Fitness Seller

Xriz fullbody road to menshealth body!

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag week 4, Sups: JP8

Deadlift
2x8 75 +5 PR Deze begint nu echt zwaar te worden. Laatste 3 reps erg slordig...volgende keer zelfde gewicht. Ik ben 1.89 en heb erg lange benen, ik doe de Deadlift narrow stance, is het misschien beter om een wijde stand te doen? Kan ik dan meer gewicht pakken?

Ik vroeg me toch af of er niet iemand van mijn lengte of langer een goed antwoord heeft op deze vraag.

Thnx mannen, dan blijf ik m doen zoals in dat filmpje, dat is al ongeveer hoe breed ik altijd sta. Dan maar minder gewicht met perfecte uitvoering!

Vrijdag week 5, Sups: Pre: JP8, Post: NOS ETHER.

Overhead dumbbell press
2x10 12,5 Zelfde als vorige keer, begin de moed al bijna op te geven voor mijn schouders.

Squat
3x10 50 -5 Bewust 5 kilo minder maar dit keer geen last van een voorover hellende rug, dus techniek was al beter, ik blijf dit toch een verdomd lastige zware oefening vinden.

Bench press
3x8 60 +2 reps PR Ook nog ff 1x80 geprobeerd, was epic fail! :o Ik doe nooit max 1rm maar was toch benieuwd, kon m wel beheerst laten zakken maar ter hoogte van mijn borst werd het echt dood gewicht.

Chins
1x8,1x7,1x4 BW=85 Weer niet minimaal 1 rep erbij, ik denk dat doordat ik echt alles geef op de bench het chinnen er iets onder te lijden heeft, naja.

Close grip bench press
1x8, 1x5 45 +2,5 PR Nu zelfde gewicht tot ik weer 2x8 kan.

Barbell curls
1x10, 1x8 27,5 -2,5 Gewicht bewust omlaag gedaan, nu bijna tot de laatste rep goede vorm.

Barbell Shrugs
2x10 70 +10 Ging gewoon lekker, al trekt het wel een beetje in mijn biceps, misschien curls en shrugs omwisselen?

Redelijke week weer, ben vooral erg blij met mijn bench (dumbbell en barbell) resultaten. Lekker weekendje relaxen en maandag weer aan de bak!

Grtz.

Gaat lekker! Mooie shrugs.

Maandag week 6, Sups: pre: JP8, post: NOS ETHER

Deadlift
2x8 80 +5 PR Erg zwaar maar volgende keer toch weer proberen te verhogen.

Dumbbell chest press
2x8, 1x7 25 +1 rep PR

Bent over barbell rows
3x10 55 Zelfde gewicht dus geen PR maar dit keer wel tot de laatste rep goede vorm gehouden.

Dippen
1x7, 2x6 BW=85 +1 reps PR

Overhead barbell press
2x8 30 Ik hou bij deze oefening niet echt bij of het hoger of lager is dan de keer daarvoor, is echt drama die schouders van mij, desalniettemin ging het dit keer wel lekker met 30KG.

Dumbbell curls
1x10, 1x8 12,5 -2 reps. Was helemaal leeg, maar zolang ik op de grote oefeningen omhoog ga vind ik het niet erg soms een beetje in te leveren op de assists.

Single leg standing calf raise
2x15 BW=85 +10 Zelfde als vorige keer.

Ik had zondag een verjaardag en dus flink gezopen, viel me dus eigenlijk niets tegen deze training, ik voelde me erg slap en futloos maar toch nog een paar PR gemaakt.

Alcohol en trainen gaat inderdaad niet zo goed samen, dus toch knap dan nog zo'n training! Ga zo door!

Woensdag week 6, Sups: Pre: JP8, Post: NOS ETHER.

Squat
3x10 55 +5 Valt niet zo veel te zeggen, erg laag gewicht maar rete zwaar voor mij..

Bench press
1x10, 1x9, 1x6 60 +1 rep PR Jammer dat ik de laatste set geen 8 haalde anders had ik weer verhoogt, volgende keer dan maar.

Chins
1x8, 1x6, 1x4, 1x3 BW=85 +2 reps Soort van PR maar toch ook weer niet. Heb in totaal 2 extra reps gemaakt maar wel een 4e set voor gepakt, in mijn normale 3 setjes zelfs weer 1 rep minder! :o

Side raise
3x12 5 +6 reps p*ssy weight maar mijn schouders brande behoorlijk en dat is waar het om gaat toch. :)

Close grip bench press
2x8 45 +3 reps. PR Laatste rep was wel erg slordig, volgende keer toch maar weer zelfde gewicht.

Barbell Shrugs
2x10 80 +10 Pffft, begint al zwaar te worden, wel omgewisseld met barbell curls, had meteen minder last van mijn biceps.

Barbell curls
2x10 27,5 +2 reps. Niks te melden hier.

Ik zit nu ongeveer op de helft van mijn schema, was van plan om het 3 maanden vol te houden, ben tot nu toe niet echt ontevreden over mijn progressie, alleen schouders en squatten vind ik echt om te huilen maar voor de rest...mwah gaat lekker, zag er ook weer goed vol uit na de training! :cool:

Goed training weer, hoe diep zak je door met squatten?

Goed training weer, hoe diep zak je door met squatten?

Danku!
Misschien heel iets verder dan parallel, maar de laatste reps kunnen zelfs wel iets boven parallel zitten. Ik wil eigenlijk binnenkort een filmpje maken ter beoordeling.

Danku!
Misschien heel iets verder dan parallel, maar de laatste reps kunnen zelfs wel iets boven parallel zitten. Ik wil eigenlijk binnenkort een filmpje maken ter beoordeling.
Ok dan, altijd leuk om filmpjes te zien :). Heb je al plannen voor na dit schema of naar de zomer toe? Hoe ziet je planning voor de komende tijd eruit?

Ik denk dat ik gewoon tot begin volgend jaar blijf clean bulken, maar het kan natuurlijk altijd maar zo veranderen. :D
Na dit schema ga ik weer 2/3 maanden splitten, weet alleen nog niet precies wat voor split.
En daarna wil ik waarschijnlijk het volgende massa/kracht schema gaan doen: http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_waterbury_method

Ok, goed om te zien dat je een plan hebt :-). Meet je je vet% ook nog afentoe of niet? Sorry voor alle vragen, maar je bent volgens mij 1 van de weinigen met een log die ongeveer hetzelfde doel heeft als ik.
Op deze manier heb je tenminste ook weer wat actie in je log :p.

Hehe, ik vind het ook helemaal niet erg hoor al die vragen! En dat er weinig gereageerd wordt..ach, ik hou het nu voornamelijk bij voor mezelf, extra motivatie!

Ik heb mijn vet% eigenlijk nog nooit laten meten, moet ik misschien toch maar eens gaan doen. Zolang ik de bovenste 2 blokjes nog zie bij het opstaan gaat het nog! ;)

Ik ben ook wel benieuwd wat nu je vet percentage is!

Vandaag ook weer een harde fb training gehad ging lekker!
En ik merk zeker dat dit fb schema voor mij zin heeft.

Het is en blijft alleen erg lastig om ook nog droger te worden.

Ik ben ook wel benieuwd wat nu je vet percentage is!

Vandaag ook weer een harde fb training gehad ging lekker!
En ik merk zeker dat dit fb schema voor mij zin heeft.

Het is en blijft alleen erg lastig om ook nog droger te worden.

Ik ben nu ook aan het cleanbulken dus echt droger worden is niet echt realistisch, massa opbouwen en vooral wat sterker worden is het doel!

Vrijdag week 6, Sups: pre: JP8, post: NOS ETHER

Deadlift
2x8 85 +5KG PR t*ring! Ik snap echt niet hoe sommige gasten 150+ doen, ik ging nu al helemaal stuk! Volgende keer wel zelfde gewicht, het ging een beetje slordig op het laatst.

Dumbbell chest press
3x8 25 +1 rep PR Heuj eindelijk 3x8, volgende keer weer verzwaren, ik wil die 30ers! :cool:

Bent over barbell rows
3x10 57,5 +2,5KG PR Laatste 4 reps wel weer telkens ff bar neergelegd, dus volgende keer zelfde gewicht.

Dippen
3x7 BW=85 +2 reps PR Voelde me sterk op deze oefening vandaag, ging lekker.

Overhead barbell press
1x8 30 -een hele set. :p had last van mijn schouder dus na 1 set gestopt.

Dumbbell curls
2x10 12,5 Geen op/aanmerkingen.

Single leg standing calf raise
2x15 BW=85 +10 Zelfde als vorige keer.

Ik ging echt helemaal stuk op de deadlift, vooral bij de laatste rep. Had ik nog nooit eerder gehad, ik had harde muziek opstaan en dat klonk ineens heel ver weg en hol, en mijn zicht werd troebel en de kleuren en het beeld vervormde een beetje, leek net of ik in een paddotrip kwam ofzo, heel vaag! :D

Voor de rest een goede week weer, kan nog steeds gestaag verhogen terwijl ik telkens denk dat ik niet meer kan, schema bevalt me prima. Tot volgende week!

Ik vroeg me toch af of er niet iemand van mijn lengte of langer een goed antwoord heeft op deze vraag.

ik ben 192cm.

Gewoon schouder breedte blijven staan.
Als je breed gaat staan krijg je en sumo deadlift, dan leg je meer nadruk op de benen.

Hoever zak je door je knieeen?

Terug
Naar boven