XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Niks over hoge lat aanhechtingen aub

Slinpins in delts/triceps/chest etc ook? Dat is echt mn favoriete plek, delts

Soms lukt dat doordouwen echt niet, uit reflex trek ik dan een kromme haak uit mijn been. Nieuwe tip erop en stukje ernaast zetten.
Nooit geprobeerd. Heb die naalde nog niet liggen.

Ik heb hem er ook wel is krom uitgetrokken. Toch wazig da dat kan.

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Maar hij heeft te hoge lataanhechtingen dus dat wordt em niet
Ja shit, door dat rotzooien met AAS heb ik nu korte opgepompte spieren :roflol:
Kom helaas nooit in mn lat nu :(
Kuiten durf ik ook niet aan als ik de verhalen lees :P
Nee dat snap ik, kuiten zouden voor mij echt laatste plek zijn waar ik ooit inject :D
It never gets old :roflol:
Niks over hoge lat aanhechtingen aub
Zeg dat maar tegen Ron :shrug:
Je hebt gelijk, nieuwe zomertrend 2020: de mannen gaan Bertproof en de dames Peachproof
Ik ga vooral voor beach(ed whale) proof, peachproof keur ik ook goed. :peachy:
Nooit geprobeerd. Heb die naalde nog niet liggen.

Ik heb hem er ook wel is krom uitgetrokken. Toch wazig da dat kan.
volgende keer ff doosje meebestellen. You willl love it.
Ik zet altijd delts glutes en lats, bij quads altijd 3 dagen mank maakt niet uit hoe ik zet, met wat ik zet. Lats vind ik echt superfijn en zet er zo 2-3ml in 1x zonder pip. Misschien het proberen waard? Zet deze met 0.45x13mm
Quads is voor mij doorgaans 1 van de laten we zeggen 10 keer kut, dus opzich best prima. Maar ik zal eens een keer proberen :)

Zelfde olie, zelfde maat naald, zelfde maat spuit, zelfde manier verwarmd dus ik heb vooral het idee dat t bindweefsel of littekenweefsel was waar ik midden in zat, maarja shit happens :D

Soms wel eens zenuw en dan goeie twitch, naald komt er dan krom als een hoepel uit. Ook wel eens dat olie denk ik tegen een zenuw aanloopt en mn hele been, tot aan mn voet begint te branden maar daar stoor ik me niet aan. Ik prefereer wel injecten in mn delts met slinpins, maar meer dan 2 ml per week gaat dan niet lukken.
Waar zet jij grotere volumes? Glutes?
Hmm ja in dat geval heb je gewoon een kut plek gehad.

Zijn slin pins daar lang genoeg voor?

Voornamelijk glutes en VG. Heb ook wel eens +3ml in mijn delts gezet, yolo.

Vandaag lichtelijk stijf ook, maar no biggie.

Slinpins lang genoeg voor delts? Zeker weten, eind van bulk kan ik gewoon mijn cruise altijd in delts zetten met slinpin, ook quads of triceps is bij mij geen probleem dan :D

3 ml in delts? Liep de helft er daarna niet weer uit?

Training van zojuist
108.5 kg.

Ff een extra rondklooi training, omdat t kan.
Vanaf morgen ga ik een high frequency programma volgen. 6x per week full body. Waarschijnlijk de lichte dagen iets meer assistance toevoegen omdat ik daar met huidige doseringen wel mee weg moet kunnen komen.

#Barbell bulgarian splitsquat
20 x 5
40 x 5
60 x 5
80 x 5 x 2
Deze oefening geeft altijd zo moeilijk veel spierpijn, bewust weinig volume. Nu kijken hoeveel spijt ik morgen heb.

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5 x 3

#Chinups
BW x 6 x 6

Ik prik werkelijk alles met een 0.45x19 zelfs eind bulk op glutes na.

Vandaag lichtelijk stijf ook, maar no biggie.

Slinpins lang genoeg voor delts? Zeker weten, eind van bulk kan ik gewoon mijn cruise altijd in delts zetten met slinpin, ook quads of triceps is bij mij geen probleem dan :D

3 ml in delts? Liep de helft er daarna niet weer uit?

Training van zojuist
108.5 kg.

Ff een extra rondklooi training, omdat t kan.
Vanaf morgen ga ik een high frequency programma volgen. 6x per week full body. Waarschijnlijk de lichte dagen iets meer assistance toevoegen omdat ik daar met huidige doseringen wel mee weg moet kunnen komen.

#Barbell bulgarian splitsquat
20 x 5
40 x 5
60 x 5
80 x 5 x 2
Deze oefening geeft altijd zo moeilijk veel spierpijn, bewust weinig volume. Nu kijken hoeveel spijt ik morgen heb.

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5 x 3

#Chinups
BW x 6 x 6
Is dat wel intramusculair dan? Of subcutaan?

Moet ik ook maar eens proberen dan. Al die fabeltjes omtrent die naalden altijd. Ik kan me herinneren dat ik in het begin alleen met die groene harpoons pinde, omdat(vooral op NL fora) mensen zeiden dat je anders je spier niet haalde.

Ging wel prima op zich. Alleen met DHB was het soms geen pretje.

Is dat wel intramusculair dan? Of subcutaan?

Moet ik ook maar eens proberen dan. Al die fabeltjes omtrent die naalden altijd. Ik kan me herinneren dat ik in het begin alleen met die groene harpoons pinde, omdat(vooral op NL fora) mensen zeiden dat je anders je spier niet haalde.

Ging wel prima op zich. Alleen met DHB was het soms geen pretje.
Ja volledig IM, zolang je niet al te vet bent kan dat gewoon prima. Glutes ga je niet mee redden, maar meeste inject spots wel hoor. Ik vind blauwe tip al te groot om mee te injecten, laat staan groen 😭

Training van zojuist.

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 5
140 x 5
165 x 3 x 4

#Benchpress
60 x 5
85 x 5
110 x 5
135 x 3 x 4

#Benchpress, close grip
120 x 8 x 2

Thuis werken omdat ik me niet helemaal fit voel, hoofdpijn, snotterig, last van mijn darmen 💩
Zeker omdat meerdere patienten van mijn vriendin haar werk positief getest zijn de dagen nadat zij ze nog 1 op 1 behandeld heeft, lijkt het mij toch verstandig ff thuis te werken.

Thuis werken kan je doen wanneer je wil, dus tussendoor maar ff gelift, merkte in alles terug dat ik niet fit ben. Alles voelde goed zwaar :roflol:
Wilde na de deadlifts eienlijk stoppen, maar toch nog ff iets gedaan ondanks maar de helft vd sets.

#Benchpress
60 x 5
85 x 5
110 x 5
130 x 3
140 x 2 x 3
120 x 8 x 2

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 5
140 x 3
160 x 2
175 x 2 x 3

#Banded deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 5
160 x 6 x 2

#Pullups
BW x 10 x 2

#Barbell curl
40 x 8 x 2

Verzorg of laat je verzorgen! 😷

Verzorg of laat je verzorgen! 😷
Ik laat me graag verzorgen door mijn vriendin :eyebrow:

AAS:
Verder heb ik de MK677 naar 30 mg verhoogd sinds zondag, aangezien ik niet meer van die zieke eetbuien heb en me weer relatief goed aan mijn kcals kan houden.
Verder verhogen dan dit doe ik niet, verder nu ondanks verhogen ook geen last van zieke drang om te vreten dus hopelijk ben ik daar nu vanaf.
Gear ga ik verder nog niks aan doen. Ben echt blij met de gains die ik at the moment maak. Zie nogsteeds de aders over mijn abs lopen en ik ben sowieso ontzettend vasculair overal. Gewicht stijgt gestaag door, nu zo'n 108-109 kg. Bloeddruk is netjes, 136/66.

Steady as she goes :cool:

Training van vandaag:

Voelde al iets beter dan gisteren, maar de gewichten waren ook lager want verder voel ik me net zo meh.

#Benchpress
60 x 5
85 x 5
105 x 5
122.5 x 4 x 4

#Benchpress, close grip
122.5 x 6 x 2

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 5
130 x 4
155 x 4 x 4
Center knurling op de bar en zonder shirt highbar squats geeft lelijke plekken op je traps :roflol:

Unilateral leg extensions met elastiek
12x3, beetje aankutten en uitvogelen hoe ik dit t beste kon doen, maar het is redelijk gelukt :)

Laatst bewerkt:
Lekker bezig ouweeeee, aan hoeveel kcal hou je je nu?

Terug
Naar boven