Fitness Seller

20 Years of a Fatboy - Road to 12%

• Topic Starter Topic Starter
Broap haasten haasten haasten. Net uit school wel even getraind.
De krachttraining werd een soort schouder rondje, standing military press, arnold press, cable front raises en cable lateral raise.

Daarna cardio gedaan, gekozen voor een HIIT training op advies van iemand die daar rondliep.
Ik doe nu al 11 maand lang interval training op fat loss programma's (hartslag tot 150 bpm). Nu zat mijn hartslag bovenin rond de 170 en tijdens de rustige periodes rond de 150.

Is dit goed? Zo ja, wat raden jullie aan qua cardio?

Zie nu dit logje pas, in!

Ben zelf altijd van mening dat hoe hoger mijn hartslag...hoe meer ik verbrand..

die zogenaamde zones zullen me een zorg zijn ;)

Nieuwe mensen zijn altijd welkom! Dus bij deze, welkom! :)

Ben zelf altijd van mening dat hoe hoger mijn hartslag...hoe meer ik verbrand..

die zogenaamde zones zullen me een zorg zijn ;)

Oke oke, altijd goed om eens een andere mening te horen dan "fat loss moet je boven de 120 bpm en onder de 150 bpm zitten"

Training van zojuist:
Begonnen met legs, tijdens het squatten ontzettend getwijfeld over te stappen naar een borst workout. Maar toch doorgegaan. Besloten iets minder volumes te gaan draaien op benen, want ik begin me aan m'n leg workout te ergeren.

Squats: (wederom rustig aan ivm rug)
5 x 12 (40, 60, 70, 80, 80 kg)

Seated Calf Raise:
5 x 10 (80, 80, 90, 100, 100 kg), laatste setje was 20 reps tot failure

Leg Extension:
5 x 10 (80, 90, 95, 95, 100 kg)

Leg Curl:
5 x 10 (50, 55, 60, 62.5, 65 kg)

Overhead Cable Curl: (vraag me niet waarom ik deze gedaan heb, had er gewoon even zin in)
5 x 10 (15, 20, 25, 25, 30 kg)

Cardio:
Arc Trainer - 20 minuten - 340 kcal (HIIT workout)

Vanavond nog hooien, jup ik woon in een boerengat en in een boerenfamilie. Dus zo'n twee uur met hooibalen slepen. Mooi weer wat extra beweging. Voor de rest ben ik alleen maar aan het leren, nog 2 weekjes en dan pak ik m'n sociale leven weer op.

Laatst bewerkt:
Mbt fat loss zones, lees JW zijn topic eens door. Komt daar volgens mij ter sprake dat HR niet heel belangrijk is.

Mbt fat loss zones, lees JW zijn topic eens door. Komt daar volgens mij ter sprake dat HR niet heel belangrijk is.
Was inderdaad bezig met het metabolisme topic door te lezen, alleen nog niet bij cardio aangekomen in verband met tijdsgebrek.
Bedankt voor de tip, ga er even voor op zoek.

Zolang je maar voldoende tren pakt was de strekking toch?
Tren, dat zijn toch steroïde? Niet echt mij ding haha.

Tren op je huidige vp zou überhaupt geen goed idee zijn. Maar idd gewoon lekker Natural door gaan. Mijn respect heb je vwb je gedrevenheid!

Kon het niet laten om vanochtend even op de weegschaal te springen.
89,9 kg!!

Kan me niet herinneren dat ik ooit onder de 90kg heb gewogen, dus weer een mijlpaal in m'n leven.
Gister last van trekkende (zeurende) benen, bij ons in de familie komt dat alleen voor als je echt kapot en gesloopt bent.
Gister 3,5 uur met hooibalen lopen gooien en slepen, dus weer mooi extra beweging gehad.

Vandaag even training overslaan, merk aan m'n lichaam dat ik rust nodig heb. Maandag ga ik weer verder met m'n UB/LB schema.

Gefeliciteerd man! En dat slepen met hooibalen zorgt er mooi voor dat je wat meer kunt eten :)

Dat hooi slepen klinkt als een prima vorm van (productieve) cardio! :D
Gefeliciteerd met deze mijlpaal trouwens. Goed om te lezen ook dat je UB/LB doorzet.

Gefeliciteerd man! En dat slepen met hooibalen zorgt er mooi voor dat je wat meer kunt eten :)
Thanks, maar ik hou me aan m'n vaste voedingsschema. Al heb ik me gister wel getrakteerd op 100gr gehakt in plaats van panga.
Kon de nasi van m'n oma natuurlijk niet overslaan. Plus volgend weekend is dorpsfeest dus ik spaar cheatmeals op voor (veel) alcohol dan.

Dat hooi slepen klinkt als een prima vorm van (productieve) cardio! :D
Gefeliciteerd met deze mijlpaal trouwens. Goed om te lezen ook dat je UB/LB doorzet.

Thanks! Precies, weer mooie extra cardio.

Plannen gewijzigd, ga toch even naar de gym. Wou even deadlifts, pullups en bench doen. Cardio sla ik over.

Deadlifts:
5 x 70
5 x 120
5 x 140
5 x 150
3 x 170
1 x 180
1 x 185 (no go)
1 x 185
1 x 190 (no go)
10 x 120

Pull ups:
4 x 5

Daarna nog hammer curls, reversed barbell curl en ez bar curls gedaan.

Even een korte zondagavond update, gister dus voor het eerst sinds 4 weken weer gedeadlift.
Expres een keer niet in m'n schema gedaan, maar gelijk goed afgestraft vandaag.

Meeste erge spierpijn in m'n rug sinds maanden.

Kon het niet laten om vanochtend even op de weegschaal te springen.
89,9 kg!!

Netjes zeg! Goede prestatie wat niet iedereen zo even uit de mouw schud, dat mag gezegd worden.
Dat doel van voor augustus gaat je wel lukken lijkt me haha!
Voelde zeker wel weer lekker om te deadliften?

Sterke deads hoor voor iemand met jouw trainingservaring! En congrats met de mijlpaal: <90kg :cheer:

Terug
Naar boven