AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

Bezoekers in dit topic

-
 
Laatst bewerkt:
Amerika, gewoon daar kopen, nee koop daar gewoon kleine pot casseine:p
Jelly af.. Wil ik zelf ook nog eens voor mn 25e, in ieder geval naar toe... Op bezoek bij familie of vrienden of gewoon vakantie?
 
Canarische eilanden verkopen ze gewoon kwark :)
 
Heb al bij bodyenshit gekocht nu. Ik calculeer 20% minder eiwitten gewoon in en dan komt het ook goed..:roflol:
Das ook een idee... maar met die zoete zooi trekt je bek wel bij elkaar :D
Ik ben dan ook totaal geen zoetekauw :o
 
Gisteren 4.000 calorie dagje gehad + schouders getraind, 5 uurtjes gewerkt + cardio 250 kcal.
Nou heb ik nagekeken bij 3 bronnen en kwam erop neer dat m'n werk gemiddeld 250 kcal per uur zou verbranden.
Dus komt neer op 2.500 kcal. Misschien maar wat meer werk in plannen:D
Workout was eenvoudig:

Shoulder press:
15x16kg
12x24kg
12x28kg
12x32kg

Sides raises
15x6kg
15x8kg
12x10kg
12x10kg

Leaning side raises(leunen op bankje van 45 graden)
15x4kg
12x6kg
12x6kg
10x6kg

Cable shrugs
15x60kg
15x70kg
15x80kg

Toen kwam een bekende bij me staan en was toen heb ik de sets niet meer geteld.

zou zomaar nog neer kunnen komen op 10 sets cable shrugs, maar intensity was wel off na set 3 ;)

Ik wou eigenlijk nog abs en rear delts doen maar is er dus niet van gekomen.:o
Dat was de zaterdag.
------------------------------
Vandaag enkel arms + abs getraind.

Supersets
Ez-bar skull crushers + ez-bar curls
15x25kg (voor beide)
12x30kg(voor beide)
12x40kg(voor beide)
12x40kg(voor beide)

Triceps rope push downs + straight bar cable curls
15x20kg +15x25kg
15x25kg + 15x30kg
12x25kg + 10x40kg
12x30kg + 8x45kg

Dumbbell curls (wijd) + Single arm tricep extension
12x14kg + 12x14kg
12x18kg + 12x18kg
10x20kg + 6x20kg (Triceps waren echt op):o

Ab machine
4 sets van 15x60kg
 
Net een update genomen bij daglicht:
IMG_20170625_191040_608.jpg
 
Wat ik merk is des te droger ik ben, des te meer het visuele verschil is als je vocht vasthoud(door carbs).
Zo zie ik er sochtends ziek droog uit en als ik wat broodjes eet zie ik er paar uur later weer stuk minder droog uit...
 
Wat ik merk is des te droger ik ben, des te meer het visuele verschil is als je vocht vasthoud(door carbs).
Zo zie ik er sochtends ziek droog uit en als ik wat broodjes eet zie ik er paar uur later weer stuk minder droog uit...
Idem hier, terwijl m'n enigste carbbron rijstkoeken zijn:o
 
Idem hier, terwijl m'n enigste carbbron rijstkoeken zijn:o
Maar als je logisch nadenkt. De vetlaag wordt steeds dunner en dat beetje vocht dat je vasthoud door zouten/koolhydraten is dus relatief veel vergeleken met de dikte van de laag vet.
 
Als ik 's ochtends voor de spiegel sta, denk ik: mmm, eindelijk komen m'n abs een beetje door en ik zie er wel redelijk droog en strak uit. Als ik 's avonds voor de spiegel sta denk ik: WTF heb ik voor een opgeblazen belly, dikzak!
 
Als ik 's ochtends voor de spiegel sta, denk ik: mmm, eindelijk komen m'n abs een beetje door en ik zie er wel redelijk droog en strak uit. Als ik 's avonds voor de spiegel sta denk ik: WTF heb ik voor een opgeblazen belly, dikzak!
Doe maar eens een goede high carb, high calorie dag met veel water drinken van 8 uur sochtends tot 8 uur savonds en stop met water drinken om 10 uur en dan om 12 uur voor de spiegel staan. Dan ben je ongetwijfeld vol en strak:D
 
Wat ik merk is des te droger ik ben, des te meer het visuele verschil is als je vocht vasthoud(door carbs).
Zo zie ik er sochtends ziek droog uit en als ik wat broodjes eet zie ik er paar uur later weer stuk minder droog uit...

Brood zorgt ook voor bloat, wist je dat niet :p
 
Brood zorgt ook voor bloat, wist je dat niet :p
Jawel maar eet het gewoon omdat bloat je fatloss niet hindert. Eet het eigenlijk standaard elke dag heel veel,
dus het enige tijdstip dat ik m'n progressie goed kan laten zien is in de ochtend...
Ik meen dat alle granen en dus ook oats voor bloat zorgen.
Klopt dat?
 
Jawel maar eet het gewoon omdat bloat je fatloss niet hindert. Eet het eigenlijk standaard elke dag heel veel,
dus het enige tijdstip dat ik m'n progressie goed kan laten zien is in de ochtend...
Ik meen dat alle granen en dus ook oats voor bloat zorgen.
Klopt dat?

Ja wel een beetje.
Daarom allemaal aan de aldactone en niet meer water drinken dag van te voren :D
 
Back
Naar boven