- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit geprobeerd. Heb die naalde nog niet liggen.Slinpins in delts/triceps/chest etc ook? Dat is echt mn favoriete plek, delts
Soms lukt dat doordouwen echt niet, uit reflex trek ik dan een kromme haak uit mijn been. Nieuwe tip erop en stukje ernaast zetten.
Ja shit, door dat rotzooien met AAS heb ik nu korte opgepompte spierenMaar hij heeft te hoge lataanhechtingen dus dat wordt em niet

Nee dat snap ik, kuiten zouden voor mij echt laatste plek zijn waar ik ooit injectKuiten durf ik ook niet aan als ik de verhalen lees![]()

It never gets old

Zeg dat maar tegen Ron

Ik ga vooral voor beach(ed whale) proof, peachproof keur ik ook goed.Je hebt gelijk, nieuwe zomertrend 2020: de mannen gaan Bertproof en de dames Peachproof
volgende keer ff doosje meebestellen. You willl love it.Nooit geprobeerd. Heb die naalde nog niet liggen.
Ik heb hem er ook wel is krom uitgetrokken. Toch wazig da dat kan.
Quads is voor mij doorgaans 1 van de laten we zeggen 10 keer kut, dus opzich best prima. Maar ik zal eens een keer proberenIk zet altijd delts glutes en lats, bij quads altijd 3 dagen mank maakt niet uit hoe ik zet, met wat ik zet. Lats vind ik echt superfijn en zet er zo 2-3ml in 1x zonder pip. Misschien het proberen waard? Zet deze met 0.45x13mm

Hmm ja in dat geval heb je gewoon een kut plek gehad.Zelfde olie, zelfde maat naald, zelfde maat spuit, zelfde manier verwarmd dus ik heb vooral het idee dat t bindweefsel of littekenweefsel was waar ik midden in zat, maarja shit happens
Soms wel eens zenuw en dan goeie twitch, naald komt er dan krom als een hoepel uit. Ook wel eens dat olie denk ik tegen een zenuw aanloopt en mn hele been, tot aan mn voet begint te branden maar daar stoor ik me niet aan. Ik prefereer wel injecten in mn delts met slinpins, maar meer dan 2 ml per week gaat dan niet lukken.
Waar zet jij grotere volumes? Glutes?
Vandaag lichtelijk stijf ook, maar no biggie.Hmm ja in dat geval heb je gewoon een kut plek gehad.
Zijn slin pins daar lang genoeg voor?
Voornamelijk glutes en VG. Heb ook wel eens +3ml in mijn delts gezet, yolo.

Ik prik werkelijk alles met een 0.45x19 zelfs eind bulk op glutes na.Hmm ja in dat geval heb je gewoon een kut plek gehad.
Zijn slin pins daar lang genoeg voor?
Voornamelijk glutes en VG. Heb ook wel eens +3ml in mijn delts gezet, yolo.
Is dat wel intramusculair dan? Of subcutaan?Vandaag lichtelijk stijf ook, maar no biggie.
Slinpins lang genoeg voor delts? Zeker weten, eind van bulk kan ik gewoon mijn cruise altijd in delts zetten met slinpin, ook quads of triceps is bij mij geen probleem dan
3 ml in delts? Liep de helft er daarna niet weer uit?
Training van zojuist
108.5 kg.
Ff een extra rondklooi training, omdat t kan.
Vanaf morgen ga ik een high frequency programma volgen. 6x per week full body. Waarschijnlijk de lichte dagen iets meer assistance toevoegen omdat ik daar met huidige doseringen wel mee weg moet kunnen komen.
#Barbell bulgarian splitsquat
20 x 5
40 x 5
60 x 5
80 x 5 x 2
Deze oefening geeft altijd zo moeilijk veel spierpijn, bewust weinig volume. Nu kijken hoeveel spijt ik morgen heb.
#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5 x 3
#Chinups
BW x 6 x 6
Ja volledig IM, zolang je niet al te vet bent kan dat gewoon prima. Glutes ga je niet mee redden, maar meeste inject spots wel hoor. Ik vind blauwe tip al te groot om mee te injecten, laat staan groen 😭Is dat wel intramusculair dan? Of subcutaan?
Moet ik ook maar eens proberen dan. Al die fabeltjes omtrent die naalden altijd. Ik kan me herinneren dat ik in het begin alleen met die groene harpoons pinde, omdat(vooral op NL fora) mensen zeiden dat je anders je spier niet haalde.
Ging wel prima op zich. Alleen met DHB was het soms geen pretje.
Ik prik werkelijk alles met een 0.45x19 zelfs eind bulk op glutes na.

Ik laat me graag verzorgen door mijn vriendin

Tot dusver zeker! Kan er natuurlijk nog vrij weinig over zeggen, maar alleen al voor eetlust erg handig. Was nooit echt een grote eter, al was dat voordat ik aan MK677 begon al wel anders..
4500 tot 5000, alles van vandaag lijkt rond de 4100 kcals uit te komen, dus ruimte om zo nog een gin-tonic in de zon te drinken en vanavond wat te snackenLekker bezig ouweeeee, aan hoeveel kcal hou je je nu?