het was wel een van de weinige meisjes die geen moeite had met mijn leeftijd. Ik val meestal op oudere meisjes, zij was ook 17.

Maar ik ga niet lopen b**chen, ik ga me zelf niet ziek maken, ik blijf gewoon door vreten etc :D.

idd. beter dan dat ik me nu op vakantie inhoud en het achteraf te horen krijg! maarja, het was wel een van de weinige meisjes die geen moeite had met mijn leeftijd. Ik val meestal op oudere meisjes, zij was ook 17.

Maar ik ga niet lopen b**chen, ik ga me zelf niet ziek maken, ik blijf gewoon door vreten etc :D.

K*t voor je, maar laat je hoofd niet hangen; dit kan ook een supermotivatie zijn om nog harder te gaan.:D
@gerre: superavatar...Al Bundy. Ik ken geen grappige sitcom als Married with children.:)

Leeftijd zegt tegenwoordig ook steeds minder, jij ziet er niet uit als iemand van 14 jaar, je bent al 20kg zwaarder dan de gemiddelde 15 jarige :D Bij mij op school lopen ook meisjes van 14/15 rond waarvan je zou zeggen dat ze 16/17 zijn ;) Succes in de zomer dan maar he :p

al bundy is da man :hedbang:!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven