Fitness Seller

Age is just a number

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.921
Gewicht afgelopen week gestagneerd. Gevoelsmatig eet ik 3300-3500 KCal/dag. Vandaag ga ik alles 1 dagje tracken om te kijken of dat gevoel klopt. Vervolgens iets ophogen voor de komende week.

Clipboard02.jpg

Laatst bewerkt:
  • #2.927
Waarom dan wel melden dat je vandaag gaat tracken? Je metingen geven aan dat je te weinig eet.
Om voor mezelf te checken of mijn inschatting van hoeveel ik eet nog correct is, zodat ik daarna eventueel aanpassingen kan doen. Want zoals ik al eerder heb aangegeven track ik in principe niet meer (om redenen die ik ook al eerder heb aangegeven).

Om voor mezelf te checken of mijn inschatting van hoeveel ik eet nog correct is, zodat ik daarna eventueel aanpassingen kan doen. Want zoals ik al eerder heb aangegeven track ik in principe niet meer (om redenen die ik ook al eerder heb aangegeven).
Ik bedoel meer in het algemeen. Als je geen behoefte aan advies hebt of niet wilt discussiëren over een onderwerp dat je zelf aansnijdt waarom post je het dan op een forum?

Wat is het nut om dit te bespreken dan ? je wilt geen hulp maar je eet nog steeds te weinig adhv je bewegingspatroon.

• #2.930
Wat is het nut om dit te bespreken dan ? je wilt geen hulp maar je eet nog steeds te weinig adhv je bewegingspatroon.
Je veralgemeniseert nu mijn uitspraak: "ik heb geen behoefte (meer) aan advies in de trant van: in plaats X kun je beter Y eten"
naar "je wilt geen hulp".

Je veralgemeniseert nu mijn uitspraak: "ik heb geen behoefte (meer) aan advies in de trant van: in plaats X kun je beter Y eten"
Ik zou nergens zeggen dat je beter een shake kan nemen dan kipfilet, dus ben je vooraf mogelijk advies al aan het afwijzen.
Vaak denk je dat je genoeg eet, zeker als je niets trackt. je kan over de week dan ruim te kort hebben waardoor je niet aankomt.
zoals ik al 100.000X zeg, begin met stevig ontbijt en eet meer als je niet aankomt

Om welke reden track je je voeding niet meer? Ben nog maar net je log wat aan het volgen maar ik vind niet direct waarom je dat niet (meer) doet.

Nah, ... over die video mochten we ook niets zeggen.
Ben blij dat jij geen moderator bent :thumb: als in ' onnodig onvriendelijk in eigen log' .

Ontbijt: 250 gram havermout, vermengd met volle yoghurt, siroop, water, lijnzaad en kaneel tot een stevige pap. (>1000 KCal)
Dan heb je de komende 5 uur toch ook een honger meer :o

Ik heb ook moeite om al mijn calorieën binnen te krijgen (misselijkheid en buikpijn beginnen snel op te spelen) en heb juist ondervonden dat niet stevig ontbijten beter werkt bij mij.
Ik wacht met ontbijten tot een uur of 10 en eet dan iets lichts. Nadien eet ik gewoon elke 1-2u een kleine caloriedense maaltijd. Dat werkt voor mij beter om alles binnen te kunnen krijgen op een dag.

• #2.939
Nah, ... over die video mochten we ook niets zeggen.
Ben blij dat jij geen moderator bent :thumb: als in ' onnodig onvriendelijk in eigen log' .
Binnen de forumregels mag je hier alles roepen wat je wilt. Het enige wat ik deed is er voor kiezen bepaalde info niet te delen om reacties waar ik niet op zit te wachten te vermijden.

Terug
Naar boven