XXL Nutrition

Age is just a number

Verplichte kost voor alle 40-plussers:

Ik heb hier voor mezelf wel een aantal dingen uitgehaald. De belangrijkste is wel om deloads in te plannen (punt 7), ook al voel je je goed, gaat het lekker, en denk je ze niet nodig te hebben: toch doen! Mezelf kennende gaat het nog lastig worden om dit ook daadwerkelijk te doen, maar ik ga het proberen.

Valt mij op dat hij zichzelf tegenspreekt in verschillende video's

Valt mij op dat hij zichzelf tegenspreekt in verschillende video's
Zo vergroot hij zijn doelgroep.
IMG_0098.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.550
als je meer van zijn video's bekijkt kom je daar vanzelf achter. oa 2x per week alles trainen, én rust tussen sets.
als je hem niet volgt heb er sowieso niets aan

Ik volg RP al jaren en ben nog geen inconsistenties tegengekomen in zijn uitspraken. Maar benoem dan op zijn minst de bewering(en) die hij in deze video doet, waarbij hij eerder anders beweerde (ook al weet je niet meer waar hij dat heeft beweerd). Ik heb Mike namelijk nogal hoog zitten.

Ik volg RP al jaren en ben nog geen inconsistenties tegengekomen in zijn uitspraken. Maar benoem dan op zijn minst de bewering(en) die hij in deze video doet, waarbij hij eerder anders beweerde (ook al weet je niet meer waar hij dat heeft beweerd). Ik heb Mike namelijk nogal hoog zitten.
Moet je ook de tegenwoordige shorts bekijken. zoals ik al zei hierboven met alle spieren 2xpw trainen, en rust tussen sets. dat laatste is nog in short van gister. (dan zegt hij het wel niet, maar zijn gast)
Je kunt beter niet teveel online kijken. soms doe ik het zelf ook, maar dan kom je er achter.

• #3.552
Moet je ook de tegenwoordige shorts bekijken. zoals ik al zei hierboven met alle spieren 2xpw trainen, en rust tussen sets. dat laatste is nog in short van gister. (dan zegt hij het wel niet, maar zijn gast)
Je kunt beter niet teveel online kijken. soms doe ik het zelf ook, maar dan kom je er achter.
Dus hij doet in de video die ik postte beweringen over trainingsfrequentie per spiergroep en rust tussen sets die niet stroken met eerdere uitspraken?

Niet in die éne specifiek
Dus hij doet in de video die ik postte beweringen over trainingsfrequentie per spiergroep en rust tussen sets die niet stroken met eerdere uitspraken?
als je oplet, en ook de shorts kijkt kom je er zelf achter. als iemand eerst dit beweert en paar weken later weer dat, dan praat ie zichzelf tegen.

• #3.554
als je oplet, en ook de shorts kijkt kom je er zelf achter. als iemand eerst dit beweert en paar weken later weer dat, dan praat ie zichzelf tegen.
Je beweert dat hij zichzelf tegenspreekt maar wilt niet zeggen op welke punten. Prima. Ik geef het op. Fijn weekend.

Vergeet in dit geval ook niet de context van de video; oudere trainees die niet al op jonge leeftijd zijn begonnen. Dat kan ook een reden zijn dat sommige adviezen afwijken van eerder gegeven algemene adviezen.

Je beweert dat hij zichzelf tegenspreekt maar wilt niet zeggen op welke punten. Prima. Ik geef het op. Fijn weekend.
Dat schreef ik al minimaal 2x, maar heb de video' s niet ' bij de hand' !!
Het gaat dus niet om de éne video wat jij denkt. Dat jij het niet weet of is opgevallen valt me wel tegen als je alles van hem, in je eigen zeggen, al jaren volgt

Éen ervan is deze

• #3.557
Ik heb echt geen zin om een discussie verder op de spits te drijven. Fijn weekend!

Zou het gewoon blijven kijken, en er uithalen wat jij denkt wat goed voor je is. verdere discussie hierover lijkt me nutteloos als je zelf niet de capaciteit hebt om dit te herkennen.
Hij zegt ook veel goeds, maar maakt teveel video's (content)

• #3.560
Ik word weer te mager. Ik eet nu al weer lange tijd op gevoel. In december ben ik even goed ziek geweest, waarbij m'n gewicht 1½-2 kg is gezakt en daarna niet meer terug is gegaan. Nu met het mooie weer ben ik buiten ook weer actiever en verbrand ik nog meer. Nu het weekgemiddelde gewicht net onder de 66 kg is gezakt wordt het tijd om in actie te komen. Morgenochtend begin ik met tracken van voeding en wil maandelijks een kilo aankomen. Ik heb nog even overwogen me in te schrijven voor de DBB contest, maar aangezien ik in 2021 roemloos laatste werd met een 'lean bulk' ga ik dat maar niet doen.

Verloop gemiddelde weekgewicht afgelopen 41 weken:

Clipboard01.jpg
Huidige Auschwitz-fysiek (11 mei '24):

anoniem.jpg

Reden: datum foto toegevoegd
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven