YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Trainingssessie 673
Bewegen is nog altijd moeilijk, maar ondertussen voelt mijn rug al een pak beter.
Voorzichtig begonnen met BW squats en besloten dat front squats het best zouden gaan...
Front squat
8*3*80kg
10*90kg RPR
8*100kg RPR
Aanvankelijk gevoelig, maar bij de laatste sets geen last meer (mijn rug was daar voldoende losgekomen). Heel fijn gevoel.
Dit ging veel beter dan verwacht. Ik begin front squat zowaar leuk te vinden.
Bij de laatste set lag de bar bij de achtste rep halverwege mijn rechterarm en moest ik wel racken. Anders had ik er zeker nog een paar reps bij kunnen doen.
Besloten geen RDL te doen. Schijven oprapen/terugleggen bij front squat moest met één elleboog op de knie...
Pull-up
8*BW
3*8*(BW+15kg)
10*(BW+15kg)
Crunch
3*50 reps
(stretchen)
Is ondanks de beperkingen een goede training geworden.
Heel blij mee.
Bewegen is nog altijd moeilijk, maar ondertussen voelt mijn rug al een pak beter.
Voorzichtig begonnen met BW squats en besloten dat front squats het best zouden gaan...
Front squat
8*3*80kg
10*90kg RPR
8*100kg RPR
Aanvankelijk gevoelig, maar bij de laatste sets geen last meer (mijn rug was daar voldoende losgekomen). Heel fijn gevoel.
Dit ging veel beter dan verwacht. Ik begin front squat zowaar leuk te vinden.
Bij de laatste set lag de bar bij de achtste rep halverwege mijn rechterarm en moest ik wel racken. Anders had ik er zeker nog een paar reps bij kunnen doen.
Besloten geen RDL te doen. Schijven oprapen/terugleggen bij front squat moest met één elleboog op de knie...
Pull-up
8*BW
3*8*(BW+15kg)
10*(BW+15kg)
Crunch
3*50 reps
(stretchen)
Is ondanks de beperkingen een goede training geworden.