- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb echt geen idee wie jij bent maar wordt het niet eens tijd om gewoon op te tyfstralen?Man, man, man, Men up !
Hoeveel anabolen heb jij nodig om een beetje een vent te worden?
Misschien je olie achtige substantie een beetje opwarmen en in je bil injecteren rechts of links boven. Of regel iemand die het voor je doet.
Oefenen kun je ook op een sinaasappel.
Deze. En ook al was het een troll, dan is het ook nog niet eens grappig.Ik heb echt geen idee wie jij bent maar wordt het niet eens tijd om gewoon op te tyfstralen?
Jij bent echt de grootste kneus van dbb, als je zo anti AAS bent pleur je lekker op uit de AAS sectie en al helemaal uit mijn logMan, man, man, Men up !
Hoeveel anabolen heb jij nodig om een beetje een vent te worden?
Misschien je olie achtige substantie een beetje opwarmen en in je bil injecteren rechts of links boven. Of regel iemand die het voor je doet.
Oefenen kun je ook op een sinaasappel.

Blijkbaar heb ik geen abs en lats en klooi ik maar wat aan met AASWas genoeg om uit dat blog verwijdert te worden.
Boeit mij dat ? NO, It Doesn't Matter !
Van dat soort BB krijg je alleen maar een slechte werk ethiek, én een heel slecht voorbeeld.
Uiteraard had ik hem al eerder getipt om echt te gaan trainen, no abs, no lat's en maar knoeien met AAS

Dit heb ik altijd al gehad dacht dat dit vrij normaal wasQua AAS, net echt 5 minuten moeten duwen om 4 ml in mn quad te krijgen. Kramp in mijn hand niet normaal. Denk precies littekenweefsel terwijl ik echt weinig in quads injecteer.![]()

Ik heb t vrijwel nooit. Pers rustig 4 ml binnen een minuut, zonder moeite, in mn quadDit heb ik altijd al gehad dacht dat dit vrij normaal was![]()

Als het niet aan het littekenweefsel ligt kan het ook aan de dikte van de olie liggen. Als je dan vervolgens ook met een dunne naald injecteert wordt het helemaal feest natuurlijk.Ik heb t vrijwel nooit. Pers rustig 4 ml binnen een minuut, zonder moeite, in mn quad![]()
Dit snapte ik al niet helemaal, zag bij nieuwe berichten inderdaad steeds twee logs voorbij komen.Omdat ik het nogal onhandig vind om zowel een aparte trainingslog als kuurlog te hebben ga ik gewoon in dit log alles bijhouden.
Poah had ik dit maar. Maar injecten is nooit soepel gegaan ook niet in mijn bil. Na dat ik 1x Tren heb geblast is mijn huid er alleen maar dikker opgeworden.Ik heb t vrijwel nooit. Pers rustig 4 ml binnen een minuut, zonder moeite, in mn quad![]()
Ik krijg altijd stuiptrekkingen bij deze. Maar ik vind wel als die er al inzit kende net zo goed doordouwen.Ik injecteer nooit meer quads, omdat ik altijd een zenuw raak. Voelt alsof heel je lichaam in de fik staat.
Zelfde olie, zelfde maat naald, zelfde maat spuit, zelfde manier verwarmd dus ik heb vooral het idee dat t bindweefsel of littekenweefsel was waar ik midden in zat, maarja shit happensAls het niet aan het littekenweefsel ligt kan het ook aan de dikte van de olie liggen. Als je dan vervolgens ook met een dunne naald injecteert wordt het helemaal feest natuurlijk.
Ik injecteer nooit meer quads, omdat ik altijd een zenuw raak. Voelt alsof heel je lichaam in de fik staat.

Nu moet het duidelijker zijn voor iedereen. Miss nog ff topictitel iets aanpassen.Dit snapte ik al niet helemaal, zag bij nieuwe berichten inderdaad steeds twee logs voorbij komen.
Nette shape man, lekker Coronaproof is het nieuwe beachproof.

Quads meestal hit, maar heb vaker een blast afgebroken omdat ik helemaal leip werd van achtereenvolgende kut injectiesQuads is echt hit or miss. Zelfs met slinpin duurt een milliliter soms volle minuut tegenover delt waar het in een paar seconden in zit. Maarja om nou op andere plekken meet dan 2ml weg te pinnen.![]()

@hoxyz Had een mooie ader te pakken in zijn delt laatstIk had laatst nota bene met een slin plin een bloedvat doorboord in mijn quad. god***domme wat deed dat een pijn en heel wat bloeddruppels eruit zien gutsen.
Slinpins in delts/triceps/chest etc ook? Dat is echt mn favoriete plek, deltsPoah had ik dit maar. Maar injecten is nooit soepel gegaan ook niet in mijn bil. Na dat ik 1x Tren heb geblast is mijn huid er alleen maar dikker opgeworden.
Quads niet, maar de rest van alle mogelijke plekken pak jij wel toch?

Soms lukt dat doordouwen echt niet, uit reflex trek ik dan een kromme haak uit mijn been. Nieuwe tip erop en stukje ernaast zetten.Ik krijg altijd stuiptrekkingen bij deze. Maar ik vind wel als die er al inzit kende net zo goed doordouwen.
Kuiten durf ik ook niet aan als ik de verhalen leesZelfde olie, zelfde maat naald, zelfde maat spuit, zelfde manier verwarmd dus ik heb vooral het idee dat t bindweefsel of littekenweefsel was waar ik midden in zat, maarja shit happens
Soms wel eens zenuw en dan goeie twitch, naald komt er dan krom als een hoepel uit. Ook wel eens dat olie denk ik tegen een zenuw aanloopt en mn hele been, tot aan mn voet begint te branden maar daar stoor ik me niet aan. Ik prefereer wel injecten in mn delts met slinpins, maar meer dan 2 ml per week gaat dan niet lukken.
Waar zet jij grotere volumes? Glutes?
Nu moet het duidelijker zijn voor iedereen. Miss nog ff topictitel iets aanpassen.
f**k beachproof sowieso
Quads meestal hit, maar heb vaker een blast afgebroken omdat ik helemaal leip werd van achtereenvolgende kut injecties
Glute proberen?
@hoxyz Had een mooie ader te pakken in zijn delt laatst
Slinpins in delts/triceps/chest etc ook? Dat is echt mn favoriete plek, delts
Quads niet, maar de rest van alle mogelijke plekken pak jij wel toch?
Soms lukt dat doordouwen echt niet, uit reflex trek ik dan een kromme haak uit mijn been. Nieuwe tip erop en stukje ernaast zetten.

Komt door al die anabolen.Maar hij heeft te hoge lataanhechtingen dus dat wordt em niet