XXL Nutrition

Xriz fullbody road to menshealth body!

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 192cm.

Gewoon schouder breedte blijven staan.
Als je breed gaat staan krijg je en sumo deadlift, dan leg je meer nadruk op de benen.

Hoever zak je door je knieeen?

Thnx, ik ben m inderdaad gewoon blijven doen ipv breed te gaan staan.
Ik sta net zo breed als in dit filmpje en zak ook zover door mijn knieen.
How to deadlift:

Maandag week 7, Sups: Pre: JP8, Post: NOS ETHER.

Squat
3x8 60 +5 PR t*ring!! Echt kapot!

Bench press
2x8, 1x7 62,5 +2,5 PR Eigenlijk zou ik nog niet verhogen maar ik was eigenwijs, en bijna 3x8 dus helemaal tevreden. Vrijdag voor de 65!

Chins
1x8, 1x7, 1x3, 1x3 BW=85 Weer 4 setjes nodig om een beetje volume te halen, word maar niet sterker met chinnen...

Overhead dumbbell press
2x10, 1x7 12,5 +7 reps. PR Als ik niet in gewicht omhoog kan met die klote schouders dan maar een extra setje, groeien zullen ze! :wl:

Close grip bench press
1x9, 1x8 45 +1 reps. PR Denk dat ik volgende keer weer probeer te verhogen.

Barbell Shrugs
2x10 85 +5 Heerlijk dikke nek! :cool:

Barbell curls
2x10 27,5 Zelfde gewicht als vorige keer maar nu wel met mijn rug tegen een muur gestaan, pfffft zwaar hoor!

Oeps! vergeten, ik voeg voortaan ook 1 of 2 setje buikspieren toe op maandag en vrijdag omdat ik nu toch iets vetter begin te worden door de bulk, vooral de weekenden hakken erin, Ben & Jerry's hmmmmm.

Crunches
1x25 5

Prima training, sta elke keer toch weer versteld op de maandag, voel me telkens zo slap als een vaatdoek maar pers de PRretjes er toch weer uit.

Laatst bewerkt:
Nette training weer. Pak je die barbell shrugs trouwens uit het squatrack? Ik train thuis en heb geen rack, ik moet bij shrugs de barbell dus zegmaar 'deadliften' vanaf de grond :).

Buikspieroefeningen zorgen er trouwens niet voor dat je buik minder vet wordt voor zover ik weet. Het maakt je buikspieren alleen sterker.

Lekkere squats!

Nette training weer. Pak je die barbell shrugs trouwens uit het squatrack? Ik train thuis en heb geen rack, ik moet bij shrugs de barbell dus zegmaar 'deadliften' vanaf de grond :).

Buikspieroefeningen zorgen er trouwens niet voor dat je buik minder vet wordt voor zover ik weet. Het maakt je buikspieren alleen sterker.

Ik train ook thuis maar heb wel een powerrack, en daar pak ik idd de shrugs in, maar is nog steeds een halve deadlift. Rackpull heet dat volgens mij.

Nee ik weet dat mijn buik dan niet minder vet wordt, maar als het allemaal maar wat minder slap aanvoelt vind ik het al goed! ;)

Cheasy titel leel mij wel een goede binnenkomer. :D

Maar dit is tevens wel het soort fysiek waar ik naar streef.​

Ik ben man, 26 jaar oud, 1.89 lang, sinds de feestdagen weer 85kg :P en ben sinds December 2007 weer met bb bezig.
Dit is met vallen en opstaan gegaan, af en toe een maandje niks en dan weer oppakken.​

De laatste tijd toch weer serieus bezig alleen de resultaten zijn er niet echt naar, niet zoals ik wil iig. Heb besloten om na eigenlijk de hele tijd te hebben gesplit zonder ook maar enige echte krachtgains 2 a 3 maanden over te gaan op Full Body met daarnaast een klein clean bulk schema, niet over de top omdat ik zeer snel dik wordt.​

Heb besloten om te gaan loggen en tevens foto's te plaatsen om mijzelf extra gemotiveerd te houden en eventueel van jullie advies gebruik te kunnen maken. ;)

Mijn voedingsschema: Bekijk bijlage eetschema.xls

Voor mijn VVM en vetperc. heb ik een dikke duim in de lucht gestoken :D
Zoals jullie kunnen zien is het avondeten niet berekend, ik wil me best strikt aan het schema houden maar avond eten is wat de pot schaft :)
Ik reken hiervoor ong. 600/700 kcal. Hierdoor kom ik aan een krappe 3000 kcal, mocht dit na een aantal weken veels te weinig blijken zal ik kijken hoe ik het op kan schroeven. (ik heb trouwens een zittend beroep)
In het weekend zal het eetschema wat minder strak zijn maar wel zo 'clean' mogelijk.​

Het doel is om sterker en vooral gespierder te worden en tegelijk ook wat strakker.​

Nu zal ik wat begin foto's plaatsen :o
Volgende week foto's van hoe het er nu bij staat (heb al wel 3 weken niks meer gedaan)
En dan na 2/3 maanden wat progressiepics!​

Begin: December 2007, 95kg al jaaaren niet gesport.​
11 Januari 2009, 85kg, jaartje sporten met ups en downs en slecht eten.

aa.jpg

IMG_2581.jpg

ab.jpg

IMG_2582.jpg

vb.jpg

IMG_2579.jpg

za.jpg

IMG_2578bla.jpg

Enne owja ik begin maandag, tot dan! ;)

Grtz Chris.​

Anders jat je ff een schema van iemand

Laatst bewerkt:
Woensdag week 7, Sups: pre: JP8, post: NOS ETHER

Deadlift
2x8 90 +5KG PR Ik zou niet verhogen maar wou zo graag die 90 pakken. :D Heb het wel geweten moest tussen de laatste 3 reps telken 30 sec. pauze nemen. Volgende keer ECHT hetzelfde gewicht.

Dumbbell chest press
2x8, 1x6 27,5 +2,5 PR Laatste paar reps gingen wel beetje slordig, wat kan 2,5 kilo veel verschil maken!

Bent over barbell rows
3x10 57,5 Zelfde gewicht als laatste keer, nu 3 ipv. 4 slordige laatste reps.

Dippen
1x8, 2x7 BW=85 +1 rep. PR Blijft een lekker oefening zolang de schouder meewerkt.

Side raise
3x15 5 +6 reps. Volgende keer wel verhogen.

Dumbbell curls
2x8 15 +2,5 PR Volgens mij had ik al eens eerder met 15 gedaan maar dit keer waren de meeste reps vrij netjes dus toch een PR. :)

Single leg standing calf raise
2x15 BW=85 +15 PR.

Weinig op of aan te merken, ben wel he-le-maal stuk! Heerlijk! :cool:

Lekker schema.. ik voel mijn rug van de maandag nog steeds!
Ik zie dat je met de deadlift al op een lekker gewicht zit.
Ik ben wel benieuwd of je resultaten ook al zichtbaarder worden ;)

Maar goed bezig! Ik ga vandaag maar weer herstellen van het squaten van gister :cool:

Lekker schema.. ik voel mijn rug van de maandag nog steeds!
Ik zie dat je met de deadlift al op een lekker gewicht zit.
Ik ben wel benieuwd of je resultaten ook al zichtbaarder worden ;)

Maar goed bezig! Ik ga vandaag maar weer herstellen van het squaten van gister :cool:

Het wisselt nogal, de ene dag zie ik mezelf zienderogend groeien en de andere dag zie ik er nog net zo uit als 2 maanden geleden, t zal wel allemaal tussen de oren (ogen) zitten. :D

Die DB chest press gaat wel erg hard vooruit man. Ik vind die oefening vrij zwaar (zeker als je echt op je techniek let, dus diep zakken en rustig omhoog en laten zakken). Mooi gewicht hoor!
Ook mooie PR op de deadlift. Ga zo door!

Die DB chest press gaat wel erg hard vooruit man. Ik vind die oefening vrij zwaar (zeker als je echt op je techniek let, dus diep zakken en rustig omhoog en laten zakken). Mooi gewicht hoor!
Ook mooie PR op de deadlift. Ga zo door!

Dankje Mid!

Ik probeer de oefeningen juist zo explosief mogelijk omhoog te doen, al is dat nog vrij langzaam nu de gewichten zwaarder worden. Wel laat ik ze gecontroleerd zakken.
De techniek was nu wel iets minder met de DB chest press, zeker in de laatste set, dus nu blijf ik het zelfde gewicht hanteren tot ik weer minimaal 3x8 mooie reps maak.

En die ga je halen xriz ;)

Ik ga de komende tijd ook beter op mijn voeding letten,

Ik train al de nodige jaren en eigenlijk pas de laatste tijd serieus met voeding bezig..........maar nog niet goed genoeg (MAAR GAAT NU GEBEUREN :cool: )

Thnx voor de support! :p

Vrijdag week 7, Sups: Pre: JP8, Post: NOS ETHER.

Squat
3x10 60 +6 reps. PR Wat een K*T oefening vind ik het toch. :D

Bench press
1x8, 1x6, 1x5 65 +2,5 PR Ik vond alleen het volume iets te laag dus heb nog een pompsetje van 10x50 erachteraan gedaan.

Chins
1x8, 1x7, 1x4, 1x3 BW=85 +1 rep. Dit wordt pas weer een PR bij 22 reps in 3 sets.

Overhead dumbbell press
2x10 12,5 -7 reps. Schouders waren echt helemaal op, en toch zit het volgens mij ook een beetje tussen mijn oren...schouders. :(

Close grip bench press
1x8, 1x5 47,5 +2,5 PR Geen opmerkingen.

Barbell Shrugs
2x10 87,5 +5 En hier ook weer een pompsetje achteraan van 10x50.

Barbell curls
2x10 27,5 Zelfde gewicht als vorige keer, weer met rug tegen de muur, ging dit keer 'redelijk' makkelijk, volgende keer verhogen.

Schuine Crunches
2x25 BW=85

Week in week uit PR's in elke training, misschien niet verwonderlijk met mijn lage beginstats maar ik zelf ben er erg blij mee. Volgens mij was het een goede keuze om dit schema te gaan doen voor massa en kracht en zodoende later weer te kunnen splitten met hogere gewichten.
Nu lekker weekend rust, naja morgen nog wel squashen tegen 3 gasten die het nog nooit hebben gedaan maar mij wel even van de baan af zouden gaan slaan...grote mond, afstraffen!!! :D :cool:

En hoe is het squashen gegaan? :p

Zo een lekker weekend rust gehad, had flinke spierpijn van de afgelopen week.
Met alles in gewichten om hoog gegaan, en ik moet zeggen het voelt lekker!

momenteel mijn gewicht :
92,5kg , 1.83 l , body vet ongeveer een goede 20%.

Mooie training weer. Je blijft de gewichten ook lekker verhogen elke keer!

En hoe is het squashen gegaan? :p

Zo een lekker weekend rust gehad, had flinke spierpijn van de afgelopen week.
Met alles in gewichten om hoog gegaan, en ik moet zeggen het voelt lekker!

momenteel mijn gewicht :
92,5kg , 1.83 l , body vet ongeveer een goede 20%.

Squashen ging goed, appeltje eitje! :D

Probeer je vet% wel in de gaten te houden he!

Terug
Naar boven