AndroidHealthClinic
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed om te weten thx
Volgens chat GPT is het pullovers heel goed voor lats als je lange armen en korte bovenlichaam hebt, dat heb ik, maar ik weet niet of dat klopt

Lange armen kunnen een bijzonder ongunstige hefboomfactor zijn voor bewegingen zoals pullups.

Door de karakteristieke biomechanica is dat veel minder een beperkende factor bij de pullover.
Dat gaat vooral op deze met een zekere mate van gebogen armen doet.

GPT is slim, maar ik ben slimmer en snap het ook beter ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.942
-

Laatst bewerkt:
  • #8.943
1000111152.jpg

73 kg

• #8.944
Ik doe momenteel Kettlebell Swings, Pushups op de parallettes en wandelen. Heb mijn pc aan de kant gezet en ga ik misschien verkopen vandaar dat ik zo snel ben afgevallen want ik beweeg nu meer. Ik eet ook vrij weinig.

Had mijn YouTube verwijderd wou het niet meer doen.

Trouwens heb ook mijn slaapproblemen opgelost gebeurde van zelf en gestopt met wiet

• #8.950
Ik ga de depakene trouwens weer innemen en krijg daar later een alternatief voor.

• #8.951
Ik ga de depakene niet in nemen want ik weet wat er aan de hand is.
Ik had veel wiet gerookt voordat ik gestopt is. THC slaat zich op in vet. Ik zit in een heftige cut, dus im verbrand het vet met THC er in en ben vervolgens de hele dag stoned, vandaar de hallucinaties op dit moment.
Het beste wat ik nu kan doen is gewoon wachten tot dat de THC uit mijn lichaam is.

Ik typ ook niet zo goed op dit moment blijkt

Slaap je eigenlijk genoeg? Weinig slaap icm weinig eten zou daar mss ook een trigger voor kunnen zijn? (hallucineren bedoel ik dan).

• #8.954
1000111801.jpg

Nog droger
Ik zet nu meer dan 60000 stappen per dag en doe alleen maar kettlebell swings
Heb geen stappenteller maar dat denk ik want het voelt aan als de hoge stappen dagen in 2022

Alleen kettlebell swings voor kracht nu, kettlebell swings traint het hele lichaam

• #8.960
Belangerijkste in zon moment is altijd rustig blijven en hallucinaties kunnen onderscheiden van echt met heilige geest

Mijn blik staat weer rustig grote opluchting

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven