AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Op 3 weken? Ooccch wie droomt daar niet van?
Gaat nooit nog een keer lukken zonder vet te pakken
5 weken, 3 kilo, onmogelijk. Wachten tot je wakker wordt. Of totdat je klaar bent met gear.
Gewoon voor altijd on blijven.
Hij komt uit een cut. Dat noemt men rebounden.
Dat dus
Klopt, maar dat is nog steeds geen 5 kilo spier. Beetje vet, koolhydraten en het vocht dat daarmee gepaard gaat.
Joost zegt ook nergens dat t 5 kg spiermassa is? Inderdaad behoorlijk wat glycogeen met bijbehorend vocht, wat extra vocht van hogere dosering AAS. Maar ook zeker wat spiermassa :)
Heb gelukkig nog een week of 10-14 gepland staan om rustig verder spiermassa te pakken, wil niet te veel vet pakken dus moet mijn bingen beetje onder controle krijgen, maar komt goed.
 
Klopt, maar dat is nog steeds geen 5 kilo spier. Beetje vet, koolhydraten en het vocht dat daarmee gepaard gaat.

Dat zeg ik ook niet. Maar uit een cut 5kg gainen laat de meesten er een stuk voller/beter uitzien in ieder geval. De verbeterde gymprestaties daargelaten.
 
Bij de overgang van bulk naar cut of omgekeerd krijg je al gauw 2 kg cadeau vanuit het niets in 2 dagen (vocht, glycogeen) :P
 
Dat zeg ik ook niet. Maar uit een cut 5kg gainen laat de meesten er een stuk voller/beter uitzien in ieder geval. De verbeterde gymprestaties daargelaten.
Yep idd... sinds ik iets meer kh eet dan wat de norm is binnen keto ben ik ook wat bijgekomen/voller van vorm. Maar nog geen 5kg 🤣
 
Jay Cutler was wel eens 8kg zwaarder in de avond dan dat hij was in de ochtend.
 
  • Wow
Waarderingen: BB_
Door vocht en koolhydraten?
 
Omdat ik het nogal onhandig vind om zowel een aparte trainingslog als kuurlog te hebben ga ik gewoon in dit log alles bijhouden.

Onderarm voelde week extra fucked aan vandaag dus maar geen rug en ik denk dat ik voorlopig ook maar high bar moet squatten. Low bar is niet te doen.

#Benchpress
60 x 8
80 x 8
100 x 8
120 x 8
140 x 7 8e rep missgroove en fail

#Benchpress, close grip
100 x 5
110 x 5
120 x 5
130 x 7
140 x 4 x 2

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 5
140 x 4
160 x 3
180 x 5 x 2

#Rear delt flye
10 x 12 x 4
 
Neem gewoon een pijnstillertje.:P
Goed plan was dat! Kon nu gewoon fatsoenlijk mijn pullups doen zonder onderarmpijn.
Of ik doe gewoon netjes accute fase afwachten en bewegen op geleide van de pijn
Training van net.

#Benchpress
60 x 8
90 x 5
120 x 5
137.5 x 5
140 x 5 x 3

#Deadlift
60 x 5
80 x 5
120 x 5
160 x 3 x 2 met blauw elastiek

#Pullups
BW x 8 x 3

#Barbell curl
35 x 12 x 2

#Abwheel
BW x 3 x 3
Deze langzaam aan uitbreiden want elke keer dat ik abwheel doe scheur in mn abs in ofzo en heb ik er 2 weken last van

Qua AAS, net echt 5 minuten moeten duwen om 4 ml in mn quad te krijgen. Kramp in mijn hand niet normaal. Denk precies littekenweefsel terwijl ik echt weinig in quads injecteer. :shrug:
 
#Abwheel
BW x 3 x 3
Deze langzaam aan uitbreiden want elke keer dat ik abwheel doe scheur in mn abs in ofzo en heb ik er 2 weken last van

Qua AAS, net echt 5 minuten moeten duwen om 4 ml in mn quad te krijgen. Kramp in mijn hand niet normaal. Denk precies littekenweefsel terwijl ik echt weinig in quads injecteer. :shrug:

Man, man, man, Men up !
Hoeveel anabolen heb jij nodig om een beetje een vent te worden?
Misschien je olie achtige substantie een beetje opwarmen en in je bil injecteren rechts of links boven. Of regel iemand die het voor je doet.
Oefenen kun je ook op een sinaasappel.
 
Back
Naar boven