- Waardering
- 10.935
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, want ik heb geen behoefte (meer) aan advies in de trant van: in plaats X kun je beter Y eten, etc. Daarom houd ik het bij KCal's en macro's.Wil je dan ook eens hier vermelden wat je op een dag eet?
Denk dat steks wou helpen uitrekenenNee, want ik heb geen behoefte (meer) aan advies in de trant van: in plaats X kun je beter Y eten, etc. Daarom houd ik het bij KCal's en macro's.
Waarom dan wel melden dat je vandaag gaat tracken? Je metingen geven aan dat je te weinig eet.Nee, want ik heb geen behoefte (meer) aan advies in de trant van: in plaats X kun je beter Y eten, etc. Daarom houd ik het bij KCal's en macro's.
Dat doet de Eetmeter al voor mij.
Om voor mezelf te checken of mijn inschatting van hoeveel ik eet nog correct is, zodat ik daarna eventueel aanpassingen kan doen. Want zoals ik al eerder heb aangegeven track ik in principe niet meer (om redenen die ik ook al eerder heb aangegeven).Waarom dan wel melden dat je vandaag gaat tracken? Je metingen geven aan dat je te weinig eet.
Ik bedoel meer in het algemeen. Als je geen behoefte aan advies hebt of niet wilt discussiëren over een onderwerp dat je zelf aansnijdt waarom post je het dan op een forum?Om voor mezelf te checken of mijn inschatting van hoeveel ik eet nog correct is, zodat ik daarna eventueel aanpassingen kan doen. Want zoals ik al eerder heb aangegeven track ik in principe niet meer (om redenen die ik ook al eerder heb aangegeven).
Je veralgemeniseert nu mijn uitspraak: "ik heb geen behoefte (meer) aan advies in de trant van: in plaats X kun je beter Y eten"Wat is het nut om dit te bespreken dan ? je wilt geen hulp maar je eet nog steeds te weinig adhv je bewegingspatroon.
Ik zou nergens zeggen dat je beter een shake kan nemen dan kipfilet, dus ben je vooraf mogelijk advies al aan het afwijzen.Je veralgemeniseert nu mijn uitspraak: "ik heb geen behoefte (meer) aan advies in de trant van: in plaats X kun je beter Y eten"
naar "je wilt geen hulp".
Ontbijt: 250 gram havermout, vermengd met volle yoghurt, siroop, water, lijnzaad en kaneel tot een stevige pap. (>1000 KCal)
Om welke reden track je je voeding niet meer? Ben nog maar net je log wat aan het volgen maar ik vind niet direct waarom je dat niet (meer) doet.Om voor mezelf te checken of mijn inschatting van hoeveel ik eet nog correct is, zodat ik daarna eventueel aanpassingen kan doen. Want zoals ik al eerder heb aangegeven track ik in principe niet meer (om redenen die ik ook al eerder heb aangegeven).
En nu de rest van de dag nog. en hoeveel yoghurt, siroop met suiker, eetlepel lijnzaad of ...Ontbijt: 250 gram havermout, vermengd met volle yoghurt, siroop, water, lijnzaad en kaneel tot een stevige pap. (>1000 KCal)
Dat is al bijna 1000 Kcal aan havermout alleen.Ontbijt: 250 gram havermout, vermengd met volle yoghurt, siroop, water, lijnzaad en kaneel tot een stevige pap. (>1000 KCal)
Hij kauwt er nu nog steeds op

Nah, ... over die video mochten we ook niets zeggen.Je veralgemeniseert nu mijn uitspraak: "ik heb geen behoefte (meer) aan advies in de trant van: in plaats X kun je beter Y eten"
naar "je wilt geen hulp".
Dan heb je de komende 5 uur toch ook een honger meerOntbijt: 250 gram havermout, vermengd met volle yoghurt, siroop, water, lijnzaad en kaneel tot een stevige pap. (>1000 KCal)

Binnen de forumregels mag je hier alles roepen wat je wilt. Het enige wat ik deed is er voor kiezen bepaalde info niet te delen om reacties waar ik niet op zit te wachten te vermijden.Nah, ... over die video mochten we ook niets zeggen.
Ben blij dat jij geen moderator bentals in ' onnodig onvriendelijk in eigen log' .
Ik heb wel gesolliciteerd, maar ze vonden Kath leuker.