AndroidHealthClinic

Work hard -> Gain Muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bench Press
10 x 20 KG
10 x 30 KG
5 x 40 KG
1 x 50 KG
0 x 60 KG -> Fail
1 x 57.5 KG PR
3 x 50 KG
? x 60 KG, hij lukte wel, even na vragen hoe zwaar de spot was, en of ik hem mag tellen :D

Squat in smith

Full Squat
Set 1: 20 x 10 KG
Set 2: 10 x 20 KG
Set 3: 10 x 30 KG
Set 4: 10 x 40 KG

Parallel Squat
Set 5: 10 x 70
Set 6: 10 x 80
Set 7: 10 x 90
Set 8: 10 x 100

Box Squat (met bankje)
Set 9: 6 x 105
Set 10: 6 x 105
Set 11: 6 x 105
Set 12: 6 x 105
Set 13: 6 x 105

Parallel Squat
Set 14: 6 x 70
Set 15: 6 x 70
Set 16: 6 x 70
Set 17: 6 x 70
Set 18: 4 x 70
Set 19: 1 x 70
Set 20: 0 x 70 -> Fail

Comment
Ik wou PR zetten op de bench press, is sowieso gelukt (1 x 57.5), de 1 x 60 weet ik niet zeker. Daarna ging ik squatten, kreeg er zin in dus waarom ook niet dacht ik. Daarna mijn pa gebelt die heeft me opgehaald met de auto omdat ik niet meer kon fietsen haha.

Ooh bas, heerlijk! Die 60kg bench zat er natuurlijk in! Je hebt hem man! :D

rippetoe zou je eigenlijk moeten doen totdat je 1.5keer je bw squat.
dan billstar of texas method

rippetoe zou je eigenlijk moeten doen totdat je 1.5keer je bw squat.
dan billstar of texas method

Tja, dat squat ik nu zeker in de smith zoals je wel ziet.. Echt klote dag ze geen fatsoenlijk squat rack hebben.

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Ooh bas, heerlijk! Die 60kg bench zat er natuurlijk in! Je hebt hem man! :D

Ik weet niet hoe zwaar hij spotte, ik liet namelijk eerst de barbell tegen de 'houders' aanknallen waardoor mijn concentratie minder was.

Goed gedaan! Benen trainen tot je niet meer kunt lopen; weet nog hoe dat voelt.:eek::)

Maakt niet uit hoeveel er gespot is.
Spot = PR niet tellen.

Verder goed bezig. Je squats zijn erg nice. ****ing hoog volume ook .Maar waarom overgaan van full naar parallel?

Hij lukte wel, ik weet alleen niet hoe zwaar de spot is, dus weet ik ook niet of ik hem mee moet tellen. Ik heb et spanksta net gevraagd, hij spotte namelijk, nu even afwachten..

Ook al raakt de spotter de bar alleen maar ff aan dan telt de PR al niet meer... :(

Maakt niet uit hoeveel er gespot is.
Spot = PR niet tellen.

Verder goed bezig. Je squats zijn erg nice. ****ing hoog volume ook .Maar waarom overgaan van full naar parallel?

Hmm je hebt gelijk.. Ik tel em niet! Dan maar opnieuw proberen! Thanks, squaten gaat echt lekker, jammer dat er geen squat rack is, wil wel eens kijken hoever ik kan gaan daar. Ik krijg als ik full squat, ookal is het enkel bodyweight, en ik kom om hoog gaat mijn knie kraken etc, echt ****ing pijnlijk. Ik probeer elke training wel wat setjes full squat te doen om het misschien te verhelpen oid, maar erg hoog ga ik niet in gewicht op de full squat omdat et gewoon weg te pijn doet..

Ook al raakt de spotter de bar alleen maar ff aan dan telt de PR al niet meer... :(

Haha je hebt gelijk..

niet full omdat je knie kraakt?? mijn knieën kraken ook als een malle bij het squatten, dit voel je toch niet ???
ik heb wel iets gevonden dat (voor mij) werkt om niet meer te kraken, nl. knee sleeves, probeer dat eens?

en 8 setjes bench press en daarachter 20(!) sets squat?? en dan nog in de smith???

niet full omdat je knie kraakt?? mijn knieën kraken ook als een malle bij het squatten, dit voel je toch niet ???
ik heb wel iets gevonden dat (voor mij) werkt om niet meer te kraken, nl. knee sleeves, probeer dat eens?

Ga ik naar kijken! Ik heb 3 jaar een knie blessure, heb hem gebroken gehad (gevallen op een plafuizen vloer), en nu kraakt er nog van alles en als ik bijvoorbeeld een week lang een tennis toernooi krijg ik er echt weer last van.

en 8 setjes bench press en daarachter 20(!) sets squat?? en dan nog in de smith???

Ja klopt, had zin in een zware benen training! Die BP stelde niet zoveel voor.. De smith omdat er geen squat rack is, en mijn zekerheid weg is als ik uit de BP squat. Na dit jaar train ik bij back 2 basics, hardcore gym van apeldoorn.

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Jammer he, maar hier word je mentaal hard van, zoals van Gaal altijd zegt :D

Haha, nou, net in zwolle even getraint met mijn neef, en daar zonder moeite de 1 x 60 gedrukt! :D thuis is de barbell ook heel krom, dat ligt klote in je handen, misschien daarom dat ik hier helemaal geen moeite had. Nu ook anders opgewarmt:
2 x 10 x 20
2 x 8 x 30
6 x 40
2 x 3 x 50
1 x 60 PR

voor de rest gewoon mijn bill starr training afgewerkt maar die post ik als ik morgen weer thuis ben.

Woog trouwens vanmorgen na 1 x bakje brinta 73,4 KG. dat betekend 10,4 KG sinds 4 maart. Abs still visable. nu begin ik aan mijn patat!

60 kg aangetikt -- > dat is een mijlpaal als je in een gym traint!
De stang met twee grote schijven van 20.....gefeliciteerd

Gefeliciteerd met je PR :D

Whooh! Proficiat Bas! You got that little b*ch!:D

Pfff...ik ben echt jaloers op jouw aanleg om droog te blijven!:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven